Bo może nie wiedzieli czy działa ... Ale wszystko działa Bo testowałem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Generator klas- dodatki.Ankieta!
#41
Napisano 04.10.2013 16:28
Pomogłem daj
!
#42
Napisano 04.10.2013 18:22
Prosiłbym jeszcze o dodanie 1/x z kilku broni i dodatkowego dmg
1/x z kilku broni (by KariiO):
Dodatkowe DMG:
#43
Napisano 22.10.2013 21:24
Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;
EnemyRespawn.php 2,71 KB 185 Ilość pobrań
Użytkownik Hleb edytował ten post 22.10.2013 21:26
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#44
Napisano 22.10.2013 21:51
1/x na podpalenie
Moduły:
#include <fakemeta> #include <xs>
#define MAX 32 #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new palenie_gracza[MAX+1]; new sprite_fire, sprite_smoke;
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 2) <= 1) { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 25; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(random_num(5,10)) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
#46
Napisano 23.10.2013 06:00
#48
Napisano 23.10.2013 08:01

#49
Napisano 23.10.2013 08:19
ja nie widzę sensu nie wstawianie czegoś "bo dużo serwerów to będzie miało"
czemu i tak są gotowe funkcje a jak ktoś chce coś unikalnego to hm może napisać jak ma umiejętności
ktoś kiedyś napisał
że i tak większość serwerów to to co jest udostępnione a mały odłam to unikaty
#50
Napisano 31.10.2013 20:21
Ode mnie 1/x z HE
~~
#include <hamsandwich>
pod include:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.
Użytkownik Drizzt edytował ten post 31.10.2013 20:22
#51
Napisano 01.11.2013 09:57
#52
Napisano 01.11.2013 11:32
To nigdy nie będzie działać.Ode mnie 1/x z HE
~~#include <hamsandwich>pod include:#define DMG_HEGRENADE (1<<24)plugin_initRegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");publicSpoiler
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#53
Napisano 15.11.2013 19:11
3 nowe epickie opcje ale jest jakieś ale powinno być można klasie dać kilka modeli broni a nie jeden.
Powyższe opcje też powinny być rozpatrzone.
#54
Napisano 14.12.2013 21:07
dodajcie teleportacie rakiety na PPM lub LPM
#55
Napisano 02.02.2014 16:46
Biblioteki:
#include <fakemeta> #include <xs>
Zmienne:
new bool:uzyl[33];
Rejestrujemy:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cod_class_enabled: uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE;
I na koncu sma:
public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie "); }
ps nie umiem zrobić według w wzoru w plik'u php
myśle że ten wzór jrst słaby mało kto się zna na php :<<<
#56
Napisano 16.02.2014 12:33
Proponowałbym wgrać nowe 1/1 z kosy PPM bo spotkałem się już z wieloma problemami że 1/1 z kosy PPM nie działa
#57
Napisano 15.03.2014 23:09
Moja propozycja: ustawienie AP na start rundy:
#include <fun> #include <hamsandwich> ... public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "autor"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Armor", 1); ... } ... public fwSpawn_Armor(id) { set_user_armor(id, armor); }
Użytkownik Pustak edytował ten post 15.03.2014 23:10
#58
Napisano 02.08.2015 18:02
Przepraszam nie znam się ale czy jest możliwość dodania do Generatora "Klasa Od Levela" ? bo ... próbowałem wszystkich kodów i nie wychodzi mi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych