Bo może nie wiedzieli czy działa ... Ale wszystko działa Bo testowałem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Generator klas- dodatki.Ankieta!
#41
Napisano 04.10.2013 16:28
Pomogłem daj
!
#42
Napisano 04.10.2013 18:22
Prosiłbym jeszcze o dodanie 1/x z kilku broni i dodatkowego dmg
1/x z kilku broni (by KariiO):
Dodatkowe DMG:
#43
Napisano 22.10.2013 21:24
Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;
EnemyRespawn.php 2,71 KB 162 Ilość pobrań
Użytkownik Hleb edytował ten post 22.10.2013 21:26
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#44
Napisano 22.10.2013 21:51
1/x na podpalenie
Moduły:
#include <fakemeta> #include <xs>
#define MAX 32 #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new palenie_gracza[MAX+1]; new sprite_fire, sprite_smoke;
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 2) <= 1) { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 25; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(random_num(5,10)) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."
Carlos Castaneda, The Wheel of Time
Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.
#46
Napisano 23.10.2013 06:00
#48
Napisano 23.10.2013 08:01

#49
Napisano 23.10.2013 08:19
ja nie widzę sensu nie wstawianie czegoś "bo dużo serwerów to będzie miało"
czemu i tak są gotowe funkcje a jak ktoś chce coś unikalnego to hm może napisać jak ma umiejętności
ktoś kiedyś napisał
że i tak większość serwerów to to co jest udostępnione a mały odłam to unikaty
#50
Napisano 31.10.2013 20:21
Ode mnie 1/x z HE
~~
#include <hamsandwich>
pod include:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.
Użytkownik Drizzt edytował ten post 31.10.2013 20:22
#51
Napisano 01.11.2013 09:57
#52
Napisano 01.11.2013 11:32
To nigdy nie będzie działać.Ode mnie 1/x z HE
~~#include <hamsandwich>pod include:#define DMG_HEGRENADE (1<<24)plugin_initRegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");publicSpoiler
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu
#53
Napisano 15.11.2013 19:11
3 nowe epickie opcje ale jest jakieś ale powinno być można klasie dać kilka modeli broni a nie jeden.
Powyższe opcje też powinny być rozpatrzone.
#54
Napisano 14.12.2013 21:07
dodajcie teleportacie rakiety na PPM lub LPM
#55
Napisano 02.02.2014 16:46
Biblioteki:
#include <fakemeta> #include <xs>
Zmienne:
new bool:uzyl[33];
Rejestrujemy:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cod_class_enabled: uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE;
I na koncu sma:
public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie "); }
ps nie umiem zrobić według w wzoru w plik'u php
myśle że ten wzór jrst słaby mało kto się zna na php :<<<
#56
Napisano 16.02.2014 12:33
Proponowałbym wgrać nowe 1/1 z kosy PPM bo spotkałem się już z wieloma problemami że 1/1 z kosy PPM nie działa
#57
Napisano 15.03.2014 23:09
Moja propozycja: ustawienie AP na start rundy:
#include <fun> #include <hamsandwich> ... public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "autor"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Armor", 1); ... } ... public fwSpawn_Armor(id) { set_user_armor(id, armor); }
Użytkownik Pustak edytował ten post 15.03.2014 23:10
#58
Napisano 02.08.2015 18:02
Przepraszam nie znam się ale czy jest możliwość dodania do Generatora "Klasa Od Levela" ? bo ... próbowałem wszystkich kodów i nie wychodzi mi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych