Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Generator klas- dodatki.Ankieta!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Dodatki ? (175 użytkowników oddało głos)

Czy jesteś za dodaniem tych funkcji w generatorze klas?

  1. Głosowano Tak (165 głosów [94.29%])

    Procent z głosów: 94.29%

  2. Głosowano Nie (10 głosów [5.71%])

    Procent z głosów: 5.71%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#41 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 04.10.2013 16:28

Bo może nie wiedzieli czy działa ... Ale wszystko działa :D Bo testowałem :)


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#42 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.10.2013 18:22

Prosiłbym jeszcze o dodanie 1/x z kilku broni i dodatkowego dmg

 

1/x z kilku broni (by KariiO):

Spoiler

 

Dodatkowe DMG:

Spoiler


(04.10.2013 18:44):
:poddaje_sie:

  • +
  • -
  • 0

#43 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 22.10.2013 21:24

Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;

 

Załączony plik  EnemyRespawn.php   2,71 KB  190 Ilość pobrań


Użytkownik Hleb edytował ten post 22.10.2013 21:26

  • +
  • -
  • 4

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#44 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 22.10.2013 21:51

1/x na podpalenie

 

Moduły:

#include <fakemeta>
#include <xs>
Zmienne:
 
#define MAX 32
#define DMG_BULLET (1<<1) 


new bool:ma_klase[33];
new palenie_gracza[MAX+1];
new sprite_fire,
sprite_smoke;
 
do plugin_init:
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
 
do plugin_precache:
 
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
public:
 
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 2) <= 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]


if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)


if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()


remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);


message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()


palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#45 Shambonix

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Górny Śląsk
Offline

Napisano 23.10.2013 05:40

Tak szczerze... to jestem przeciwny wprowadzaniu ulepszen do generatora :P bo im więcej tam wprowadzicie tym więcej tych samych klas będzie na servach...


Pamiętaj! Dawaj mi :plus: TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy, gdy na to zasłużyłem
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#46 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.10.2013 06:00

Podpalanie jest faktycznie przesadzone, jednakze takie skille, jak 1/x są na każdym serwerze. Nie widze powodu, dla ktorego to nie mialoby sie tam znalezc
  • +
  • -
  • 0

#47 Shambonix

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Górny Śląsk
Offline

Napisano 23.10.2013 06:13

No tak ale spójrz jeśli wgrają do generatora wszystko co zobaczy ktoś na servie to potem będzie wszystko to samo :P


Pamiętaj! Dawaj mi :plus: TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy, gdy na to zasłużyłem
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#48 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.10.2013 08:01

Nie zrozumiales mnie. Mowilem o wgraniu tych podstawowych pozycji, ktore i tak sa wszedzie. Np. 1/x, czy dodatkowe dmg ;)
  • +
  • -
  • 0

#49 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.10.2013 08:19

ja nie widzę sensu nie wstawianie czegoś "bo dużo serwerów to będzie miało" 

czemu i tak są gotowe funkcje a jak ktoś chce coś unikalnego to hm może napisać jak ma umiejętności

ktoś kiedyś napisał 

 

że i tak większość serwerów to to co jest udostępnione a mały odłam to unikaty 


  • +
  • -
  • 0

#50 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 31.10.2013 20:21

Ode mnie 1/x z HE

~~

#include <hamsandwich>

pod include:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public

Spoiler

 

 

W miejscu x wpisujemy szansę na ile.


Użytkownik Drizzt edytował ten post 31.10.2013 20:22

  • +
  • -
  • 0

#51 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.11.2013 09:57

Dla ludzi którzy są nowi - ażeby obyło się bez spamu : 

 

http://amxx.pl/topic...e-2#entry575218


  • +
  • -
  • 0

#52 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.11.2013 11:32

Ode mnie 1/x z HE
~~

#include <hamsandwich>
pod include:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public
Spoiler

 
 
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.

To nigdy nie będzie działać.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#53 jestemdobry

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Solniki Wielkie
Offline

Napisano 15.11.2013 19:11

3 nowe epickie opcje ale jest jakieś ale powinno być można klasie dać kilka modeli broni a nie jeden.

Powyższe opcje też powinny być rozpatrzone.



#54 kolo3311

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 14.12.2013 21:07

dodajcie teleportacie rakiety na PPM lub LPM :D

 

 



#55 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 02.02.2014 16:46

Biblioteki:
 

#include <fakemeta>
#include <xs>


Zmienne:
 

new bool:uzyl[33];

Rejestrujemy:
 

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

cod_class_enabled:

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;

I na koncu sma:
 

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie ");
}

ps nie umiem zrobić według w wzoru w plik'u php

myśle że ten wzór jrst słaby mało kto się zna na php :<<<
 


  • +
  • -
  • 0

#56 Danio7

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:155
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 16.02.2014 12:33

Proponowałbym wgrać nowe 1/1 z kosy PPM bo spotkałem się już z wieloma problemami że 1/1 z kosy PPM nie działa


  • +
  • -
  • 0

#57 Pustak

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Dżungla Afrykańska
Offline

Napisano 15.03.2014 23:09

Moja propozycja: ustawienie AP na start rundy:

#include <fun>
#include <hamsandwich>

...

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Armor", 1);
	...
}

...

public fwSpawn_Armor(id)
{
	set_user_armor(id, armor);
}


Użytkownik Pustak edytował ten post 15.03.2014 23:10

  • +
  • -
  • 0

banner2_small.png


#58 tomala1997

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:tbg
Offline

Napisano 02.08.2015 18:02

Przepraszam nie znam się ale czy jest możliwość dodania do Generatora "Klasa Od Levela" ? bo ... próbowałem wszystkich kodów i nie wychodzi mi to 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych