Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak napisać klasę Evolution

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Demonologia

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 01.02.2013 19:45

Otóż chciałem się spytać jak napisać klasę która po osiągnięciu danego poziomu dostaje broń np:

Na samym początku mam Deagla
Wbiję 5 poziom to dostaję He
Wbiję 30 poziom dostaje M4a1
Wbiję 65 poziom dostaje Ak
Wbiję 130 poziom dostaje AWP 1/4
Wbiję 200 poziom dostaje AWP 1/1

ITP

Jakby mógł mi ktoś wytłumaczyć jak napisać byłbym wdzięczny
Jeśli pomogłem, daj "Dołączona grafika"
Poszukuje osób chętnych do pomocy mi przy serwerach
Osoby zainteresowane proszę pisać na gg: 6363398

Dołączona grafika
Dołączona grafika


#2 Pan Inżynier

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.02.2013 19:51

Myślę, że można tutaj wykorzystać w ramach łatwiejszej roboty, system awansu klas. Aczkolwiek.. w obecnej chwili, gdy posiadam niewiele doświadczenia w tworzeniu kodu, że jest to raczej jest możliwe w inny troszkę lepszy sposób. Aczkolwiek... dam wypowiedzieć się tutaj bardziej doświadczonym i bardziej znającym się na rzeczy kolegom.

#3 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.02.2013 20:08

Zobacz to


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis Klasy";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "klasa", "Flk");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) >= 5)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

if(cod_get_user_level(id) >= 30)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);

if(cod_get_user_level(id) >= 65)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

if(cod_get_user_level(id) >= 130)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 4
}

if(cod_get_user_level(id) >= 200)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
}

ma_klase[id] = true;


return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

oneonone[id][CSW_AWP] = 0
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}



Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#4 Demonologia

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 01.02.2013 23:10

Wziąłem to skompilowałem, wgrałem, wszystko ok. Wchodzę na serwer, wybieram klasę, daje sobie 5 lvl by mieć HE, no i nie mam, daje sobie 100lvl no i nie mam żadnej broni, mam tylko Deagla na początku rundy.
Jeśli pomogłem, daj "Dołączona grafika"
Poszukuje osób chętnych do pomocy mi przy serwerach
Osoby zainteresowane proszę pisać na gg: 6363398

Dołączona grafika
Dołączona grafika


#5 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.02.2013 00:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis Klasy";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "klasa", "Flk");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cod_get_user_level(id) >= 5)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

if(cod_get_user_level(id) >= 30)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);

if(cod_get_user_level(id) >= 65)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

if(cod_get_user_level(id) >= 130)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 4
}

if(cod_get_user_level(id) >= 200)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

oneonone[id][CSW_AWP] = 0
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#6 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.02.2013 13:12

Klasa źle zrobiona, bo gdy ktoś ma tą klasę i wybierze inną, to będzie miał nadal te bronie które klasa mu dała w Odrodzenie.
  • +
  • -
  • 0

#7 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.02.2013 13:52

Myślałem że to sam ogarnie :)

wystarczy dodać do public cod_class_disabled(id)


cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);


Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#8 piotrek18

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.02.2013 22:21

mi to nie działa ^^

        Serwer Kolegi Fajny wbijać!

                             | |

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.02.2013 13:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych