←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Przerobienie klasy z nowego na stary COD

  • +
  • -
O'Zone - zdjęcie O'Zone 11.01.2013

Witam. Prosiłbym o instrukcję, jak dodać tą klasę:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma 1/2 szansy na zabranie perku swojemu przeciwnikowi";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
  return;
if(!ma_klase[killer])
  return;
if(random(3))
  return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
  return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
  return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
  return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
do starego COD'a.
Odpowiedz

Gość_21977_* 11.01.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPluginy

do

ModyCall of Duty ModPytania
Odpowiedz