dźwięk przy uderzeniu w sciane
Kolumb 17.12.2012
otóż na bazie rakiety stworzyłem moc klasy która wypuszcza nietoperze które fruną w przeciwnika dodałem efekt takiego dymku przy uderzeniu w jakis obiekt ale mniejsza z tym chodzi mi o to aby nie było dźwieku wybuchu tylko jakis inny co jest za to odpowiedzialne?
Użytkownik Kolumb edytował ten post 17.12.2012 02:28
write_byte(TE_EXPLOSION);to jest to?? a jeżeli nie to to proszę o podpowiedź co jest za to odpowiedzialne
Użytkownik Kolumb edytował ten post 17.12.2012 02:28
Kawon
18.12.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL