Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.02.2013 19:45
Otóż chciałem się spytać jak napisać klasę która po osiągnięciu danego poziomu dostaje broń np:
Na samym początku mam Deagla
Wbiję 5 poziom to dostaję He
Wbiję 30 poziom dostaje M4a1
Wbiję 65 poziom dostaje Ak
Wbiję 130 poziom dostaje AWP 1/4
Wbiję 200 poziom dostaje AWP 1/1
ITP
Jakby mógł mi ktoś wytłumaczyć jak napisać byłbym wdzięczny
Na samym początku mam Deagla
Wbiję 5 poziom to dostaję He
Wbiję 30 poziom dostaje M4a1
Wbiję 65 poziom dostaje Ak
Wbiję 130 poziom dostaje AWP 1/4
Wbiję 200 poziom dostaje AWP 1/1
ITP
Jakby mógł mi ktoś wytłumaczyć jak napisać byłbym wdzięczny
Jeśli pomogłem, daj ""
Poszukuje osób chętnych do pomocy mi przy serwerach
Osoby zainteresowane proszę pisać na gg: 6363398
Poszukuje osób chętnych do pomocy mi przy serwerach
Osoby zainteresowane proszę pisać na gg: 6363398
#2
Napisano 01.02.2013 19:51
Myślę, że można tutaj wykorzystać w ramach łatwiejszej roboty, system awansu klas. Aczkolwiek.. w obecnej chwili, gdy posiadam niewiele doświadczenia w tworzeniu kodu, że jest to raczej jest możliwe w inny troszkę lepszy sposób. Aczkolwiek... dam wypowiedzieć się tutaj bardziej doświadczonym i bardziej znającym się na rzeczy kolegom.
#3
Napisano 01.02.2013 20:08
Zobacz to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis Klasy";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "klasa", "Flk");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) >= 5)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
if(cod_get_user_level(id) >= 30)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
if(cod_get_user_level(id) >= 65)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
if(cod_get_user_level(id) >= 130)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 4
}
if(cod_get_user_level(id) >= 200)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#4
Napisano 01.02.2013 23:10
Wziąłem to skompilowałem, wgrałem, wszystko ok. Wchodzę na serwer, wybieram klasę, daje sobie 5 lvl by mieć HE, no i nie mam, daje sobie 100lvl no i nie mam żadnej broni, mam tylko Deagla na początku rundy.
Jeśli pomogłem, daj ""
Poszukuje osób chętnych do pomocy mi przy serwerach
Osoby zainteresowane proszę pisać na gg: 6363398
Poszukuje osób chętnych do pomocy mi przy serwerach
Osoby zainteresowane proszę pisać na gg: 6363398
#5
Napisano 02.02.2013 00:15
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis Klasy";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "klasa", "Flk");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(cod_get_user_level(id) >= 5)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
if(cod_get_user_level(id) >= 30)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
if(cod_get_user_level(id) >= 65)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
if(cod_get_user_level(id) >= 130)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 4
}
if(cod_get_user_level(id) >= 200)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#6
Napisano 02.02.2013 13:12
Klasa źle zrobiona, bo gdy ktoś ma tą klasę i wybierze inną, to będzie miał nadal te bronie które klasa mu dała w Odrodzenie.
#7
Napisano 02.02.2013 13:52
Myślałem że to sam ogarnie
wystarczy dodać do public cod_class_disabled(id)
wystarczy dodać do public cod_class_disabled(id)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#9 Gość_21977_*
Napisano 28.02.2013 13:35
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych