Udalo mi sie to zrobić,
public client_PreThink(id) { if (!ma_klase[id]) return; new perk; new perk_name[32]; new bool:ma_perk = false; perk = cod_get_user_perk(id); cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name)); if (perk != 0) { ma_perk = true; } if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32)) { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75); } else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210); } else { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.