
W Paczce Znajdują Się takie oto pluginy :
Plugins.ini:
; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands ;adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here spree.amxx ; Najlepszy Gracz Rundy, pokazuj.amxx ; Pokazuje Informacje O Serwerze, skull.amxx ; Model Czaszki Po Zabiciu Przeciwnika, realnadedrops.amxx ; Po Zabiciu Przeciwnika Zostaja Po Nim Granaty I Bron (Granaty Nie Wybuchaja), best_player.amxx ; Pokazje Najlepszego Gracza Mapy, grenade_trail.amxx ; Pasek Na Lini Granatu, descriptive_fire_in_the_hole.amxx ; Informacja O Rzuconym Granacie, abd.amxx ; Pokazuje Zadane Obrazenia, join_leave.amxx ; Pokazuje Kto Przychodzi I Kto Odchodzi Z Serwera, deathinfo.amxx ; Informacja Kogo Zabiles/Przez Kogo Zostales Zabity, flash.amxx ; Pokazuje Kto Nas Oslepil/Kogo Oslepilismi, adminlisten.amxx ; Admin Widzi Wszystko Co Pisze Sie Na Serwerze, c4.amxx ; Licznik C4, dontsayips.amxx ; Zakaz Pisania Ip Serwerow Na Czacie, resetscore.amxx ; Po Wpisaniu Komendy Mozna Zresetowac Swoje Statystyki, nademodes.amxx ; Granaty Z Mocami, afkbombtransfer.amxx ; Przerzuca Bombe Gdy Gracz Jest Afk, ultimate_sounds.amxx ; Dzwieki Typu Headshot,Multikill, ptb.amxx ; Przerzuca Graczy Gdy Druzyny Sa Nie Rowne, ad_manager_array.amxx ; Reklamy W Say, GHW_Adrenaline_Mod.amxx ; /Booster parachute.amxx ; Spadochron Cs, dib3.amxx ; Miejsce W Ktorym Nas Zabito, sillyc4.amxx ; Przylepiajaca Sie Bomba, regulamin.amxx ; Regulamin Serwera, wynik.amxx debug ; Pokazuje Ktora Druzyna Prowadzi, Voices_Management.amxx ; Ustala Z Kim Mozna Gadac, doublejump.amxx ; Podwojny Skok, afkkisss.amxx ; Pokazuje Kto Jest AFK, amx_ssban.amxx ; Do Robienia SS'ow, colored_flashbangs.amxx ; Kolorowe Flashe, flashbang.amxx ; Gdy Kogos Oslepisz On Krzyczy, unbanmenu.amxx ; Menu Do UB, ;snieg.amxx ; Snieg Na serwerze, ;Christmas_C4.amxx ; Swiateczna Paka, show_ips.amxx ; Pokazuje IP, kill_assist.amxx ; Assysta Przy Zabicu, czarne_niebo.amxx ; Czarne Niebo W Nocy, polski_cs.amxx ; Polski Cs, ;alt_end_round_sound.amxx ; Muzyka Pod Koniec Rundy,

//Do pluginów: [abd.amxx] amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane //// [afkkisss.amxx] afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). //// [alt_end_round_sound.amxx] Cvar'y: ers_enabled //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1 ers_player_toggle //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1 erc_time_ads // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120 erc_random_precache //ilość plików muzycznych na drużynę, //// [pokazuj.amxx] amx_forum "Wpisz Nazwe Swojego Forum" //// [best_player.amxx] amx_frags_multi "2" // wartość przez którą mnożymy fragi amx_number_round "3" // ilość rozegranych rund po których będzie pokazywać najlepszego gracza //// [grenade_trail.amxx] grenade_tr 2 ( Optymalnie: 2 ) 0 - wcale 1 - wybrane kolory 2 - odmienny/własny/specyficzny - nie jestem pewien 3 - teamu/druzyny grenade_he "255000000" ustaw kolor dla granatu HE (255 000 000 - czerowny) grenade_fb "000000255" ustaw kolor dla Flashbang (000 000 255 - niebieski) grenade_sg "000255000" ustaw kolor dla Smokegrenade (000 255 000 - zielony) //// [amx_plant_bonus.amxx] amx_plant_bonus 300 - podstawowo 150 //// [parachute.amxx] sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu //// [resetscore.amxx] sv_rsdisplay 0 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, pokaże się informacja kto zresetował sobie statystyki sv_rsadvertise 0 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, będzie pokazywała się informacja jak zresetować sobie staty. Informacja pokaże się także w momencie wejścia gracza na serwer. //// [dib3.amxx] amx_dib_holdtime 200 // czas wyświetlania promienia w 0.1s (200 = 20 sekund) amx_dib_width 10 // szerokość promienia amx_dib_cross 30 // wielkość krzyżyków na końcach promieni amx_dib_color 000255000 // RGB - kolor promienia (000255000 - zielony, 255000000 - czerwony, 000000255 - niebieski, itp.) //// [colored_flashbang.amxx] amx_fb_mode 2 ( Domyślnie: 1 ) - 0: Wyłączony. - 1: Wyświetla zawsze jeden kolor (podany w komendach niżej ˇ). - 2: Losowe kolory. amx_fb_r - Red ( Default: 255 ) amx_fb_g - Green ( Default: 25 ) amx_fb_b - Blue ( Default: 25 ) //// [HA-Stations.amxx] HA_maxhealth 40 - How much health is in a HealthStation for everyone [number of HP] (0-100) (Default: 40 HP) HA_maxplayerhealth 100 - Set the maximum amount of health a player can charge [100 - 255] (Default: 255 HP) HA_healthpersec 4 - Set the amount of HP a player get per chargecycle [1 - ?] (Default: 4 HP should be 8-12 HP per second) HA_maxarmor 40 - How much armor is in a ArmorStation for everyone [number of AP] (0-100) (Default: 40 AP) HA_maxplayerarmor 140 - Set the maximum amount of armor a player can charge [100 - 255] (Default: 255 AP) HA_armorpersec 4 - Set the amount of AP a player get per chargecycle [1 - ?] (Default: 4 AP should be 8-12 AP per second) HA_healthreloadtime 45 - How long the player have to wait till he can use the same HealthStation again [number in seconds](Default: 30 sec) HA_armorreloadtime 45 - How long the player have to wait till he can use the same ArmorStation again [number in seconds] (Default: 30 sec) HA_gloweffect 1 - Let the HealthStations glow red and the ArmorStations glow blue [0|1] (on|off) (Default: 1) //// [deagsmapmanager.amxx] * dmap_strict 0 (default 0) * If this is set to 1, only maps in the mapcycle can be nominated for the vote * enforce_timelimit 0 (default 0) * changes map STRICTLY on timelimit, when this is set to 1. -Added in 2.40 * emptymap_allowed 0 (default of 0) (Much more stable to disable/enable the feature this way) * To enable/disable this feature * amx_emptymap (mapname) (default "") (Leaving it blank will Disable this feature also) * For whatever map you want your server to switch to when nobody is on after reading the staytime cvar * amx_staytime 300 (in seconds) (default 300) * How long before the plugin changes the map. * amx_idletime 5 1 (in hours) (default 5) * How many hours a player can be connected to the server before being considered idle. * nominations_allowed (default 1) * Enable/Disable Accepting nominations * weapon_delay * On aim maps and small maps, you can enable/disable "Waiting for vote to allow buying of weapons" on fy, aim type of maps //// [voices_managment.amxx] vm_alives 0 < 0|1|2 > (def: 1) żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy vm_deads 2 < 0|1|2 > (def: 2) martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy //// [GHW_Adrenaline_Mod.amxx] adrenaline_toggle 1 //1=włączony 0=wyłączony //(Domyślnie: 1) //adrenaline_amount 20 Ilość adrenaliny za 1 zabicie. //(Domyślnie: 20) adrenaline_max 200 //Max ilość adrenaliny jaką możesz uzbierać - po jakiej ilości możesz użyć komendy na dodatkowy przywilej //(Domyślnie: 100) adrenaline_speed 650 //Predkość po otrzymaniu przywileju szybszego biegania //(Domyślnie: 650.0) adrenaline_sound 1 //Odgrywa dźwięk kiedy wykorzystujesz swoją adrenalinę. //(1=tak 0=nie) (Domyślnie: 1) adrenaline_sound 2 //Odgrywa dźwięk kiedy uzbierasz maksymalną ilość adrenaliny //(1=tak 0=nie) (Domyślnie: 1) //// [kill_assist.amxx] amx_killassist_enable 1 (domyślnie: 1) 0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD amx_killassist_mindamage 49 (domyślnie: 50) Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia amx_killassist_givefrags 1 (domyślnie: 1) Czy dać graczowi asystującemu fragi amx_killassist_givemoney 300 (domyślnie: 300) Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy amx_killassist_onlyalive 1 (domyślnie: 0) Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

Paczka Stworzona przeze mnie Zakaz kopiowania jej na inne fora bez mojej zgody.
