Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zbugowane levele

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 rysiek4213

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.02.2013 09:33

Witam.
Od kilku dni mam problem na swoim serwerze cod. A mianowicie chodzi o to, że bugują mi się levele.
Ustawiłem level startowy na każdą klasę dla każdego gracza.
Level ten to 15000, a serwer ma 45001 leveli.
Natomiast bug polega na tym, że jak zacznę w kogoś strzelać lub kogoś zabiję, to levele mi spadają do 10-50 levelu, w zależności jaki level ma przeciwnik.
Wiecie może czy jest jakiś fix na to albo jak to naprawić ? :>
Nagradzam plusikami za pomoc.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam :)
  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.02.2013 09:35

ustawiłeś tylko poziom - > Ustaw i exp.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 rysiek4213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.02.2013 10:04

A znasz jakiś sposób ustawiania zależnie od poziomu ? ;>
Bo ja to wpisałem przypadkowe liczby ;P
Mam coś takiego:
cvary
//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------

cod_killxp 2500 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 1500 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 25 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 45001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 8 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni (można podnieść tylko przez siebie wyrzuconą broń)
cod_plantxp "" // exp za podlozenie paki
cod_defusxp "" // exp za rozbrojenie paki

//CVARY zalecane
//--------------

sv_maxspeed "450"
eog_expodgodziny "21"
eog_expdogodziny "6"

eog_killxp "2500"
eog_winxp "2500"

Podam cały public:


public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];

new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);


if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new danegracza[6][32];

parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
if(poziom_gracza[id] < 15000) // zmien 20 na swoj lvl jaki chcesz
{
poziom_gracza[id] = 15000; // tu tak samo 20 na swoj lvl jaki chcesz
doswiadczenie_gracza[id] = 3000;
}

CheQ (06.02.2013 10:00):
Dodaj kod odpowiadający u Ciebie za dodany poziom startowy.

Użytkownik CheQ edytował ten post 06.02.2013 10:13

  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.02.2013 10:09

zmień to

if(poziom_gracza[id] < 15000)
{
poziom_gracza[id] = 15000;
doswiadczenie_gracza[id] = 3000;
}
na to
if(poziom_gracza[id] < 15000)
{
poziom_gracza[id] = 15000;
doswiadczenie_gracza[id] = cod_get_level_xp(15000);
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 rysiek4213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.02.2013 10:12

Zaraz to sprawdzę.
A jak wyliczyłeś ile expa na danym levelu musi mieć ? ;>
  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.02.2013 10:14

bo w codzie jest funkcja na to

http://amxx.pl/dokum...od_get_level_xp
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 rysiek4213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.02.2013 10:16

Rozumiem.
Jest problem. Dodałem to i nie mogę skompilować pluginu.
Czy mógłbyś zobaczyć co jest nie tak ? ;>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 rysiek4213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.02.2013 12:58

Znalazlem rozwiązanie.
Na początku sma wystarczyło dopisać #include <codmod>
Do zamknięcia, pozdrawiam :)

Użytkownik rysiek4213 edytował ten post 07.02.2013 13:11

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych