Zbugowane levele
rysiek4213
06.02.2013
Witam.
Od kilku dni mam problem na swoim serwerze cod. A mianowicie chodzi o to, że bugują mi się levele.
Ustawiłem level startowy na każdą klasę dla każdego gracza.
Level ten to 15000, a serwer ma 45001 leveli.
Natomiast bug polega na tym, że jak zacznę w kogoś strzelać lub kogoś zabiję, to levele mi spadają do 10-50 levelu, w zależności jaki level ma przeciwnik.
Wiecie może czy jest jakiś fix na to albo jak to naprawić ?
Nagradzam plusikami za pomoc.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam
Od kilku dni mam problem na swoim serwerze cod. A mianowicie chodzi o to, że bugują mi się levele.
Ustawiłem level startowy na każdą klasę dla każdego gracza.
Level ten to 15000, a serwer ma 45001 leveli.
Natomiast bug polega na tym, że jak zacznę w kogoś strzelać lub kogoś zabiję, to levele mi spadają do 10-50 levelu, w zależności jaki level ma przeciwnik.
Wiecie może czy jest jakiś fix na to albo jak to naprawić ?
Nagradzam plusikami za pomoc.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam
rysiek4213
06.02.2013
A znasz jakiś sposób ustawiania zależnie od poziomu ?
Bo ja to wpisałem przypadkowe liczby
Mam coś takiego:
Podam cały public:
Bo ja to wpisałem przypadkowe liczby
Mam coś takiego:
//CVARY Call of Duty Mod //----------------------- cod_killxp 2500 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 1500 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 25 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 45001 // Maksymalny poziom cod_levelratio 8 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni (można podnieść tylko przez siebie wyrzuconą broń) cod_plantxp "" // exp za podlozenie paki cod_defusxp "" // exp za rozbrojenie paki //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed "450" eog_expodgodziny "21" eog_expdogodziny "6" eog_killxp "2500" eog_winxp "2500"
Podam cały public:
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu); if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. { format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255); } replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new danegracza[6][32]; parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]); poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; if(poziom_gracza[id] < 15000) // zmien 20 na swoj lvl jaki chcesz { poziom_gracza[id] = 15000; // tu tak samo 20 na swoj lvl jaki chcesz doswiadczenie_gracza[id] = 3000; }
Użytkownik CheQ edytował ten post 06.02.2013 10:13
dasiek
06.02.2013
zmień to
if(poziom_gracza[id] < 15000) { poziom_gracza[id] = 15000; doswiadczenie_gracza[id] = 3000; }na to
if(poziom_gracza[id] < 15000) { poziom_gracza[id] = 15000; doswiadczenie_gracza[id] = cod_get_level_xp(15000); }
rysiek4213
06.02.2013
Zaraz to sprawdzę.
A jak wyliczyłeś ile expa na danym levelu musi mieć ?
A jak wyliczyłeś ile expa na danym levelu musi mieć ?
rysiek4213
06.02.2013
Rozumiem.
Jest problem. Dodałem to i nie mogę skompilować pluginu.
Czy mógłbyś zobaczyć co jest nie tak ?
Jest problem. Dodałem to i nie mogę skompilować pluginu.
Czy mógłbyś zobaczyć co jest nie tak ?
Załączone pliki
rysiek4213
07.02.2013
Znalazlem rozwiązanie.
Na początku sma wystarczyło dopisać #include <codmod>
Do zamknięcia, pozdrawiam
Użytkownik rysiek4213 edytował ten post 07.02.2013 13:11
Na początku sma wystarczyło dopisać #include <codmod>
Do zamknięcia, pozdrawiam
Użytkownik rysiek4213 edytował ten post 07.02.2013 13:11