Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Cod Stary Procentowy Exp

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Plaga02

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ŁÓDŻ
Offline

Napisano 29.12.2012 19:04

Witam mam pytanie jak zrobić procentowy xp do cod moda?

Jeśli mam tak:


public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { new hp = get_user_health(id) new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; new nazwa[32] get_user_name(id, nazwa, 31) set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 1, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick: %s^nBohater Gracza: %s^nXP: %i / %i^nLeveL: %i^nItem: %s^nHealth Points: %s^nwww.cs-u-assassyna.phorum.pl", nazwa, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id) set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 1, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoj Bohater: %s^nXP: %i / %i^nLeveL: %i^nItem: %s^nHealth Points: %d^nwww.cs-u-assassyna.phorum.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; } 


a Chciałbym zamiast Expa mieć Procenty Np:

98231/99324

to Mieć tak:

94%/100%

Za pomoc i dobre odpowiedzi nagrodze ( + )

#2 LaaGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:153
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2012 21:14

Mógłbyś dać sma bedzie mi łatwiej :)

@@edit
troche się namęczyłem ale zrobiłem nie daje nawet 10% gwarancji że to bd działać ale spróbuj jak nie zadziała daj sma

public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id))new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0 { new hp = get_user_health(id) new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE;new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new nazwa[32] get_user_name(id, nazwa, 31) set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 1, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%% ^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id)new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0 set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 1, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);return PLUGIN_CONTINUE; }

Użytkownik LaaGer edytował ten post 29.12.2012 21:22


#3 Plaga02

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ŁÓDŻ
Offline

Napisano 30.12.2012 01:32

Nie oto mi chodziło, chodziło mi oto żebyś przerobił a nie Wytnij i Wklej

proszę o dalsze propozycje

#4 Plaga02

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ŁÓDŻ
Offline

Napisano 02.01.2013 19:37

REF @@





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych