←  Propozycje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Generator klas- dodatki.

Ankieta: Dodatki ? (175 użytkowników oddało głos)

Czy jesteś za dodaniem tych funkcji w generatorze klas?

  1. Głosowano Tak (165 głosów [94.29%])

    Procent z głosów: 94.29%

  2. Głosowano Nie (10 głosów [5.71%])

    Procent z głosów: 5.71%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

  • +
  • -
Ten?yy? - zdjęcie Ten?yy? 04.10.2013

Bo może nie wiedzieli czy działa ... Ale wszystko działa :D Bo testowałem :)

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 04.10.2013

Prosiłbym jeszcze o dodanie 1/x z kilku broni i dodatkowego dmg

 

1/x z kilku broni (by KariiO):

Spoiler

 

Dodatkowe DMG:

Spoiler


(04.10.2013 18:44):
:poddaje_sie:
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 22.10.2013

Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;

 

Załączony plik  EnemyRespawn.php   2,71 KB   208 Ilość pobrań


Użytkownik Hleb edytował ten post 22.10.2013 21:26
Odpowiedz

  • +
  • -
GoldenKill - zdjęcie GoldenKill 22.10.2013

1/x na podpalenie

 

Moduły:

#include <fakemeta>
#include <xs>
Zmienne:
 
#define MAX 32
#define DMG_BULLET (1<<1) 


new bool:ma_klase[33];
new palenie_gracza[MAX+1];
new sprite_fire,
sprite_smoke;
 
do plugin_init:
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
 
do plugin_precache:
 
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
public:
 
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 2) <= 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]


if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)


if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()


remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);


message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()


palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Odpowiedz

Shambonix - zdjęcie Shambonix 23.10.2013

Tak szczerze... to jestem przeciwny wprowadzaniu ulepszen do generatora :P bo im więcej tam wprowadzicie tym więcej tych samych klas będzie na servach...

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 23.10.2013

Podpalanie jest faktycznie przesadzone, jednakze takie skille, jak 1/x są na każdym serwerze. Nie widze powodu, dla ktorego to nie mialoby sie tam znalezc
Odpowiedz

Shambonix - zdjęcie Shambonix 23.10.2013

No tak ale spójrz jeśli wgrają do generatora wszystko co zobaczy ktoś na servie to potem będzie wszystko to samo :P

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 23.10.2013

Nie zrozumiales mnie. Mowilem o wgraniu tych podstawowych pozycji, ktore i tak sa wszedzie. Np. 1/x, czy dodatkowe dmg ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 23.10.2013

ja nie widzę sensu nie wstawianie czegoś "bo dużo serwerów to będzie miało" 

czemu i tak są gotowe funkcje a jak ktoś chce coś unikalnego to hm może napisać jak ma umiejętności

ktoś kiedyś napisał 

 

że i tak większość serwerów to to co jest udostępnione a mały odłam to unikaty 

Odpowiedz

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 31.10.2013

Ode mnie 1/x z HE

~~

#include <hamsandwich>

pod include:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public

Spoiler

 

 

W miejscu x wpisujemy szansę na ile.


Użytkownik Drizzt edytował ten post 31.10.2013 20:22
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 01.11.2013

Dla ludzi którzy są nowi - ażeby obyło się bez spamu : 

 

http://amxx.pl/topic...e-2#entry575218

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 01.11.2013

Ode mnie 1/x z HE
~~

#include <hamsandwich>
pod include:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public
Spoiler

 
 
W miejscu x wpisujemy szansę na ile.

To nigdy nie będzie działać.
Odpowiedz

jestemdobry - zdjęcie jestemdobry 15.11.2013

3 nowe epickie opcje ale jest jakieś ale powinno być można klasie dać kilka modeli broni a nie jeden.

Powyższe opcje też powinny być rozpatrzone.

Odpowiedz

kolo3311 - zdjęcie kolo3311 14.12.2013

dodajcie teleportacie rakiety na PPM lub LPM :D

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
MrBully - zdjęcie MrBully 02.02.2014

Biblioteki:
 

#include <fakemeta>
#include <xs>


Zmienne:
 

new bool:uzyl[33];

Rejestrujemy:
 

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

cod_class_enabled:

uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;

I na koncu sma:
 

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 20.0, "ResetHUD", id )///Tu zmieniamy co ile teleport
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Ok, teleportuj sie ");
}

ps nie umiem zrobić według w wzoru w plik'u php

myśle że ten wzór jrst słaby mało kto się zna na php :<<<
 

Odpowiedz

  • +
  • -
Danio7 - zdjęcie Danio7 16.02.2014

Proponowałbym wgrać nowe 1/1 z kosy PPM bo spotkałem się już z wieloma problemami że 1/1 z kosy PPM nie działa

Odpowiedz

  • +
  • -
Pustak - zdjęcie Pustak 15.03.2014

Moja propozycja: ustawienie AP na start rundy:

#include <fun>
#include <hamsandwich>

...

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Armor", 1);
	...
}

...

public fwSpawn_Armor(id)
{
	set_user_armor(id, armor);
}


Użytkownik Pustak edytował ten post 15.03.2014 23:10
Odpowiedz

  • +
  • -
tomala1997 - zdjęcie tomala1997 02.08.2015

Przepraszam nie znam się ale czy jest możliwość dodania do Generatora "Klasa Od Levela" ? bo ... próbowałem wszystkich kodów i nie wychodzi mi to 

Odpowiedz