Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.02.2013 09:33
Witam.
Od kilku dni mam problem na swoim serwerze cod. A mianowicie chodzi o to, że bugują mi się levele.
Ustawiłem level startowy na każdą klasę dla każdego gracza.
Level ten to 15000, a serwer ma 45001 leveli.
Natomiast bug polega na tym, że jak zacznę w kogoś strzelać lub kogoś zabiję, to levele mi spadają do 10-50 levelu, w zależności jaki level ma przeciwnik.
Wiecie może czy jest jakiś fix na to albo jak to naprawić ?
Nagradzam plusikami za pomoc.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam
Od kilku dni mam problem na swoim serwerze cod. A mianowicie chodzi o to, że bugują mi się levele.
Ustawiłem level startowy na każdą klasę dla każdego gracza.
Level ten to 15000, a serwer ma 45001 leveli.
Natomiast bug polega na tym, że jak zacznę w kogoś strzelać lub kogoś zabiję, to levele mi spadają do 10-50 levelu, w zależności jaki level ma przeciwnik.
Wiecie może czy jest jakiś fix na to albo jak to naprawić ?
Nagradzam plusikami za pomoc.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam
#2
Napisano 06.02.2013 09:35
ustawiłeś tylko poziom - > Ustaw i exp.
#3
Napisano 06.02.2013 10:04
A znasz jakiś sposób ustawiania zależnie od poziomu ?
Bo ja to wpisałem przypadkowe liczby
Mam coś takiego:
Podam cały public:
Bo ja to wpisałem przypadkowe liczby
Mam coś takiego:
//CVARY Call of Duty Mod //----------------------- cod_killxp 2500 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 1500 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 25 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 45001 // Maksymalny poziom cod_levelratio 8 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni (można podnieść tylko przez siebie wyrzuconą broń) cod_plantxp "" // exp za podlozenie paki cod_defusxp "" // exp za rozbrojenie paki //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed "450" eog_expodgodziny "21" eog_expdogodziny "6" eog_killxp "2500" eog_winxp "2500"
Podam cały public:
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu); if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. { format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255); } replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new danegracza[6][32]; parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]); poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; if(poziom_gracza[id] < 15000) // zmien 20 na swoj lvl jaki chcesz { poziom_gracza[id] = 15000; // tu tak samo 20 na swoj lvl jaki chcesz doswiadczenie_gracza[id] = 3000; }
Użytkownik CheQ edytował ten post 06.02.2013 10:13
#4
Napisano 06.02.2013 10:09
zmień to
if(poziom_gracza[id] < 15000) { poziom_gracza[id] = 15000; doswiadczenie_gracza[id] = 3000; }na to
if(poziom_gracza[id] < 15000) { poziom_gracza[id] = 15000; doswiadczenie_gracza[id] = cod_get_level_xp(15000); }
#5
Napisano 06.02.2013 10:12
Zaraz to sprawdzę.
A jak wyliczyłeś ile expa na danym levelu musi mieć ?
A jak wyliczyłeś ile expa na danym levelu musi mieć ?
#7
Napisano 06.02.2013 10:16
Rozumiem.
Jest problem. Dodałem to i nie mogę skompilować pluginu.
Czy mógłbyś zobaczyć co jest nie tak ?
Jest problem. Dodałem to i nie mogę skompilować pluginu.
Czy mógłbyś zobaczyć co jest nie tak ?
Załączone pliki
#8
Napisano 07.02.2013 12:58
Znalazlem rozwiązanie.
Na początku sma wystarczyło dopisać #include <codmod>
Do zamknięcia, pozdrawiam
Na początku sma wystarczyło dopisać #include <codmod>
Do zamknięcia, pozdrawiam
Użytkownik rysiek4213 edytował ten post 07.02.2013 13:11
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych