←  Propozycje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Generator klas- dodatki.

Poll: Dodatki ? (175 member(s) have cast votes)

Czy jesteś za dodaniem tych funkcji w generatorze klas?

  1. Voted Tak (165 votes [94.29%])

    Percentage of vote: 94.29%

  2. Voted Nie (10 votes [5.71%])

    Percentage of vote: 5.71%

Vote Guests cannot vote

  • +
  • -
^^KoStEk^^'s Photo ^^KoStEk^^ 09.06.2013

Tak proszę o dodanie 1/x z wybranej broni i tego co napisał Zpygloris.

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 04.09.2013


Benio101 (18.02.2013 02:22):
Mogę już teraz potwierdzić, że decyzja jest pozytywna.
Dodatki zostaną wgrane wkrótce.

Więęęęc??

Quote

kolo3311's Photo kolo3311 15.09.2013

ja  mam propozycje na apteczke która pali do konica rundy po wybuchu:D

 

Quote

DaRKAngel's Photo DaRKAngel 15.09.2013

Błyskawice? , Generator Perków?
 

Quote

kolo3311's Photo kolo3311 15.09.2013

teleportacja tam gdzie celownik ,zatruwanie strzalem ,trujaca apteczka (chemik taka posiada),pacek ladowania na nozu(niewidzialnosc apteczka (kusza po naladowaniu) to sa unikalne moce

Quote

kolo3311's Photo kolo3311 27.09.2013

i co dodacie to?

Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 28.09.2013

NIE

Quote

  • +
  • -
corel's Photo corel 30.09.2013

Taka propozycja która padła już wcześniej , zamiast 1/x ze wszystkich broni to 1/x z wybranych broni oraz taka opcja jak spadochron w której można zaznaczyć ilość spadochronów których można użyć


Edited by corel, 30.09.2013 16:34.
Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 30.09.2013

Kazdy podaje propozycje. Ale wy myslicie ze to jest tak łatwo dodać.

Rzucilibyście kodem to by od razu było.

Quote

  • +
  • -
corel's Photo corel 30.09.2013

 

Temat pozostanie otwarty, by móc składać kolejne propozycje

 

Temat został otwarty aby składać propozycję, więc nie wiem czego się czepiasz ...

A poza tym nie każdy jest tak zaawansowany aby "rzucić kodem" więc postaraj się też zrozumieć innych użytkowników

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 01.10.2013

ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 01.10.2013

corel odpuść...
Quote

  • +
  • -
Madzikxx's Photo Madzikxx 01.10.2013

Czyli ,że nie DODACIE ?:D

Quote

  • +
  • -
corel's Photo corel 01.10.2013

ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.

 

To że nic się nie dzieje to nie znaczy że propozycji nie można składać , może za tydzień znowu zamkną temat aby przemyśleć i zmodyfikować generator

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 01.10.2013

Może, wy tak nawalicie tych propozycji a oni biedne żuczki musza to czytać.
Na pewno nie dodadzą all naraz.
Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 01.10.2013


Na pewno nie dodadzą all naraz.

Niech dodają jedną umiejętność na miesiąc i wszyscy będą usatysfakcjonowani. Ale to nie ma sensu... nie zrobią tego

Quote

Play1284's Photo Play1284 02.10.2013

Ale ten temat nie jest do dyskusji tylko do udostępniania propozycji których i tak wątpie żeby zostały wgrane :) Tyle czasu mineło i ani jedna modyfikacja nie została dodana :)

Quote

Gość_21977_* 04.10.2013

Kod w prawie wszystkich propozycjach jest nieczytelny.
Spośród reszty, niemal każda propozycja jest bardzo nieoptymalna.
 
Przykład: "Szansa na headshot" by 30112 (patrz: Generator klas).
Kod ten dodałem "na chwilę" do generatora, jak wrócę, to poprawię go, czyt. napiszę od nowa, bo ten się nie nadaje.
Ma to służyć tylko chwilowemu testowi. Pozostałe propozycje tego autora również są zbyt nieoptymalne, czyt. nie nadają się.
 
Dodałem kod "Model broni" by 13607, jeśli zajdzie potrzeba, a nie będzie zgłoszeń błędów, to można dodać możliwość podmiany wielu broni równocześnie.
 
Podsumowując, widać tutaj hejt "dajcie dodatki, dajcie dodatki", ale tych dodatków nie proponujecie.
A jeśli już propozycja się pojawia, to albo jest całkowicie nieczytelna (brak choćby wcięć, czy nowych linii  o_O,
albo kod jest mocno nieoptymalny, często nawet niedziałający, czasem nawet po prostu bezmyślnie skopiowany).
 
Dodatki z chęcią wgram, ale kod musi być CZYTELNY, DZIAŁAJĄCY i OPTYMALNY.


(04.10.2013 09:41):
Dodatek "Zadane obrażenia nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika" @ 13066 dodam wieczorem.
Quote

Gość_21977_* 04.10.2013

Ułatwmy trochę tę kwestię, podaję format, w jakim winny być składane propozycje:
 
Plik PHP zawierający klasę o nazwie takiej samej, jak nazwa pliku PHP (bez rozszerzenia).
Plik winien być kodowany w ANSII ISO-8859-2.

mb_convert_encoding($source, 'UTF-8', 'ISO-8859-2'); // zamiana UTF-8 na ISO-8859-2

 
Klasa dodatku ma rozszerzać klasę Addon.
Dla pliku Dodatek.php:

<?php

class Dodatek extends Addon
{
	
}

?>

 
Klasa winna posiadać zmienne publiczne:

public $Name		= 	'';			//			STRING	Nazwa dodatku
public $Description     =	'';			//			STRING	Opis dodatku
public $Author    	=	1;			//			UINT	Identyfikator autora
public $Link            =	'';			//	[opcjonalnie]	STRING	Link do tematu z dodatkiem / źródło 
public $inTest		=	true;			//			BOOL	stan testu (proszę, by ustawiać na "true")
public $forUse		=	false;			//			BOOL	czy dodatek jest do użycia (pod "e")
public $Includes	=	array('amxmodx');	//			ARRAY	tablica z nazwami bibliotek do dodania

 
Klasa winna posiadać także następujące funkcje publiczne:

public function init(Config &$config){
	parent::init($config);
	
	$config->Control = true;
}

public function ConfigParse(Config &$config){
	//	@return	VOID
	//	@desc	parsowanie danych z formularza ($_POST)
}

public function ConfigFormAjax(Config &$config){
	//	@return	STRING
	//	@desc	przekazanie danych z formularza poprzez zapytanie Ajaxowe
	
	/*
		postać zwracanego stringu (koniecznie z przecinkiem na końcu):
		
		'ID_ZMIENNEJ_POST':	'WARTOŚĆ_TEJ_ZMIENNEJ',
	*/
}

public function ConfigForm(Config &$config){
	//	@return	HTML
	//	@desc	kod formularza dodatku
}

// optional
public function Append(Config &$config){
	//	@return	SMA
	//	@desc	Kod SMA dodawany na koniec kodu pluginu
	
	/*
		Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią
		i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności
	*/
}

// optional
public function Data(Config &$config){
	//	@return	SMA
	/*
		@desc	Kod SMA dodawany do kodu pluginu
				pomiędzy bibliotekami a funkcjami pluginu
				służy zwyczajowo dodaniu definicji i zmiennych
	*/
	
	/*
		Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią
		i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności
	*/
}

/*
	Ponadto, opcjonalnie, aby dodać do określonych funkcji kodu SMA
	fragment kodu SMA, winno się zwrócić kod SMA w publicznej 
	funkcji o takiej samej nazwie w naszej klasie.
	
	//	@return	SMA
	//	@desc	Kod SMA do dodania do funkcji o nazwie klasy publicznej, która go zwraca
	
	/*
		Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią dla lepszej czytelności kodu.
		
		Istotne jest, by nazwa funkcji kodu SMA, którą wywołamy
		(zwłaszczaprzuy rejestracji w plugin_init) była unikalna,
		w celu uniknięcia ew. problemów kompatybilności z innymi dodatkami.
		
		Zaleca się, by do nazwy zwyczajowej funkcji, dodać 
		(jako przedrostek, bądź przyrostek) nazwę dodatku.
	*/
	
	//    Poniżej przykład dla funkcji plugin_init:
*/
public function plugin_init(Config &$config){
	return <<< 'SMA'

register_event("CurWeapon", "Dodatek_CurWeapon", "be", "1=1");
SMA;
}

 
Przykład implementacji dodatku "Grawitacja" by 15054:

 

Propozycje czytelnych, działających i optymalnych dodatków składane w postaci plików PHP w ww. formacie będą rozpatrywane priorytetowo

i mają bardzo dużą szansę na znalezienie się w Generatorze na AMXX.pl, gdyż taka jest właśnie postać dodatków do Generatora Klas na AMXX.pl.

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 04.10.2013

jeszcze takie cos. Dlaczego grawitacja i jeden cios jest jako TEST?
(04.10.2013 17:45):
Jako test są aktualnie tylko 2 ostatnie dodatki, wśród których nie ma ani grawitacji ani jednego ciosu :o

"test" oznacza, że dodatek jest testowany, do testów, czyli może nie działać prawidłowo, traktuj go jako "wersję beta".

Poprzednie znaczniki "test" usunąłem, z racji, że nie było wielu zgłoszeń błędów, a nowe oznaczyłem automatycznie jako "test" z oczywistych względów.
(04.10.2013 17:47):
Albo trafniej: traktuj "test" jako Release Candidate (wiki::RC).
Quote