Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.01.2013 12:48
Jak zrobić, by Hud pluginów: wytrzymałość perku i system monet znikało po zabiciu lub po wpisaniu w konsoli kill?
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/

Moje GG: 5866230
#3
Napisano 28.01.2013 15:58
.sma monet:
jak zrobić, by po zabiciu lub po wpisaniu w konsoli kill, informacja z hud znikała do kolejnej rundy w której osoba będzie żyła?
Jak dostanę odpowiedź na to, to z wytrzymałością sobie poradzę.
/*
CHANGELOG:
* 1.0.0 - pierwsza dzialajaca wersja
* 1.0.1 - usuniecie bugu: kopiowanie monet z jednego nicku na drugi
* 1.0.2 - dodanie: natywow
* 1.0.3 - dodanie: typu zapisu
* 1.0.4 - usuniecie bugu: dostawanie monet za wpisanie kill (Podziekowania dla Szybcioor za wykrycie i dla Goliath za zalatanie)
* 1.0.5 - dodanie: nowe eventy za ktore zdobywa sie monety
* 1.0.6 - dodanie: cvaru - wlacznie/wylaczenie monet za TeamKill
* 1.0.7 - usuniecie bugu: brak monet za zabicie
* 1.0.8 - usuniecie bugu: brak monet za uratowanie/zabicie hosta
* 1.1.0 - usuniecie bugu: zbyt maly rozmiar tablicy
- usuniecie bugu: problem z pobieraniem cvaru cod_savetype
- optymalizacja kodu
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#define PLUGIN "System Monet"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.1.0"
#define TASK_SHOW_COINS 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G
enum events { kill = 0, kill_hs, defused, planted, rescue_hostage, kill_hostage }
new player_auth[33][64];
new player_coins[33];
new bool:player_vip[33];
new sync_hud_obj;
new pcvar_coins[events];
new pcvar_coins_vip[events];
new cvar_coins[events];
new cvar_coins_vip[events];
new pcvar_coins_ff;
new cvar_savetype;
new coins_ff;
new vault;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");
sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
pcvar_coins_ff = register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");
pcvar_coins[kill] = register_cvar("cod_coins_kill", "1");
pcvar_coins_vip[kill] = register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3");
pcvar_coins_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6");
pcvar_coins[planted] = register_cvar("cod_coins_planted", "1");
pcvar_coins_vip[planted] = register_cvar("cod_coins_planted_vip", "2");
pcvar_coins[defused] = register_cvar("cod_coins_defused", "1");
pcvar_coins_vip[defused] = register_cvar("cod_coins_defused_vip", "2");
pcvar_coins[rescue_hostage] = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage", "1");
pcvar_coins_vip[rescue_hostage] = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hostage] = register_cvar("cod_coins_kill_hostage", "2");
pcvar_coins_vip[kill_hostage] = register_cvar("cod_coins_kill_hostage_vip", "1");
cvar_savetype = get_cvar_num("cod_savetype");
vault = nvault_open("monety");
if(vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1);
register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1);
}
public client_authorized(id)
{
RemoveCoins(id);
switch(cvar_savetype)
{
case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
}
if(get_user_flags(id) & VIP)
player_vip[id] = true;
else
player_vip[id] = false;
LoadCoins(id);
}
public client_connect(id)
LoadCoins(id);
public client_disconnect(id)
{
SaveCoins(id);
RemoveCoins(id)
}
public plugin_end()
nvault_close(vault);
// /-----------\ //
// |RESET MONET| //
// \-----------/ //
public RemoveCoins(id)
{
player_coins[id] = 0;
player_vip[id] = false;
}
// /--------------\ //
// |ZLICZNIE MONET| //
// \--------------/ //
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3);
if(kid == vid)
return;
coins_ff = get_pcvar_num(pcvar_coins_ff)
if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
return;
cvar_coins[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill]);
cvar_coins_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill]);
cvar_coins[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hs]);
cvar_coins_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hs]);
if(player_vip[kid])
{
if(hs)
player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill_hs];
else
player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill];
}
else
{
if(hs)
player_coins[kid] += cvar_coins[kill_hs];
else
player_coins[kid] += cvar_coins[kill];
}
}
public bomb_planted(planter)
{
cvar_coins[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins[planted]);
cvar_coins_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[planted]);
if(player_vip[planter])
player_coins[planter] += cvar_coins_vip[planted];
else
player_coins[planter] += cvar_coins[planted];
}
public bomb_defused(defuser)
{
cvar_coins[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins[defused]);
cvar_coins_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[defused]);
if(player_vip[defuser])
player_coins[defuser] += cvar_coins_vip[defused];
else
player_coins[defuser] += cvar_coins[defused];
}
public HostageRescued(id)
{
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);
new id = get_user_index(name);
cvar_coins[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[rescue_hostage]);
cvar_coins_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[rescue_hostage]);
if(player_vip[id])
player_coins[id] += cvar_coins_vip[rescue_hostage];
else
player_coins[id] += cvar_coins[rescue_hostage];
return PLUGIN_CONTINUE
}
public HostageKilled(id)
{
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);
new id = get_user_index(name);
cvar_coins[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hostage]);
cvar_coins_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hostage]);
if(player_vip[id])
player_coins[id] -= cvar_coins_vip[kill_hostage];
else
player_coins[id] -= cvar_coins[kill_hostage];
}
// /---\ //
// |HUD| //
// \---/ //
public ShowCoins(id)
{
id -= TASK_SHOW_COINS;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", player_coins[id]);
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_SHOW_COINS))
set_task(0.1, "ShowCoins", id + TASK_SHOW_COINS, _, _, "b");
}
// /------\ //
// |NATYWY| //
// \------/ //
public SetCoins(id, wartosc)
{
player_coins[id] = wartosc
}
public GetCoins(id)
return player_coins[id];
// /------\ //
// |NVAULT| //
// \------/ //
public SaveCoins(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public LoadCoins(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new temp_player_coins[33];
parse(vaultdata, temp_player_coins, 32);
player_coins[id] = str_to_num(temp_player_coins);
return PLUGIN_CONTINUE
}
jak zrobić, by po zabiciu lub po wpisaniu w konsoli kill, informacja z hud znikała do kolejnej rundy w której osoba będzie żyła?
Jak dostanę odpowiedź na to, to z wytrzymałością sobie poradzę.
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/

Moje GG: 5866230
#4
Napisano 29.01.2013 22:37
W ShowCoins masz kod:
if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id + TASK_SHOW_COINS); return; }Który kasuje zadanie i nie wyświetla huda gdy gracz jest martwy.
#5
Napisano 30.01.2013 11:27
W ShowCoins masz kod:
if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id + TASK_SHOW_COINS); return; }Który kasuje zadanie i nie wyświetla huda gdy gracz jest martwy.
to czemu u mnie zostaje to, po zabiciu?
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/

Moje GG: 5866230
#7
Napisano 30.01.2013 16:35
Ok, dzięki leci +
A co musiałbym dodać w wytrzymałości perku?
A co musiałbym dodać w wytrzymałości perku?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "105");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "15");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];
if(poprzedni_perk[id] == perk) return;
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
poprzedni_perk[id] = perk;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/

Moje GG: 5866230
#8
Napisano 30.01.2013 17:16
W Death na końcu dodać:
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
#9
Napisano 31.01.2013 10:22
Mógłbyś mi to dodać? Bo ja dodałem i nie znika. .sma jest wyżej.
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
-- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/

Moje GG: 5866230
#10
Napisano 31.01.2013 17:21
#include <amxmodx> #include <codmod> #define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200 new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc; new wytrzymalosc_perku[33]; new SyncHudObj; /*--------- Aby korzystac z natywow cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability musisz dodac do swojego pluginu: native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. -----------*/ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "105"); cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "15"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1); } public cod_perk_changed(id, perk) { static poprzedni_perk[33]; if(poprzedni_perk[id] == perk) return; wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0; poprzedni_perk[id] = perk; } public Death() { new id = read_data(2); if(!cod_get_user_perk(id)) return; new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc); wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id]; if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0) { cod_set_user_perk(id, 0); client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu."); } else{ client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]); } remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); } public UstawWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc); wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc; } public PobierzWytrzymalosc(id) return wytrzymalosc_perku[id]; public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych