Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
SoLiD
Rejestracja: 03.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2012 19:22
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 253
- Odwiedzin: 7 343
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
36
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
#170220 Pluginy
Napisane przez SoLiD w 11.09.2010 17:55
co za *****... przecież piszę że do podbotów to oznacza że mam je mózgu...
#153453 Sony Vegas Studio
Napisane przez SoLiD w 21.07.2010 20:08
#152959 Parę pytań :D
Napisane przez SoLiD w 19.07.2010 21:25
Mam parę pytań
1. Znacie jakiś DOBRY poradnik do PS CS4 dla początkujących(by nauczyło też kilka trudniejszych funkcji)?
2. Jak ogarnąć iPlusa by chodził tak jak powinien (przy maxymalnej szybkości powinien iść minimum 1 mb a chodzi 50kb/s)
3. Chciałbym coś zrobić w php tylko na tym się kompletnie nie znam. Wiem że to podobne do pisania pluginów tylko jak się nie zna co co robi to tak jest :[
4. Chciałbym się coś dowiedzieć o Aeq ESL, jak się używa itp.
5. Jak se kupię serwer pod stronę na niceshot to jak potem połączyć ją z domeną na proserwer?
Z góry dzięki !!!
W oftopie można się pytać o wszystko oprócz tematyki forum, a tu tylko pkt 4 nawiązuje.
1. Znacie jakiś DOBRY poradnik do PS CS4 dla początkujących(by nauczyło też kilka trudniejszych funkcji)?
2. Jak ogarnąć iPlusa by chodził tak jak powinien (przy maxymalnej szybkości powinien iść minimum 1 mb a chodzi 50kb/s)
3. Chciałbym coś zrobić w php tylko na tym się kompletnie nie znam. Wiem że to podobne do pisania pluginów tylko jak się nie zna co co robi to tak jest :[
4. Chciałbym się coś dowiedzieć o Aeq ESL, jak się używa itp.
5. Jak se kupię serwer pod stronę na niceshot to jak potem połączyć ją z domeną na proserwer?
Z góry dzięki !!!
W oftopie można się pytać o wszystko oprócz tematyki forum, a tu tylko pkt 4 nawiązuje.
#139187 10 klasa
Napisane przez SoLiD w 27.05.2010 20:11
Zmień to:
Na to jeśli Heiter ma być dla flagi b:
Na to jak drakula:
case 8:
{
player_class[id] = Hajter
player_b_vampire[id] = 10
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
case 9:
{
player_class[id] = Drakula
player_b_vampire[id] = 18
change_health(id,12+2*player_intelligence[id],id, "")
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
Na to jeśli Heiter ma być dla flagi b:
case 8:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_
{
player_class[id] = Hajter
player_b_vampire[id] = 10
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
}
case 9:
{
player_class[id] = Drakula
player_b_vampire[id] = 18
change_health(id,12+2*player_intelligence[id],id, "")
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
Na to jak drakula:
case 8:
{
player_class[id] = Hajter
player_b_vampire[id] = 10
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
case 9:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_
{
player_class[id] = Drakula
player_b_vampire[id] = 18
change_health(id,12+2*player_intelligence[id],id, "")
client_cmd(id, "sound/levelupcaster.wav")
}
}
Załączone pliki
-
Nowy Archiwum WinRAR-a (ZIP) (2).zip 248,51 KB 87 Ilość pobrań
#138146 Czar na nożu+przybliżenie
Napisane przez SoLiD w 24.05.2010 15:51
? To jest cały kod?
To coś... Ja mam cały taki:
To coś... Ja mam cały taki:
public client_PreThink ( id )
{
new button2 = get_user_button(id);
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Czarownik)) {
new num1, num2, num3
num1=random_num(0,2)
num2=random_num(-1,1)
num3=random_num(-1,1)
flashlight_r+=1+num1
if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
flashlight_g+=1+num2
if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
flashlight_b+=-1+num3
if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id,origin,3);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27); // TE_DLIGHT
write_coord(origin[0]); // X
write_coord(origin[1]); // Y
write_coord(origin[2]); // Z
write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
write_byte(flashlight_r); // R
write_byte(flashlight_g); // G
write_byte(flashlight_b); // B
write_byte(1); // life
write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
message_end();
new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}
//Before freeze_ended check
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Assassin)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
new Float:vect[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
//bow model
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Kusznik){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}
if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
//
if (!freeze_ended)
return PLUGIN_CONTINUE
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
static Float:fallVelocity;
pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);
if(fallVelocity) falling[id] = true
else falling[id] = false;
}
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)
//USE Button actives USEMAGIC
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Czarownik && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Czarownik && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Uzdrowiciel && invisible_cast[id]==0)
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_class[id] == Skrytobojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Czarownik)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Assassin) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Cichociemny) time_delay*=1.4
cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
casting[id]=1
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)
if(player_class[id]==Skrytobojca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id)
else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)
///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Kusznik)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
// nade
if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
{
switch(weapon)
{
case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(g_TrapMode[id])
{
case 0: g_TrapMode[id] = 1
case 1: g_TrapMode[id] = 0
}
client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
default: g_TrapMode[id] = 0
}
}
}
new weapon1 = get_user_weapon(id)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==ZoxoM && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
{
if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
{
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}
///////////////////////////////////////////////////
return PLUGIN_CONTINUE
}
#137674 Jak dodać niewidzialnosc innej klasie?
Napisane przez SoLiD w 22.05.2010 23:07
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Wampir)
{
player_b_inv[id] = 55
}
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
Może tak?
#137238 Menu
Napisane przez SoLiD w 21.05.2010 22:53
Masz ogarnąłem ci trochę i zobacz czy działa!!
Sory posta nie widziałem...
Były 2 błędy można powiedzieć... Jeden w początkowym menu a drugi w formacie text2 w którym źle pisałeś i nawiasy źle wstawiłeś...
Sory posta nie widziałem...
Były 2 błędy można powiedzieć... Jeden w początkowym menu a drugi w formacie text2 w którym źle pisałeś i nawiasy źle wstawiłeś...
Załączone pliki
-
Kurde UCZYĆ SIĘ!.zip 257,43 KB 51 Ilość pobrań
#137222 Jak dodać klasę by działała 2 strona? [TUTEK]
Napisane przez SoLiD w 21.05.2010 22:11
Już kilka osób miało z tym problemy, więc piszę tego tutka
1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
2. Dodawanie klas do 2 menu
Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz
1. Robimy 2 stronę dla 1 klasy
Spoiler
* Szukamy:
Pod dopisujemy:
* Szukamy:
Dodajemy pod:
* Szukamy i podmieniamy całe
Na:
* Dodajemy w:
Za pierwszym "{" :
* Pod standardowym:
Dajemy:
* Pod całą funkcją!!!:
Dodajemy:
PRZESTRZEGAJ TO CO PISAŁEM BO INACZEJ MOŻE COŚ NIE WYPALIĆ!
* Szukamy:
#define TASKID_SETUSER 13312
Pod dopisujemy:
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
* Szukamy:
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
Dodajemy pod:
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
* Szukamy i podmieniamy całe
public select_class(id,lx[])
Na:
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)
}
* Dodajemy w:
select_class_menu(id, key)
Za pierwszym "{" :
new lx[9]
* Pod standardowym:
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
Dajemy:
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)
}
* Pod całą funkcją!!!:
public select_class_menu
Dodajemy:
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[9]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
PRZESTRZEGAJ TO CO PISAŁEM BO INACZEJ MOŻE COŚ NIE WYPALIĆ!
2. Dodawanie klas do 2 menu
Spoiler
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź:
Zmień na:
* Znajdź
Zmień na:
*Znajdź:
Zmień na:
Pamiętaj po każdym dodaniu klasy dodawaj 1 do liczb
*Znajdź KAŻDE!:
Zmień na:
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
*Znajdź KAŻDE!:
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
PAMIĘTAJ! TAM GDZIE JEST DODANA/ZMIENIONA LICZBA/LITERA MUSISZ TEŻ DODAĆ/ZMIENIĆ PODCZAS DODAWANIA NOWEJ KLASY! (jak dodajesz t w odpowiedzniej kolejności)
* Znajdź:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
Zmień na:
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, NazwaKlasy }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "NazwaKlasy" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120, 200 }//HP na start
* Znajdź:
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
Zmień na:
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]
new player_ :xP:_old[33]
new database_user_created[33]
new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
* Znajdź:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefgh")
Zmień na:
register_cvar("diablo_classes", "abcdefghi")
* Znajdź:
case 0: {
//Zobacz spoiler niżej!!!
}
Zmień na:
case 0: {
player_class[id] = NazwaKlasy
//Jakiś bonus jak chcesz
}
* Znajdź
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
Zmień na:
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case NazwaKlasy:
{
//Bonusy pod nożem klasy
}
*Znajdź:
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
Zmień na:
new flags[11]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
Pamiętaj po każdym dodaniu klasy dodawaj 1 do liczb
*Znajdź KAŻDE!:
new lx[9]
Zmień na:
new lx[10]
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
*Znajdź KAŻDE!:
for(new i=1;i<9;i++)
for(new i=1;i<10;i++)
Po każdym dodaniu innych klas dodawaj 1
PAMIĘTAJ! TAM GDZIE JEST DODANA/ZMIENIONA LICZBA/LITERA MUSISZ TEŻ DODAĆ/ZMIENIĆ PODCZAS DODAWANIA NOWEJ KLASY! (jak dodajesz t w odpowiedzniej kolejności)
Jeśli popełniłem jakiś błąd napisz
#136532 Dobry Hostin pod Baze danych klas
Napisane przez SoLiD w 19.05.2010 16:38
#136495 Co jest źle?
Napisane przez SoLiD w 19.05.2010 14:50
#136493 [Poradnik] Jak zatrzymać klasę na danej mapie?
Napisane przez SoLiD w 19.05.2010 14:45
Witajcie! Już kilka osób się pytało "Jak wyłączyć klasę na danej mapie?" odpowiem na to pytanie w tym poradniku+rodzaju mapy
Więc zaczynam
1. Dla danej mapy:
2. Dla typu mapy (np de_):
Więc zaczynam
1. Dla danej mapy:
Spoiler
* Wchodzimy w taką linijkę:
* Wchodzimy w taką linijkę:
* Otwieramy nasz plik "nazwa_mapy.cfg" i piszemy w nim (zależne czy dodawałeś, zmieniałeś nazwy klas):
* KONIEC
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configsA następnie tworzymy w tym katalogu "configs" folder o nazwie maps
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configs/mapsA następnie tworzymy w nim nazwa_mapy.cfg
* Otwieramy nasz plik "nazwa_mapy.cfg" i piszemy w nim (zależne czy dodawałeś, zmieniałeś nazwy klas):
diablo_classes "abcdefgh" ; a Mag ; b Paladyb ; c Mnich ; d Zabójca ; e Barbarzyńca ; f Nekromanta ; g Ninja ; h Hunter/ŁowcaI zapisujemy...
* KONIEC
2. Dla typu mapy (np de_):
Spoiler
* Wchodzimy w taką linijkę:
* Wchodzimy w taką linijkę:
* Otwieramy nasz plik "prefix_xxx.cfg" i piszemy w nim (zależne czy dodawałeś, zmieniałeś nazwy klas):
Legenda:
xxx - Zmień na dany prefix, oto standardowe prefixy do użycia: cs, de, fy, aim, awp
PAMIĘTAJ! Tam gdzie "xxx" nie wstawiasz na końcu prefixu: "_"
* KONIEC
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configsA następnie tworzymy w tym katalogu "configs" folder o nazwie maps
* Wchodzimy w taką linijkę:
cstrike/addons/amxmodx/configs/mapsA następnie tworzymy w nim prefix_xxx.cfg
* Otwieramy nasz plik "prefix_xxx.cfg" i piszemy w nim (zależne czy dodawałeś, zmieniałeś nazwy klas):
diablo_classes "abcdefgh" ; a Mag ; b Paladyb ; c Mnich ; d Zabójca ; e Barbarzyńca ; f Nekromanta ; g Ninja ; h Hunter/ŁowcaI zapisujemy...
Legenda:
xxx - Zmień na dany prefix, oto standardowe prefixy do użycia: cs, de, fy, aim, awp
PAMIĘTAJ! Tam gdzie "xxx" nie wstawiasz na końcu prefixu: "_"
* KONIEC
#136379 Uzywanie Ladowania ciagle
Napisane przez SoLiD w 18.05.2010 20:47
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: SoLiD
- Regulamin