Twój kod:
if(fDamage >= float(get_user_health(iVictim)))
{
rank_gracza[iAttacker] += floatround(fDamage)* 0.8; //zakładając ze rank jest liczbą całkowitą, nie możesz uzywac w liczbach rzeczywistych, liczb wymiernych
set_hudmessage(42, 42, 255, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(iAttacker, SyncHudObj2, "+%i", fDamage); //Chcesz damage jako liczbę rzeczywistą, sformatować tak, aby w HUD, wyszła liczba rzecywista, nie tędy droga
}
Poprawiony kod
{
new iRankToAdd = floatround(fDamage * 0.8); //Wyliczenie ranku do dodania
rank_gracza[iAttacker] += iRankToAdd; //Dodanie ranku
set_hudmessage(42, 42, 255, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(iAttacker, SyncHudObj2, "+%i", iRankToAdd); //Wyswietlenie ranku
}
W razie problemów zapraszam tutaj:
http://amxx.pl/topic...towanie-tekstu/@down edit, literówka
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 12.02.2013 17:30