Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ograniczenie pocisków u barbarzyńcy na x na runde


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kolumb

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 26.12.2012 02:34

Więc pokaże jak w prosty sposób ograniczyć barbarzyńcy ładowanie pocisków na 10 na runde(za 10 można wpisać każdą inną dowolną liczbe)

No to zaczynamy
pod
 new flashbattery[33] 



tworzymy nową zmienną (w moim przypadku bedzie to maxbulets)
new maxbulets[33]


następnie w
public RoundStart()


gdzieś pod
 count_jumps(i) 


dodajemy
 maxbulets[i] = 0 


teraz w
 public call_cast(id) 


nad
switch(player_class[id])


dodajemy nową zmienną która będzie odpowiedzialna za ilość odbijanych pocisków (w moim przypadku bedzie to 10)

 new maxbuletsilosc = 10 


następnie szukamy case barbarzyńcy

Spoiler


i zamieniamy go na

Spoiler



stosując ten wzór ograniczenie można zrobić na każdym ładowaniu, mocy klasy na noz +r itp. ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych