A znasz jakiś sposób ustawiania zależnie od poziomu ?

Bo ja to wpisałem przypadkowe liczby

Mam coś takiego:

//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 2500 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 1500 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 25 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 45001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 8 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni (można podnieść tylko przez siebie wyrzuconą broń)
cod_plantxp "" // exp za podlozenie paki
cod_defusxp "" // exp za rozbrojenie paki
//CVARY zalecane
//--------------
sv_maxspeed "450"
eog_expodgodziny "21"
eog_expdogodziny "6"
eog_killxp "2500"
eog_winxp "2500"
Podam cały public:
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new danegracza[6][32];
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
if(poziom_gracza[id] < 15000) // zmien 20 na swoj lvl jaki chcesz
{
poziom_gracza[id] = 15000; // tu tak samo 20 na swoj lvl jaki chcesz
doswiadczenie_gracza[id] = 3000;
}