Tak proszę o dodanie 1/x z wybranej broni i tego co napisał Zpygloris.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Generator klas- dodatki.Ankieta!
#21
Napisano 09.06.2013 19:08
#22
Napisano 04.09.2013 21:50
Benio101 (18.02.2013 02:22):
Mogę już teraz potwierdzić, że decyzja jest pozytywna.
Dodatki zostaną wgrane wkrótce.
Więęęęc??
#23
Napisano 15.09.2013 13:22
ja mam propozycje na apteczke która pali do konica rundy po wybuchu:D
#24
Napisano 15.09.2013 13:59
Błyskawice? , Generator Perków?
#25
Napisano 15.09.2013 18:03
teleportacja tam gdzie celownik ,zatruwanie strzalem ,trujaca apteczka (chemik taka posiada),pacek ladowania na nozu(niewidzialnosc apteczka (kusza po naladowaniu) to sa unikalne moce
#26
Napisano 27.09.2013 21:14
i co dodacie to?
#27
Napisano 28.09.2013 08:20
NIE

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#28
Napisano 30.09.2013 16:33
Taka propozycja która padła już wcześniej , zamiast 1/x ze wszystkich broni to 1/x z wybranych broni oraz taka opcja jak spadochron w której można zaznaczyć ilość spadochronów których można użyć
Użytkownik corel edytował ten post 30.09.2013 16:34
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#29
Napisano 30.09.2013 16:50
Kazdy podaje propozycje. Ale wy myslicie ze to jest tak łatwo dodać.
Rzucilibyście kodem to by od razu było.
#30
Napisano 30.09.2013 21:17
Temat pozostanie otwarty, by móc składać kolejne propozycje
Temat został otwarty aby składać propozycję, więc nie wiem czego się czepiasz ...
A poza tym nie każdy jest tak zaawansowany aby "rzucić kodem" więc postaraj się też zrozumieć innych użytkowników
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#31
Napisano 01.10.2013 15:15
ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.
#32
Napisano 01.10.2013 16:44
#33
Napisano 01.10.2013 17:40
Czyli ,że nie DODACIE ?
#34
Napisano 01.10.2013 18:35
ale popatrz. Nic się nie dzieje z generatorem mimo wielu fajnych propozycji. Może brak czasu.
To że nic się nie dzieje to nie znaczy że propozycji nie można składać , może za tydzień znowu zamkną temat aby przemyśleć i zmodyfikować generator
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#35
Napisano 01.10.2013 20:02
Na pewno nie dodadzą all naraz.
#36
Napisano 01.10.2013 20:06
Na pewno nie dodadzą all naraz.
Niech dodają jedną umiejętność na miesiąc i wszyscy będą usatysfakcjonowani. Ale to nie ma sensu... nie zrobią tego
#37
Napisano 02.10.2013 09:31
Ale ten temat nie jest do dyskusji tylko do udostępniania propozycji których i tak wątpie żeby zostały wgrane Tyle czasu mineło i ani jedna modyfikacja nie została dodana
#38
Gość_21977_*
Napisano 04.10.2013 09:21
Kod w prawie wszystkich propozycjach jest nieczytelny.
Spośród reszty, niemal każda propozycja jest bardzo nieoptymalna.
Przykład: "Szansa na headshot" by 30112 (patrz: Generator klas).
Kod ten dodałem "na chwilę" do generatora, jak wrócę, to poprawię go, czyt. napiszę od nowa, bo ten się nie nadaje.
Ma to służyć tylko chwilowemu testowi. Pozostałe propozycje tego autora również są zbyt nieoptymalne, czyt. nie nadają się.
Dodałem kod "Model broni" by 13607, jeśli zajdzie potrzeba, a nie będzie zgłoszeń błędów, to można dodać możliwość podmiany wielu broni równocześnie.
Podsumowując, widać tutaj hejt "dajcie dodatki, dajcie dodatki", ale tych dodatków nie proponujecie.
A jeśli już propozycja się pojawia, to albo jest całkowicie nieczytelna (brak choćby wcięć, czy nowych linii ,
albo kod jest mocno nieoptymalny, często nawet niedziałający, czasem nawet po prostu bezmyślnie skopiowany).
Dodatki z chęcią wgram, ale kod musi być CZYTELNY, DZIAŁAJĄCY i OPTYMALNY.
#39
Gość_21977_*
Napisano 04.10.2013 09:37
Popularny
Ułatwmy trochę tę kwestię, podaję format, w jakim winny być składane propozycje:
Plik PHP zawierający klasę o nazwie takiej samej, jak nazwa pliku PHP (bez rozszerzenia).
Plik winien być kodowany w ANSII ISO-8859-2.
mb_convert_encoding($source, 'UTF-8', 'ISO-8859-2'); // zamiana UTF-8 na ISO-8859-2
Klasa dodatku ma rozszerzać klasę Addon.
Dla pliku Dodatek.php:
<?php class Dodatek extends Addon { } ?>
Klasa winna posiadać zmienne publiczne:
public $Name = ''; // STRING Nazwa dodatku public $Description = ''; // STRING Opis dodatku public $Author = 1; // UINT Identyfikator autora public $Link = ''; // [opcjonalnie] STRING Link do tematu z dodatkiem / źródło public $inTest = true; // BOOL stan testu (proszę, by ustawiać na "true") public $forUse = false; // BOOL czy dodatek jest do użycia (pod "e") public $Includes = array('amxmodx'); // ARRAY tablica z nazwami bibliotek do dodania
Klasa winna posiadać także następujące funkcje publiczne:
public function init(Config &$config){ parent::init($config); $config->Control = true; } public function ConfigParse(Config &$config){ // @return VOID // @desc parsowanie danych z formularza ($_POST) } public function ConfigFormAjax(Config &$config){ // @return STRING // @desc przekazanie danych z formularza poprzez zapytanie Ajaxowe /* postać zwracanego stringu (koniecznie z przecinkiem na końcu): 'ID_ZMIENNEJ_POST': 'WARTOŚĆ_TEJ_ZMIENNEJ', */ } public function ConfigForm(Config &$config){ // @return HTML // @desc kod formularza dodatku } // optional public function Append(Config &$config){ // @return SMA // @desc Kod SMA dodawany na koniec kodu pluginu /* Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności */ } // optional public function Data(Config &$config){ // @return SMA /* @desc Kod SMA dodawany do kodu pluginu pomiędzy bibliotekami a funkcjami pluginu służy zwyczajowo dodaniu definicji i zmiennych */ /* Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią i kończyć także jedną pustą linią dla lepszej czytelności */ } /* Ponadto, opcjonalnie, aby dodać do określonych funkcji kodu SMA fragment kodu SMA, winno się zwrócić kod SMA w publicznej funkcji o takiej samej nazwie w naszej klasie. // @return SMA // @desc Kod SMA do dodania do funkcji o nazwie klasy publicznej, która go zwraca /* Kod powinien rozpoczynać się jedną pustą linią dla lepszej czytelności kodu. Istotne jest, by nazwa funkcji kodu SMA, którą wywołamy (zwłaszczaprzuy rejestracji w plugin_init) była unikalna, w celu uniknięcia ew. problemów kompatybilności z innymi dodatkami. Zaleca się, by do nazwy zwyczajowej funkcji, dodać (jako przedrostek, bądź przyrostek) nazwę dodatku. */ // Poniżej przykład dla funkcji plugin_init: */ public function plugin_init(Config &$config){ return <<< 'SMA' register_event("CurWeapon", "Dodatek_CurWeapon", "be", "1=1"); SMA; }
Przykład implementacji dodatku "Grawitacja" by 15054:
Grawitacja.php 1,98 KB 148 Ilość pobrań
Propozycje czytelnych, działających i optymalnych dodatków składane w postaci plików PHP w ww. formacie będą rozpatrywane priorytetowo
i mają bardzo dużą szansę na znalezienie się w Generatorze na AMXX.pl, gdyż taka jest właśnie postać dodatków do Generatora Klas na AMXX.pl.
#40
Napisano 04.10.2013 15:28
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych