Siemka
w dzisiejszym poscie chcialbym poprosic doswiadczonych graczy, ktorzy potrafia tworzyc unikatowe klasy o kilka takich. VIP na flagę G, a Premium VIP H...
Oto one:
Admirał:
hp: 40
kondycja: 40
int: 0
wy3: 25
Bronie: m4a1, deagle
Opis: za fraga dostaje pełny magazynek
Komandos:
hp: 30
kondycja: 75
int: -10
wy3: 35
Bronie: deagle
Opis: posiada natychmiastowe zabicie z kosy (LPM), posiada 5sek niewidzialności
Komandor:
hp: 30
kondycja: 60
int: 10
wy3: 10
Bronie: ak47,deagle
Opis: 5sek nieśmiertelności, szybki
Kapral:
hp: 20
kondycja: 45
int: 10
wy3: 30
Bronie: mp5 navy,deagle
Opis: przez 10sek może przechodzić przez ściany, +5dmg z mp5 navy
Seryjny morderca:
hp: 10
kondycja: 45
int: 0
wy3: 50
Bronie: fiveseven,elites
Opis: niewidzialny na kosie
Kucacz:
hp: 10
kondycja: 35
int: 30
wy3: 30
Bronie: ak47,deagle
Opis: niewidoczny jak kucnie (CTRL)
Navy:
hp: 20
kondycja: 15
int: 60
wy3: 10
Bronie: mp5 navy,deagle
Opis: posiada 2 rakiety na rundę, +10dmg z mp5 navy
Czołgista:
hp: 30
kondycja: 35
int: 30
wy3: 10
Bronie: m249,deagle
Opis: 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, widzi miny, +10dmg z krowy
Predator (Premium VIP):
hp: 20
kondycja: 40
int: 30
wy3: 30
Bronie: famas,deagle
Opis: 5sek niewidzialności
Umarły (Premium VIP):
hp: 25
kondycja: 35
int: 50
wy3: 10
Bronie: ak47,deagle
Opis: posiada 2 duchy na rundę zadające duże obrażenia (+INT), +5dmg z ak47
Weteran Nitrogalil (VIP):
hp: 30
kondycja: 30
int: 10
wy3: 50
Bronie: galil,deagle
Opis: posiada NitrogenGalil, który zamraża wroga na 2sek
Najemnik (VIP):
hp: 20
kondycja: 60
int: 0
wy3: 40
Bronie: tmp,mac,elites
Opis: strasznie szybki, połowa widoczności, +10dmg z tmp i mac
H@ (VIP):
hp: 30
kondycja: 30
int: 20
wy3: 30
Bronie:---
Opis: co rundę posiada inną, losową broń
Chemik (VIP):
hp: 50
kondycja: 20
int: 50
wy3: 0
Bronie: m4a1,ak47,deagle
Opis: posiada 2 trutki na rundę
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.02.2013 19:46
#2
Napisano 11.02.2013 20:32
Klasa Kucacz :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Kucacz"; new const opis[] = "niewidoczny jak kucnie (CTRL)"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 30; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
#3
Napisano 11.02.2013 22:23
#5
Napisano 12.02.2013 16:37
mozesz podac w sma?? w amxx sam skompiluje ale sma potrzebne
#6
Napisano 12.02.2013 21:42
ref/ proszę tylko o Kaprala, Czołgistę, Predatora i H@
#7
Napisano 12.02.2013 21:55
ha1 - wersja która losuje także he,c4,fb itp.
ha2 - wersja która nie losuje he,c4,fb itp.
codclass_ha1.sma 7,22 KB 19 Ilość pobrań
codclass_ha1.amxx
codclass_ha2.sma 6,44 KB 19 Ilość pobrań
codclass_ha2.amxx
ha2 - wersja która nie losuje he,c4,fb itp.
codclass_ha1.sma 7,22 KB 19 Ilość pobrań
codclass_ha1.amxx
codclass_ha2.sma 6,44 KB 19 Ilość pobrań
codclass_ha2.amxx
#8
Napisano 12.02.2013 22:09
dzięki, kaprala już mam jakby cos. Pozostaje tylko PredatoR i czołgista.
PredatoR na flage G. Czołgista zwykła.
PredatoR na flage G. Czołgista zwykła.
#9
Napisano 13.02.2013 08:06
Sprawdz klasę czołgista :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Czołgista"; new const opis[] = "1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, widzi miny, +10dmg z krowy"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 35; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M249) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#10
Napisano 13.02.2013 14:19
do zamkniecia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych