Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

prośba o 14 klas (z czego 6 premium): Predator i inne

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 rec-00

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 11.02.2013 19:46

Siemka :D
w dzisiejszym poscie chcialbym poprosic doswiadczonych graczy, ktorzy potrafia tworzyc unikatowe klasy o kilka takich. VIP na flagę G, a Premium VIP H...
Oto one:

Admirał:
hp: 40
kondycja: 40
int: 0
wy3: 25
Bronie: m4a1, deagle
Opis: za fraga dostaje pełny magazynek

Komandos:
hp: 30
kondycja: 75
int: -10
wy3: 35
Bronie: deagle
Opis: posiada natychmiastowe zabicie z kosy (LPM), posiada 5sek niewidzialności

Komandor:
hp: 30
kondycja: 60
int: 10
wy3: 10
Bronie: ak47,deagle
Opis: 5sek nieśmiertelności, szybki

Kapral:
hp: 20
kondycja: 45
int: 10
wy3: 30
Bronie: mp5 navy,deagle
Opis: przez 10sek może przechodzić przez ściany, +5dmg z mp5 navy

Seryjny morderca:
hp: 10
kondycja: 45
int: 0
wy3: 50
Bronie: fiveseven,elites
Opis: niewidzialny na kosie

Kucacz:
hp: 10
kondycja: 35
int: 30
wy3: 30
Bronie: ak47,deagle
Opis: niewidoczny jak kucnie (CTRL)

Navy:
hp: 20
kondycja: 15
int: 60
wy3: 10
Bronie: mp5 navy,deagle
Opis: posiada 2 rakiety na rundę, +10dmg z mp5 navy

Czołgista:
hp: 30
kondycja: 35
int: 30
wy3: 10
Bronie: m249,deagle
Opis: 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, widzi miny, +10dmg z krowy

Predator (Premium VIP):
hp: 20
kondycja: 40
int: 30
wy3: 30
Bronie: famas,deagle
Opis: 5sek niewidzialności

Umarły (Premium VIP):
hp: 25
kondycja: 35
int: 50
wy3: 10
Bronie: ak47,deagle
Opis: posiada 2 duchy na rundę zadające duże obrażenia (+INT), +5dmg z ak47

Weteran Nitrogalil (VIP):
hp: 30
kondycja: 30
int: 10
wy3: 50
Bronie: galil,deagle
Opis: posiada NitrogenGalil, który zamraża wroga na 2sek

Najemnik (VIP):
hp: 20
kondycja: 60
int: 0
wy3: 40
Bronie: tmp,mac,elites
Opis: strasznie szybki, połowa widoczności, +10dmg z tmp i mac

H@ (VIP):
hp: 30
kondycja: 30
int: 20
wy3: 30
Bronie:---
Opis: co rundę posiada inną, losową broń

Chemik (VIP):
hp: 50
kondycja: 20
int: 50
wy3: 0
Bronie: m4a1,ak47,deagle
Opis: posiada 2 trutki na rundę
  • +
  • -
  • 0

#2 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.02.2013 20:32

Klasa Kucacz :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
	   
new const nazwa[]   = "Kucacz";
new const opis[]    = "niewidoczny jak kucnie (CTRL)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


#3 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 11.02.2013 22:23

Załączony plik  codclass_SeryjnyMorderca.sma   1,02 KB  13 Ilość pobrań
  codclass_SeryjnyMorderca.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#4 wiciozxc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 12.02.2013 16:29

Sprawdz Komandora

http://amxx.pl/kompi...ass_myclass.sma


#5 rec-00

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.02.2013 16:37

mozesz podac w sma?? w amxx sam skompiluje ale sma potrzebne
  • +
  • -
  • 0

#6 rec-00

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.02.2013 21:42

ref/ proszę tylko o Kaprala, Czołgistę, Predatora i H@
  • +
  • -
  • 0

#7 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 12.02.2013 21:55

ha1 - wersja która losuje także he,c4,fb itp.
ha2 - wersja która nie losuje he,c4,fb itp.

Załączony plik  codclass_ha1.sma   7,22 KB  10 Ilość pobrań
  codclass_ha1.amxx
Załączony plik  codclass_ha2.sma   6,44 KB  11 Ilość pobrań
  codclass_ha2.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#8 rec-00

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.02.2013 22:09

dzięki, kaprala już mam jakby cos. Pozostaje tylko PredatoR i czołgista.
PredatoR na flage G. Czołgista zwykła.
  • +
  • -
  • 0

#9 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.02.2013 08:06

Sprawdz klasę czołgista :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Czołgista";
new const opis[]    = "1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, widzi miny, +10dmg z krowy";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M249)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			   
			    if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}



#10 rec-00

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 13.02.2013 14:19

do zamkniecia :D
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych