Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Znikanie Hud po zabiciu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 RxRow

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 28.01.2013 12:48

Jak zrobić, by Hud pluginów: wytrzymałość perku i system monet znikało po zabiciu lub po wpisaniu w konsoli kill?
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.01.2013 15:11

A może sma ?

BTW. Myślę, że trzeba usunąć to z HUD :facepalm:
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 RxRow

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 28.01.2013 15:58

.sma monet:



/*
CHANGELOG:
* 1.0.0 - pierwsza dzialajaca wersja
* 1.0.1 - usuniecie bugu: kopiowanie monet z jednego nicku na drugi
* 1.0.2 - dodanie: natywow
* 1.0.3 - dodanie: typu zapisu
* 1.0.4 - usuniecie bugu: dostawanie monet za wpisanie kill (Podziekowania dla Szybcioor za wykrycie i dla Goliath za zalatanie :])
* 1.0.5 - dodanie: nowe eventy za ktore zdobywa sie monety
* 1.0.6 - dodanie: cvaru - wlacznie/wylaczenie monet za TeamKill
* 1.0.7 - usuniecie bugu: brak monet za zabicie
* 1.0.8 - usuniecie bugu: brak monet za uratowanie/zabicie hosta
* 1.1.0 - usuniecie bugu: zbyt maly rozmiar tablicy
- usuniecie bugu: problem z pobieraniem cvaru cod_savetype
- optymalizacja kodu
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "System Monet"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.1.0"

#define TASK_SHOW_COINS 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G

enum events { kill = 0, kill_hs, defused, planted, rescue_hostage, kill_hostage }

new player_auth[33][64];
new player_coins[33];
new bool:player_vip[33];

new sync_hud_obj;

new pcvar_coins[events];
new pcvar_coins_vip[events];
new cvar_coins[events];
new cvar_coins_vip[events];

new pcvar_coins_ff;
new cvar_savetype;
new coins_ff;
new vault;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");

sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();

pcvar_coins_ff = register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");

pcvar_coins[kill] = register_cvar("cod_coins_kill", "1");
pcvar_coins_vip[kill] = register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3");
pcvar_coins_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6");

pcvar_coins[planted] = register_cvar("cod_coins_planted", "1");
pcvar_coins_vip[planted] = register_cvar("cod_coins_planted_vip", "2");
pcvar_coins[defused] = register_cvar("cod_coins_defused", "1");
pcvar_coins_vip[defused] = register_cvar("cod_coins_defused_vip", "2");

pcvar_coins[rescue_hostage] = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage", "1");
pcvar_coins_vip[rescue_hostage] = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hostage] = register_cvar("cod_coins_kill_hostage", "2");
pcvar_coins_vip[kill_hostage] = register_cvar("cod_coins_kill_hostage_vip", "1");

cvar_savetype = get_cvar_num("cod_savetype");

vault = nvault_open("monety");
if(vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}

public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1);
register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1);
}

public client_authorized(id)
{
RemoveCoins(id);

switch(cvar_savetype)
{
case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
}

if(get_user_flags(id) & VIP)
player_vip[id] = true;
else
player_vip[id] = false;

LoadCoins(id);
}

public client_connect(id)
LoadCoins(id);

public client_disconnect(id)
{
SaveCoins(id);
RemoveCoins(id)
}

public plugin_end()
nvault_close(vault);

// /-----------\ //
// |RESET MONET| //
// \-----------/ //

public RemoveCoins(id)
{
player_coins[id] = 0;
player_vip[id] = false;
}

// /--------------\ //
// |ZLICZNIE MONET| //
// \--------------/ //

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3);

if(kid == vid)
return;

coins_ff = get_pcvar_num(pcvar_coins_ff)

if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
return;

cvar_coins[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill]);
cvar_coins_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill]);
cvar_coins[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hs]);
cvar_coins_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hs]);

if(player_vip[kid])
{
if(hs)
player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill_hs];
else
player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill];
}
else
{
if(hs)
player_coins[kid] += cvar_coins[kill_hs];
else
player_coins[kid] += cvar_coins[kill];
}
}

public bomb_planted(planter)
{
cvar_coins[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins[planted]);
cvar_coins_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[planted]);

if(player_vip[planter])
player_coins[planter] += cvar_coins_vip[planted];
else
player_coins[planter] += cvar_coins[planted];
}

public bomb_defused(defuser)
{
cvar_coins[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins[defused]);
cvar_coins_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[defused]);

if(player_vip[defuser])
player_coins[defuser] += cvar_coins_vip[defused];
else
player_coins[defuser] += cvar_coins[defused];
}

public HostageRescued(id)
{
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

new id = get_user_index(name);

cvar_coins[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[rescue_hostage]);
cvar_coins_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[rescue_hostage]);

if(player_vip[id])
player_coins[id] += cvar_coins_vip[rescue_hostage];
else
player_coins[id] += cvar_coins[rescue_hostage];

return PLUGIN_CONTINUE
}

public HostageKilled(id)
{
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

new id = get_user_index(name);

cvar_coins[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hostage]);
cvar_coins_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hostage]);

if(player_vip[id])
player_coins[id] -= cvar_coins_vip[kill_hostage];
else
player_coins[id] -= cvar_coins[kill_hostage];
}

// /---\ //
// |HUD| //
// \---/ //

public ShowCoins(id)
{
id -= TASK_SHOW_COINS;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
return;
}

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", player_coins[id]);
}

public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_SHOW_COINS))
set_task(0.1, "ShowCoins", id + TASK_SHOW_COINS, _, _, "b");
}

// /------\ //
// |NATYWY| //
// \------/ //

public SetCoins(id, wartosc)
{
player_coins[id] = wartosc
}

public GetCoins(id)
return player_coins[id];

// /------\ //
// |NVAULT| //
// \------/ //

public SaveCoins(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public LoadCoins(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new temp_player_coins[33];
parse(vaultdata, temp_player_coins, 32);

player_coins[id] = str_to_num(temp_player_coins);

return PLUGIN_CONTINUE
}



jak zrobić, by po zabiciu lub po wpisaniu w konsoli kill, informacja z hud znikała do kolejnej rundy w której osoba będzie żyła?
Jak dostanę odpowiedź na to, to z wytrzymałością sobie poradzę.
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#4 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.01.2013 22:37

W ShowCoins masz kod:
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
return;
}
Który kasuje zadanie i nie wyświetla huda gdy gracz jest martwy.
  • +
  • -
  • 0

#5 RxRow

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 30.01.2013 11:27

W ShowCoins masz kod:

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
return;
}
Który kasuje zadanie i nie wyświetla huda gdy gracz jest martwy.


to czemu u mnie zostaje to, po zabiciu?
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#6 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 30.01.2013 15:22

W DeathMsg na końcu dodaj:
remove_task(vid + TASK_SHOW_COINS);

  • +
  • -
  • 1

#7 RxRow

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 30.01.2013 16:35

Ok, dzięki leci +

A co musiałbym dodać w wytrzymałości perku?


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200

new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;

new wytrzymalosc_perku[33];

new SyncHudObj;

/*---------

Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

-----------*/

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "105");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "15");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}

public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}

public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];

if(poprzedni_perk[id] == perk) return;

wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;

poprzedni_perk[id] = perk;
}

public Death()
{
new id = read_data(2);

if(!cod_get_user_perk(id)) return;

new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}

public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}

public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];

public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#8 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 30.01.2013 17:16

W Death na końcu dodać:
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);

  • +
  • -
  • 0

#9 RxRow

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 31.01.2013 10:22

Mógłbyś mi to dodać? Bo ja dodałem i nie znika. .sma jest wyżej.
  • +
  • -
  • 0
[Wykonam] Sklep, Klasy, Klasy z awansami, Perki, Menu Vipa i Sklep dla Vipa.
Więcej tu -- http://gamehostingtalk.pl/index.php?/topic/17083-wykonam-sklep-klasy-klasy-z-awansami-i-perki/
Dołączona grafika -- IP: 88.199.98.89:27076
Moje GG: 5866230

#10 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 31.01.2013 17:21

#include <amxmodx>

#include <codmod>



#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "QTM_Peyote"



#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200



new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;



new wytrzymalosc_perku[33];



new SyncHudObj;



/*---------



Aby korzystac z natywow

cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability

musisz dodac do swojego pluginu:



native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.

native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.



-----------*/



public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "105");

cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "15");

SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

}



public plugin_natives()

{

register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);

register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);

}



public cod_perk_changed(id, perk)

{

static poprzedni_perk[33];



if(poprzedni_perk[id] == perk) return;



wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;



poprzedni_perk[id] = perk;

}



public Death()

{

new id = read_data(2);



if(!cod_get_user_perk(id)) return;



new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);

wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];

if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)

{

cod_set_user_perk(id, 0);

client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");

}

else{

client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);

}

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);

}



public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)

{

new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);

wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;

}



public PobierzWytrzymalosc(id)

return wytrzymalosc_perku[id];



public PokazWytrzymalosc(id)

{

id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;



if(!is_user_alive(id))

{

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);

return;

}



set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));

}

public ResetHUD(id)

{

if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))

set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");

}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych