Bo może nie wiedzieli czy działa ... Ale wszystko działa
Bo testowałem ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Generator klas- dodatki.Ankieta!
#41
Napisano 04.10.2013 16:28
Pomogłem
daj
!
#42
Napisano 04.10.2013 18:22
Prosiłbym jeszcze o dodanie 1/x z kilku broni i dodatkowego dmg
1/x z kilku broni (by KariiO):
Dodatkowe DMG:
#43
Napisano 22.10.2013 21:24
Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;
EnemyRespawn.php 2,71 KB 215 Ilość pobrań
Użytkownik Hleb edytował ten post 22.10.2013 21:26
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#44
Napisano 22.10.2013 21:51
1/x na podpalenie
Moduły:
#include <fakemeta> #include <xs>
#define MAX 32 #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new palenie_gracza[MAX+1]; new sprite_fire, sprite_smoke;
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 2) <= 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#46
Napisano 23.10.2013 06:00
#48
Napisano 23.10.2013 08:01
#49
Napisano 23.10.2013 08:19
ja nie widzę sensu nie wstawianie czegoś "bo dużo serwerów to będzie miało"
czemu i tak są gotowe funkcje a jak ktoś chce coś unikalnego to hm może napisać jak ma umiejętności
ktoś kiedyś napisał
że i tak większość serwerów to to co jest udostępnione a mały odłam to unikaty
#50
Napisano 31.10.2013 20:21
Ode mnie 1/x z HE
~~
#include <hamsandwich>
pod include:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.
Użytkownik Drizzt edytował ten post 31.10.2013 20:22
#51
Napisano 01.11.2013 09:57
#52
Napisano 01.11.2013 11:32
To nigdy nie będzie działać.Ode mnie 1/x z HE
~~#include <hamsandwich>pod include:#define DMG_HEGRENADE (1<<24)plugin_initRegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");publicSpoiler
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#53
Napisano 15.11.2013 19:11
3 nowe epickie opcje ale jest jakieś ale powinno być można klasie dać kilka modeli broni a nie jeden.
Powyższe opcje też powinny być rozpatrzone.
#54
Napisano 14.12.2013 21:07
dodajcie teleportacie rakiety na PPM lub LPM ![]()
#55
Napisano 02.02.2014 16:46
Biblioteki:
#include <fakemeta> #include <xs>
Zmienne:
new bool:uzyl[33];
Rejestrujemy:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_class_enabled:
uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
I na koncu sma:
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie ");
}
ps nie umiem zrobić według w wzoru w plik'u php
myśle że ten wzór jrst słaby mało kto się zna na php :<<<
#56
Napisano 16.02.2014 12:33
Proponowałbym wgrać nowe 1/1 z kosy PPM bo spotkałem się już z wieloma problemami że 1/1 z kosy PPM nie działa
#57
Napisano 15.03.2014 23:09
Moja propozycja: ustawienie AP na start rundy:
#include <fun>
#include <hamsandwich>
...
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Armor", 1);
...
}
...
public fwSpawn_Armor(id)
{
set_user_armor(id, armor);
}
Użytkownik Pustak edytował ten post 15.03.2014 23:10
#58
Napisano 02.08.2015 18:02
Przepraszam nie znam się ale czy jest możliwość dodania do Generatora "Klasa Od Levela" ? bo ... próbowałem wszystkich kodów i nie wychodzi mi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














