Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Generator klas- dodatki.Ankieta!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Dodatki ? (170 użytkowników oddało głos)

Czy jesteś za dodaniem tych funkcji w generatorze klas?

  1. Głosowano Tak (160 głosów [94.12%])

    Procent z głosów: 94.12%

  2. Głosowano Nie (10 głosów [5.88%])

    Procent z głosów: 5.88%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#41 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:141
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 04.10.2013 16:28

Bo może nie wiedzieli czy działa ... Ale wszystko działa :D Bo testowałem :)


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#42 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.10.2013 18:22

Prosiłbym jeszcze o dodanie 1/x z kilku broni i dodatkowego dmg

 

1/x z kilku broni (by KariiO):

Spoiler

 

Dodatkowe DMG:

Spoiler


(04.10.2013 18:44):
:poddaje_sie:

  • +
  • -
  • 0

#43 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 22.10.2013 21:24

Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;

 

Załączony plik  EnemyRespawn.php   2,71 KB  95 Ilość pobrań


Użytkownik Hleb edytował ten post 22.10.2013 21:26

  • +
  • -
  • 4

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#44 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 22.10.2013 21:51

1/x na podpalenie

 

Moduły:

#include <fakemeta>
#include <xs>
Zmienne:
 
#define MAX 32
#define DMG_BULLET (1<<1) 


new bool:ma_klase[33];
new palenie_gracza[MAX+1];
new sprite_fire,
sprite_smoke;
 
do plugin_init:
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
 
do plugin_precache:
 
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
public:
 
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 2) <= 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]


if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)


if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()


remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);


message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()


palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#45 Shambonix

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Górny Śląsk
Offline

Napisano 23.10.2013 05:40

Tak szczerze... to jestem przeciwny wprowadzaniu ulepszen do generatora :P bo im więcej tam wprowadzicie tym więcej tych samych klas będzie na servach...


Pamiętaj! Dawaj mi :plus: TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy, gdy na to zasłużyłem
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#46 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.10.2013 06:00

Podpalanie jest faktycznie przesadzone, jednakze takie skille, jak 1/x są na każdym serwerze. Nie widze powodu, dla ktorego to nie mialoby sie tam znalezc
  • +
  • -
  • 0

#47 Shambonix

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Górny Śląsk
Offline

Napisano 23.10.2013 06:13

No tak ale spójrz jeśli wgrają do generatora wszystko co zobaczy ktoś na servie to potem będzie wszystko to samo :P


Pamiętaj! Dawaj mi :plus: TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy, gdy na to zasłużyłem
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#48 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.10.2013 08:01

Nie zrozumiales mnie. Mowilem o wgraniu tych podstawowych pozycji, ktore i tak sa wszedzie. Np. 1/x, czy dodatkowe dmg ;)
  • +
  • -
  • 0

#49 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.10.2013 08:19

ja nie widzę sensu nie wstawianie czegoś "bo dużo serwerów to będzie miało" 

czemu i tak są gotowe funkcje a jak ktoś chce coś unikalnego to hm może napisać jak ma umiejętności

ktoś kiedyś napisał 

 

że i tak większość serwerów to to co jest udostępnione a mały odłam to unikaty 


  • +
  • -
  • 0

#50 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 31.10.2013 20:21

Ode mnie 1/x z HE

~~

#include <hamsandwich>

pod include:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public

Spoiler

 

 

W miejscu x wpisujemy szansę na ile.


Użytkownik Drizzt edytował ten post 31.10.2013 20:22

  • +
  • -
  • 0

#51 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 01.11.2013 09:57

Dla ludzi którzy są nowi - ażeby obyło się bez spamu : 

 

http://amxx.pl/topic...e-2#entry575218


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#52 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.11.2013 11:32

Ode mnie 1/x z HE
~~

#include <hamsandwich>
pod include:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public
Spoiler

 
 
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.

To nigdy nie będzie działać.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#53 jestemdobry

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Solniki Wielkie
Offline

Napisano 15.11.2013 19:11

3 nowe epickie opcje ale jest jakieś ale powinno być można klasie dać kilka modeli broni a nie jeden.

Powyższe opcje też powinny być rozpatrzone.



#54 kolo3311

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.12.2013 21:07

dodajcie teleportacie rakiety na PPM lub LPM :D

 

 



#55 TheMarkerxD

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:184
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:None
Offline

Napisano 02.02.2014 16:46

Biblioteki:
 

#include <fakemeta>
#include <xs>


Zmienne:
 

new bool:uzyl[33];

Rejestrujemy:
 

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

cod_class_enabled:

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;

I na koncu sma:
 

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie ");
}

ps nie umiem zrobić według w wzoru w plik'u php

myśle że ten wzór jrst słaby mało kto się zna na php :<<<
 


  • +
  • -
  • 0

#56 Danio7

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 16.02.2014 12:33

Proponowałbym wgrać nowe 1/1 z kosy PPM bo spotkałem się już z wieloma problemami że 1/1 z kosy PPM nie działa


  • +
  • -
  • 0

#57 Pustak

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Dżungla Afrykańska
Offline

Napisano 15.03.2014 23:09

Moja propozycja: ustawienie AP na start rundy:

#include <fun>
#include <hamsandwich>

...

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Armor", 1);
	...
}

...

public fwSpawn_Armor(id)
{
	set_user_armor(id, armor);
}


Użytkownik Pustak edytował ten post 15.03.2014 23:10

  • +
  • -
  • 0

banner2_small.png


#58 tomala1997

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:tbg
Offline

Napisano 02.08.2015 18:02

Przepraszam nie znam się ale czy jest możliwość dodania do Generatora "Klasa Od Levela" ? bo ... próbowałem wszystkich kodów i nie wychodzi mi to 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych