Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dźwięk przy uderzeniu w sciane


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolumb

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 17.12.2012 02:25

otóż na bazie rakiety stworzyłem moc klasy która wypuszcza nietoperze które fruną w przeciwnika dodałem efekt takiego dymku przy uderzeniu w jakis obiekt ale mniejsza z tym chodzi mi o to aby nie było dźwieku wybuchu tylko jakis inny co jest za to odpowiedzialne?

write_byte(TE_EXPLOSION);
to jest to?? a jeżeli nie to to proszę o podpowiedź co jest za to odpowiedzialne :)

Użytkownik Kolumb edytował ten post 17.12.2012 02:28


#2 Kolumb

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 18.12.2012 01:32

do zamkniecia po wielu próbach poradziłem sobie ;P

#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 18.12.2012 01:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych