Generator klas- dodatki.
MAGNET
04.09.2013
Benio101 (18.02.2013 02:22):
Mogę już teraz potwierdzić, że decyzja jest pozytywna.
Dodatki zostaną wgrane wkrótce.
Więęęęc??
kolo3311
15.09.2013
teleportacja tam gdzie celownik ,zatruwanie strzalem ,trujaca apteczka (chemik taka posiada),pacek ladowania na nozu(niewidzialnosc apteczka (kusza po naladowaniu) to sa unikalne moce
corel
30.09.2013
Taka propozycja która padła już wcześniej , zamiast 1/x ze wszystkich broni to 1/x z wybranych broni oraz taka opcja jak spadochron w której można zaznaczyć ilość spadochronów których można użyć
Edited by corel, 30.09.2013 16:34.
Rivit
30.09.2013
Kazdy podaje propozycje. Ale wy myslicie ze to jest tak łatwo dodać.
Rzucilibyście kodem to by od razu było.
corel
30.09.2013
Temat pozostanie otwarty, by móc składać kolejne propozycje
Temat został otwarty aby składać propozycję, więc nie wiem czego się czepiasz ...
A poza tym nie każdy jest tak zaawansowany aby "rzucić kodem" więc postaraj się też zrozumieć innych użytkowników
Rivit
01.10.2013
ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.
corel
01.10.2013
ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.
To że nic się nie dzieje to nie znaczy że propozycji nie można składać , może za tydzień znowu zamkną temat aby przemyśleć i zmodyfikować generator
Rivit
01.10.2013
Na pewno nie dodadzą all naraz.
MAGNET
01.10.2013
Na pewno nie dodadzą all naraz.
Niech dodają jedną umiejętność na miesiąc i wszyscy będą usatysfakcjonowani. Ale to nie ma sensu... nie zrobią tego
Play1284
02.10.2013
Ale ten temat nie jest do dyskusji tylko do udostępniania propozycji których i tak wątpie żeby zostały wgrane Tyle czasu mineło i ani jedna modyfikacja nie została dodana
Gość_21977_* 04.10.2013
Kod w prawie wszystkich propozycjach jest nieczytelny.
Spośród reszty, niemal każda propozycja jest bardzo nieoptymalna.
Przykład: "Szansa na headshot" by 30112 (patrz: Generator klas).
Kod ten dodałem "na chwilę" do generatora, jak wrócę, to poprawię go, czyt. napiszę od nowa, bo ten się nie nadaje.
Ma to służyć tylko chwilowemu testowi. Pozostałe propozycje tego autora również są zbyt nieoptymalne, czyt. nie nadają się.
Dodałem kod "Model broni" by 13607, jeśli zajdzie potrzeba, a nie będzie zgłoszeń błędów, to można dodać możliwość podmiany wielu broni równocześnie.
Podsumowując, widać tutaj hejt "dajcie dodatki, dajcie dodatki", ale tych dodatków nie proponujecie.
A jeśli już propozycja się pojawia, to albo jest całkowicie nieczytelna (brak choćby wcięć, czy nowych linii ,
albo kod jest mocno nieoptymalny, często nawet niedziałający, czasem nawet po prostu bezmyślnie skopiowany).
Dodatki z chęcią wgram, ale kod musi być CZYTELNY, DZIAŁAJĄCY i OPTYMALNY.
Gość_21977_* 04.10.2013
Ułatwmy trochę tę kwestię, podaję format, w jakim winny być składane propozycje:
Plik PHP zawierający klasę o nazwie takiej samej, jak nazwa pliku PHP (bez rozszerzenia).
Plik winien być kodowany w ANSII ISO-8859-2.
mb_convert_encoding($source, 'UTF-8', 'ISO-8859-2'); // zamiana UTF-8 na ISO-8859-2
Klasa dodatku ma rozszerzać klasę Addon.
Dla pliku Dodatek.php:
<?php class Dodatek extends Addon { } ?>
Klasa winna posiadać zmienne publiczne:
public $Name = ''; // STRING Nazwa dodatku public $Description = ''; // STRING Opis dodatku public $Author = 1; // UINT Identyfikator autora public $Link = ''; // [opcjonalnie] STRING Link do tematu z dodatkiem / źródło public $inTest = true; // BOOL stan testu (proszę, by ustawiać na "true") public $forUse = false; // BOOL czy dodatek jest do użycia (pod "e") public $Includes = array('amxmodx'); // ARRAY tablica z nazwami bibliotek do dodania
Klasa winna posiadać także następujące funkcje publiczne:
public function init(Config &$config){ parent::init($config); $config->Control = true; } public function ConfigParse(Config &$config){ // @return VOID // @desc parsowanie danych z formularza ($_POST) } public function ConfigFormAjax(Config &$config){ // @return STRING // @desc przekazanie danych z formularza poprzez zapytanie Ajaxowe /* postać zwracanego stringu (koniecznie z przecinkiem na końcu): 'ID_ZMIENNEJ_POST': 'WARTOŚĆ_TEJ_ZMIENNEJ', */ } public function ConfigForm(Config &$config){ // @return HTML // @desc kod formularza dodatku } // optional public function Append(Config &$config){ // @return SMA // @desc Kod SMA dodawany na koniec kodu pluginu /* Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności */ } // optional public function Data(Config &$config){ // @return SMA /* @desc Kod SMA dodawany do kodu pluginu pomiędzy bibliotekami a funkcjami pluginu służy zwyczajowo dodaniu definicji i zmiennych */ /* Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności */ } /* Ponadto, opcjonalnie, aby dodać do określonych funkcji kodu SMA fragment kodu SMA, winno się zwrócić kod SMA w publicznej funkcji o takiej samej nazwie w naszej klasie. // @return SMA // @desc Kod SMA do dodania do funkcji o nazwie klasy publicznej, która go zwraca /* Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią dla lepszej czytelności kodu. Istotne jest, by nazwa funkcji kodu SMA, którą wywołamy (zwłaszczaprzuy rejestracji w plugin_init) była unikalna, w celu uniknięcia ew. problemów kompatybilności z innymi dodatkami. Zaleca się, by do nazwy zwyczajowej funkcji, dodać (jako przedrostek, bądź przyrostek) nazwę dodatku. */ // Poniżej przykład dla funkcji plugin_init: */ public function plugin_init(Config &$config){ return <<< 'SMA' register_event("CurWeapon", "Dodatek_CurWeapon", "be", "1=1"); SMA; }
Przykład implementacji dodatku "Grawitacja" by 15054:
Grawitacja.php 1.98KB 150 downloads
Propozycje czytelnych, działających i optymalnych dodatków składane w postaci plików PHP w ww. formacie będą rozpatrywane priorytetowo
i mają bardzo dużą szansę na znalezienie się w Generatorze na AMXX.pl, gdyż taka jest właśnie postać dodatków do Generatora Klas na AMXX.pl.