Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Generator klas- dodatki.Ankieta!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Dodatki ? (175 użytkowników oddało głos)

Czy jesteś za dodaniem tych funkcji w generatorze klas?

  1. Głosowano Tak (165 głosów [94.29%])

    Procent z głosów: 94.29%

  2. Głosowano Nie (10 głosów [5.71%])

    Procent z głosów: 5.71%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#21 ^^KoStEk^^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:wrovlaw
Offline

Napisano 09.06.2013 19:08

Tak proszę o dodanie 1/x z wybranej broni i tego co napisał Zpygloris.


  • +
  • -
  • 2

#22 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.09.2013 21:50


Benio101 (18.02.2013 02:22):
Mogę już teraz potwierdzić, że decyzja jest pozytywna.
Dodatki zostaną wgrane wkrótce.

Więęęęc??


  • +
  • -
  • 0

#23 kolo3311

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 15.09.2013 13:22

ja  mam propozycje na apteczke która pali do konica rundy po wybuchu:D

 



#24 DaRKAngel

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Fajne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.09.2013 13:59

Błyskawice? , Generator Perków?
 


92735307515159083032.png

 b_350_20_2031D0_293BCC_FFFFFF_000000.png


#25 kolo3311

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 15.09.2013 18:03

teleportacja tam gdzie celownik ,zatruwanie strzalem ,trujaca apteczka (chemik taka posiada),pacek ladowania na nozu(niewidzialnosc apteczka (kusza po naladowaniu) to sa unikalne moce



#26 kolo3311

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 27.09.2013 21:14

i co dodacie to?



#27 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.09.2013 08:20

NIE


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#28 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 30.09.2013 16:33

Taka propozycja która padła już wcześniej , zamiast 1/x ze wszystkich broni to 1/x z wybranych broni oraz taka opcja jak spadochron w której można zaznaczyć ilość spadochronów których można użyć


Użytkownik corel edytował ten post 30.09.2013 16:34

  • +
  • -
  • 1

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#29 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.09.2013 16:50

Kazdy podaje propozycje. Ale wy myslicie ze to jest tak łatwo dodać.

Rzucilibyście kodem to by od razu było.


  • +
  • -
  • 0

#30 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 30.09.2013 21:17

 

Temat pozostanie otwarty, by móc składać kolejne propozycje

 

Temat został otwarty aby składać propozycję, więc nie wiem czego się czepiasz ...

A poza tym nie każdy jest tak zaawansowany aby "rzucić kodem" więc postaraj się też zrozumieć innych użytkowników


  • +
  • -
  • 2

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#31 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.10.2013 15:15

ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.


  • +
  • -
  • 0

#32 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.10.2013 16:44

corel odpuść...
  • +
  • -
  • 0

#33 Madzikxx

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 01.10.2013 17:40

Czyli ,że nie DODACIE ?:D


  • +
  • -
  • 0

#34 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 01.10.2013 18:35

ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.

 

To że nic się nie dzieje to nie znaczy że propozycji nie można składać , może za tydzień znowu zamkną temat aby przemyśleć i zmodyfikować generator


  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#35 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.10.2013 20:02

Może, wy tak nawalicie tych propozycji a oni biedne żuczki musza to czytać.
Na pewno nie dodadzą all naraz.
  • +
  • -
  • 0

#36 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.10.2013 20:06


Na pewno nie dodadzą all naraz.

Niech dodają jedną umiejętność na miesiąc i wszyscy będą usatysfakcjonowani. Ale to nie ma sensu... nie zrobią tego


  • +
  • -
  • 0

#37 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 09:31

Ale ten temat nie jest do dyskusji tylko do udostępniania propozycji których i tak wątpie żeby zostały wgrane :) Tyle czasu mineło i ani jedna modyfikacja nie została dodana :)



#38 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.10.2013 09:21

Kod w prawie wszystkich propozycjach jest nieczytelny.
Spośród reszty, niemal każda propozycja jest bardzo nieoptymalna.
 
Przykład: "Szansa na headshot" by 30112 (patrz: Generator klas).
Kod ten dodałem "na chwilę" do generatora, jak wrócę, to poprawię go, czyt. napiszę od nowa, bo ten się nie nadaje.
Ma to służyć tylko chwilowemu testowi. Pozostałe propozycje tego autora również są zbyt nieoptymalne, czyt. nie nadają się.
 
Dodałem kod "Model broni" by 13607, jeśli zajdzie potrzeba, a nie będzie zgłoszeń błędów, to można dodać możliwość podmiany wielu broni równocześnie.
 
Podsumowując, widać tutaj hejt "dajcie dodatki, dajcie dodatki", ale tych dodatków nie proponujecie.
A jeśli już propozycja się pojawia, to albo jest całkowicie nieczytelna (brak choćby wcięć, czy nowych linii  o_O,
albo kod jest mocno nieoptymalny, często nawet niedziałający, czasem nawet po prostu bezmyślnie skopiowany).
 
Dodatki z chęcią wgram, ale kod musi być CZYTELNY, DZIAŁAJĄCY i OPTYMALNY.


(04.10.2013 09:41):
Dodatek "Zadane obrażenia nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika" @ 13066 dodam wieczorem.


#39 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.10.2013 09:37

*
Popularny

Ułatwmy trochę tę kwestię, podaję format, w jakim winny być składane propozycje:
 
Plik PHP zawierający klasę o nazwie takiej samej, jak nazwa pliku PHP (bez rozszerzenia).
Plik winien być kodowany w ANSII ISO-8859-2.

mb_convert_encoding($source, 'UTF-8', 'ISO-8859-2'); // zamiana UTF-8 na ISO-8859-2

 
Klasa dodatku ma rozszerzać klasę Addon.
Dla pliku Dodatek.php:

<?php

class Dodatek extends Addon
{
	
}

?>

 
Klasa winna posiadać zmienne publiczne:

public $Name		= 	'';			//			STRING	Nazwa dodatku
public $Description     =	'';			//			STRING	Opis dodatku
public $Author    	=	1;			//			UINT	Identyfikator autora
public $Link            =	'';			//	[opcjonalnie]	STRING	Link do tematu z dodatkiem / źródło 
public $inTest		=	true;			//			BOOL	stan testu (proszę, by ustawiać na "true")
public $forUse		=	false;			//			BOOL	czy dodatek jest do użycia (pod "e")
public $Includes	=	array('amxmodx');	//			ARRAY	tablica z nazwami bibliotek do dodania

 
Klasa winna posiadać także następujące funkcje publiczne:

public function init(Config &$config){
	parent::init($config);
	
	$config->Control = true;
}

public function ConfigParse(Config &$config){
	//	@return	VOID
	//	@desc	parsowanie danych z formularza ($_POST)
}

public function ConfigFormAjax(Config &$config){
	//	@return	STRING
	//	@desc	przekazanie danych z formularza poprzez zapytanie Ajaxowe
	
	/*
		postać zwracanego stringu (koniecznie z przecinkiem na końcu):
		
		'ID_ZMIENNEJ_POST':	'WARTOŚĆ_TEJ_ZMIENNEJ',
	*/
}

public function ConfigForm(Config &$config){
	//	@return	HTML
	//	@desc	kod formularza dodatku
}

// optional
public function Append(Config &$config){
	//	@return	SMA
	//	@desc	Kod SMA dodawany na koniec kodu pluginu
	
	/*
		Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią
		i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności
	*/
}

// optional
public function Data(Config &$config){
	//	@return	SMA
	/*
		@desc	Kod SMA dodawany do kodu pluginu
				pomiędzy bibliotekami a funkcjami pluginu
				służy zwyczajowo dodaniu definicji i zmiennych
	*/
	
	/*
		Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią
		i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności
	*/
}

/*
	Ponadto, opcjonalnie, aby dodać do określonych funkcji kodu SMA
	fragment kodu SMA, winno się zwrócić kod SMA w publicznej 
	funkcji o takiej samej nazwie w naszej klasie.
	
	//	@return	SMA
	//	@desc	Kod SMA do dodania do funkcji o nazwie klasy publicznej, która go zwraca
	
	/*
		Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią dla lepszej czytelności kodu.
		
		Istotne jest, by nazwa funkcji kodu SMA, którą wywołamy
		(zwłaszczaprzuy rejestracji w plugin_init) była unikalna,
		w celu uniknięcia ew. problemów kompatybilności z innymi dodatkami.
		
		Zaleca się, by do nazwy zwyczajowej funkcji, dodać 
		(jako przedrostek, bądź przyrostek) nazwę dodatku.
	*/
	
	//    Poniżej przykład dla funkcji plugin_init:
*/
public function plugin_init(Config &$config){
	return <<< 'SMA'

register_event("CurWeapon", "Dodatek_CurWeapon", "be", "1=1");
SMA;
}

 
Przykład implementacji dodatku "Grawitacja" by 15054:

 

Propozycje czytelnych, działających i optymalnych dodatków składane w postaci plików PHP w ww. formacie będą rozpatrywane priorytetowo

i mają bardzo dużą szansę na znalezienie się w Generatorze na AMXX.pl, gdyż taka jest właśnie postać dodatków do Generatora Klas na AMXX.pl.



#40 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.10.2013 15:28

jeszcze takie cos. Dlaczego grawitacja i jeden cios jest jako TEST?
(04.10.2013 17:45):
Jako test są aktualnie tylko 2 ostatnie dodatki, wśród których nie ma ani grawitacji ani jednego ciosu :o

"test" oznacza, że dodatek jest testowany, do testów, czyli może nie działać prawidłowo, traktuj go jako "wersję beta".

Poprzednie znaczniki "test" usunąłem, z racji, że nie było wielu zgłoszeń błędów, a nowe oznaczyłem automatycznie jako "test" z oczywistych względów.
(04.10.2013 17:47):
Albo trafniej: traktuj "test" jako Release Candidate (wiki::RC).

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych