Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

modyfikacja silnika - klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Taiger

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 06.01.2013 12:07

witam. Posiadam ta paczke : http://amxx.pl/topic...-mod-by-stachu/ i chcial bym aby ktos zamienil te klasy na te z tej paczki :: http://amxx.pl/topic...lomod-by-onyke/



oraz zeby ktos je troche inaczej poustawial/pousuwal. Otoz chce aby wygladalo to nastepujaca :


BOHATEROWIE

1.Czarodziejka
- Na start 110HP
- Jego latarka odkrywa ninje
- 15% szans na oślepienie wroga
- Potrafi strzelać magicznymi kulami (uzycie - T)
- Na nożu ładuje dodatkowe magiczne kule

2.Mnich
- Na start 120HP
- 2 błyskawice (użycie - T)
- Szybciej expi
- 2 skoki w powietrzu
- 10% szans na zabranie wrogowi 400$
- Na nożu ulecza siebie i caly swój team

3.Paladyn
- Na start 130HP
- 20% na zatrzymanie pocisku
- 6 longjumpów (użycie nóż+ctrl+spacja)
- Jego artefakty wytrzymują 2 razy dłużej
- Większe szanse na znalezienie artefaktu
- Na nożu ładuje magiczne pociski (zwiększają szansę na trafienie w głowę)

4.Zabójca
- Na start 150HP
- 2 skoki w powietrzu
- Cicho biega
- +35 do szybkosci
- Atakując wroga od tyłu zadaje 40 obrażeń więcej
- Na nożu ładuje niewidzialność

5.Nekromanta
- Na start 110HP
- Może wskrzeszać towarzyszy a pożerać wrogów
- 1/3 szansy na odrodzenie się
- Wysysa 4HP przy każdym strzale
- Odporny na itemy 1/X z broni
- Na nożu leczy sobie HP

6.Barbarzyńca
- Na start 125HP
- Za zabójstwo odnawia się mu magazynek, 40HP oraz dostaje 200 Armor'u
- Po śmierci wybucha w promieniu 250 zadając 75dmg
- Na nożu ładuje zatrzymujące pociski (jednorazowo max.5)

7.Ninja
- Na start 175HP
- Posiada tylko nóż
- Jest słabo widoczny
- Wyżej skacze
- +40 do szybkości
- 8 noży do rzucania [(użycie - R) (im więcej inteligencji tym więcej noży do rzucania)]
- Na nożu zwiększa swoją szybkość

8.Amazonka
- Na start 140HP
- Może używać kuszy (użycie - nóż+R)
- Może zastawiać pułapki z granatów
- Może aktywować inferno, które podpala wrogów w okolicy na 5 sek. (użycie - T)
- Na nożu ładuje dodatkowe DMG z kuszy oraz HE

9.Tyrael [PREMIUM]
- Na start 130HP
- Za zabójstwo odnawia mu się magazynek oraz 20HP
- Zmniejszona grawitacja
- 2 skoki w powietrzu
- Może wypuścić kule którą steruje, po zderzeniu z celem zadaje 40+inteligencja obrażeń (użycie - T)
- 1/6 szansy na porażenie wroga błyskawicą, która zadaje 20+inteligencja/5 obrażeń
- Na nożu losuje darmowy item

POTWORY

1.Imp
- Na start 120HP
- Na nożu teleportacja co 3 sekundy (użycie PPM)
- Widoczność zredukowana do 140
- 7% szans na zmiane broni przeciwnika na nóż
- 25% do szybkości
- Na nożu ładuje szybkość

2.Cień
- Na start 110HP
- 2 skoki w powietrzu
- Na nożu widoczność zredukowana do 40
- 10% szans na zadanie krytycznego ciosu (DMG*2)
- Na nożu losuje darmowy item

3.Szkielet
- Na start 115HP
- Za zabójstwo 30HP
- Leczy sobie 15HP co 5 sek.
- 1/3 szans na zrespienie się
- 10% szans na zatrzymanie wrogiegu ppocisku
- na nożu leczy sobie HP

4.GromoWładny
- Na start 120HP
- 5 błyskawic (użycie - T)
- He co runde
- 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z HE
- Może użyć jasnowidzenia raz na 25sek. -widzi przez sciany przez 5 sek. (uzycie - V)
- Na nożu ładuje dodatkowe błyskawice

5.Bestia
- Na start 140HP
- Wygląda jak przeciwnik
- Obrażenia zwiększone o 5
- 20% szans na zatrzęsieniem ekranu wroga
- Potrafi zamienić się w monstrum, zyskując dodatkowe obrażenia, prędkość, grawitację oraz regenerując 50HP

6.Szaman
- Na start 120HP
- Co runde dostaje wszystkie granaty
- Regeneruje 15HP co 5 sek.
- 1 skok w powietrzu
- Zmniejszona grawitacja
- 1 na runde może postawić totem leczniczy
- Na nożu leczy sobie HP

7.Khazra
- Na start 110HP
- 2 błyskawice (użycie - T)
- Nie słychać jego kroków
- Wysysa 5 HP za każdy strzał przeciwnika
- Odporny na: Archy, Fałszywe paki, wybuchy po śmierci oraz na natychmiastowe zabicie z HE
- Na noży ładuje dodatkowe błyskawice

DEMONY

1.Baal
- Na start 110HP
- Zadaje prawdziwe obrażenia tzn. omija redukcję obrażeń ze zręczności, bonusy z itemów, artefaktów i questów
- +5 do obrażeń
- Ak-47 co runde
- Podwaja kryształy (wzmacniają gildię oraz artefakty)
- Na nożu ładuje lustrzane pancerze

2.Diablo
- Na start 120HP
- Posiada zoom do broni (użycie - PPM)
- Nie słychać jego kroków
- Co runde dostaje 200 Armor'u
- Za zabójstwo 30HP
- 1/6 na porażenie wroga błyskawicą, która zadaje 25+inteligencja/5 obrażeń
- Na nożu ładuje panczerze zatrzymujące pociski

3.Andariel
- Na start 115HP
- Potrafi rzucać liną do szybkiego przemieszczania się (użycie - T)
- Jej ataki zatruwają cel zadając obrażenia w czasie
- Nie traci HP przy upadku

4.Mefisto
- Na start 125HP
- Zmniejszona grawitacja
- 1 skok w powietrzu
- 3 longjumpy
- Widzoczność zredukowana do 120
- 5% szans na zamrożenie wroga na krótki czas (nie może się poruszać ani strzelać)
- Na nożu ładuje longjumpy

5.Izual
- Na start 130HP
- Za zabójstwo 200Armor'u
- 3 miny (użycie - V)
- Nie słychać jego kroków
- Otrzymuje o 5 obrażeń mniej
- Raz na runde może użyć ucieczki, która przenosi go na respa i regeneruje mu całe HP (użycie - T)
- Na noży ładuje niewidzialność

6.Duriel
- Na start 130HP
- + 40 do szybkości
- 10 noży do rzucania
- Za zabójstwo 30 HP oraz 200Armor'u
- Chodzi po ścianach (użycie - skok przy ścianie)
- Nie taci HP przy upadku
- 5% szans na unieruchomienie wroga
- Na nożu otrzymuje pakiet granatów

7.Griswold [ PREMIUM ]
- Na start 120HP
- Regeneruje 15 co 5 sek.
- Odporny na : Archy, fałszywe paki, wybuchy po śmierci oraz natychmiastowe zabicie z HE
- Wysysa 4HP przy każdym uderzeniu wroga
- Cicho biega
- Może użyć kuli energetycznej, która kaleczy i unieruchamia wroga (użycie - T)
- Na nożu ładuje pancerze zatrzymujący pociski

8.Kowal Dusz [ PREMIUM ]
- Na start 120HP
- Za zabójstwo 40HP
- Może wskrzeszać umarłych
- Na nożu widoczność zredukowana do 40
- Na nożu teleportacja co 3 sekundy (użycie PPM)
- Raz na runde może użyć ucieczki, która przenosi go na respa i regeneruje mu całe HP (użycie - T)
- Na nożu losuje darmowy item

Kto mi z tym pomoze wynagrodze plusami. Odpowiedz mozna podac na gg: 25234088 z gory dzięki

#2 Taiger

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.01.2013 17:35

REF !!!

#3 Taiger

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kuba ; D
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 09.01.2013 19:26

ref!!

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 22.01.2013 16:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych