Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
Pascal

Pomoc w schemacie Hornera (obliczanie wartości wielomianu)

pascal

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Posted 31.01.2013 00:28

Witam,
nie będę raczył Was historyjką dlaczego, czemu i po co.

Potrzebuję pomocy jak zmienić klasyczną wersję wielomianu na tą Horner'owską.

Dla przykładu mam wielomian y = 3x4+5x3-x2+4x-2
wiem że powinien wyjść w postaci y = ((((3x+8)x-1)x+4)x-2) ( a przynajmniej tak wspaniała Pani obliczyła to w głowie nie wyjaśniając mi dlaczego jest tak, a nie inaczej).
Googlałem, szukałem, głowiłem się i nic, inaczej bym tutaj nie napisał.

Do zamknięcia, jednak rozwiązałem kilkanaście internetowych przykładów z rozwiązaniami i dobrze to wychodzi, a ta odpowiedź od przykładu jest błędna (zastanawiało mnie właśnie skąd wzięło się 3x+8 xD)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users