Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Spadochron [crash]

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Porywacz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 19.01.2013 18:39

Siema mam problem ponieważ mam częste crahe serwera z powodu spadochronu:

Logi:
 01/19/2013 - 17:25:24: [ENGINE] Invalid entity 57
L 01/19/2013 - 17:25:24: [AMXX] Run time error 10 (plugin "parachute.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 01/19/2013 - 17:25:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


trzeba dopisać "debug" do nazwy ?
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#2 `mSk.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:169
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 19.01.2013 18:42

Tak, dopisz debug po nazwie pluginu w plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#3 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 19.01.2013 19:10

Gdy dopisałem do do spadochronu pojawiły mi się następne dlaczego ? dopisać do ich też ?

L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "get_weaponname") - debug not enabled!
L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/19/2013 - 18:27:03: Unhandled dynamic native error
L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_szeregowy.amxx") (native "cod_take_weapon") - debug not enabled!
L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/19/2013 - 18:27:03: Invalid weapon id 0
L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "get_weaponname") - debug not enabled!
L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/19/2013 - 18:27:03: Unhandled dynamic native error
L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_szeregowy.amxx") (native "cod_take_weapon") - debug not enabled!
L 01/19/2013 - 18:27:03: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#4 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 20.01.2013 13:43

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#5 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 20.01.2013 21:13

Mam problem z tym spadochronem !!!

Wyskakuje mi takie coś:

L 01/20/2013 - 20:59:00: [ENGINE] Invalid entity 272
L 01/20/2013 - 20:59:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 01/20/2013 - 20:59:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 01/20/2013 - 20:59:00: [AMXX] [0] parachute.sma::client_PreThink (line 159)
L 01/20/2013 - 20:59:00: [ENGINE] Invalid entity 272
L 01/21/20/2013 - 20:59:00: [ENGINE] Invalid entity 272
L 01/20/2013 - 20:59:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 01/20/2013 - 20:59:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 01/20/2013 - 20:59:00: [AMXX] [0] parachute.sma::client_PreThink (line 159)


o co chodzi ?

ps.
Sory za spam ale nie mogłem edytować.
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#6 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 20.01.2013 21:54

a masz moze na swoim serverze auto bh w ktorejs z klas badz itemie ? jak tak to musisz sciagnac kompatybilny plik ze spadochronem i wgrac go na server
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#7 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 21.01.2013 12:22

mam auto bh w 1 klasie
gdzie mogę pobrać taki spadochron ?
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#8 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 25.01.2013 14:49

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#9 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 30.01.2013 20:14

ref.
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#10 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 30.01.2013 21:04

Logi mówią, że gracz na którym jest używana funkcja PreThink jest nieprawidłowy (zapewne martwy, niepodłączony, być może HLTV). Podaj plugin do spadochronu. Albo sam przerób, jeśli gracz nie jest żywy, to plugin przechodzi dalej.
  • +
  • -
  • 0

#11 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 31.01.2013 11:28

To jest ten spadochron.
Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś naprawił.

Załączony plik  parachute.sma   5,21 KB  18 Ilość pobrań
  parachute.amxx

Użytkownik Porywacz edytował ten post 31.01.2013 11:29

  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#12 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 31.01.2013 17:19

Powinno być dobrze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#13 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 31.01.2013 17:51

Vasto zauważ, że na początku w tym prethinku jest już warunek czy gracz jest żywy, więc dalsze tego sprawdzanie nie jest już potrzebne. Natomiast błąd mówi o złym entity czyli trzeba by sprawdzić czy ten entity jest prawidłowy za pomocą natywu engine is_valid_ent bądź natywu z fakemety pev_valid.
Wystarczy tą linie w prethinku
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
zmienić na
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id] || !is_valid_ent(para_ent[id])) return
bądź na
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id] || !pev_valid(para_ent[id])) return
i ponownie skompilować.
  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#14 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 31.01.2013 18:43

FD_GODPL z tego co widzę ent jest tworzony po
if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
Czyli przed sprawdzeniem czy gracz jest żywy. W dalszej części, gdy gracz nie używa spadochronu ent jest kasowany. Dlatego jeśli dodać
!is_valid_ent(para_ent[id])
Tam gdzie wskazałeś, spadochron nigdy by się nie otworzył bo już go nie ma, a stworzyć się nie może bo jego tworzenie jest po tym warunku.
Jeśli się mylę to przepraszam.
  • +
  • -
  • 0

#15 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 02.02.2013 21:44

Dzięki Vasto działa

Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych