←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

dźwięk przy uderzeniu w sciane

Zablokowany

Kolumb - zdjęcie Kolumb 17.12.2012

otóż na bazie rakiety stworzyłem moc klasy która wypuszcza nietoperze które fruną w przeciwnika dodałem efekt takiego dymku przy uderzeniu w jakis obiekt ale mniejsza z tym chodzi mi o to aby nie było dźwieku wybuchu tylko jakis inny co jest za to odpowiedzialne?

write_byte(TE_EXPLOSION);
to jest to?? a jeżeli nie to to proszę o podpowiedź co jest za to odpowiedzialne :)
Użytkownik Kolumb edytował ten post 17.12.2012 02:28
Odpowiedz

Kolumb - zdjęcie Kolumb 18.12.2012

do zamkniecia po wielu próbach poradziłem sobie ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 18.12.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany