public losowanie(id){
new liczba_a = 1;
new liczba_b = 15;
new wylosowana_liczba = random_num(liczba_a, liczba_b); // Najlepiej wstawić od razu liczby pomijając deklarowanie zmiennych i przypisywanie im wartosci
switch(wylosowana_liczba){
case 1:
{
kod
}
case 2:
{
kod
}
itd.
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Przeglądanie profilu: Reputacja: Potatek
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Potatek
Rejestracja: 28.03.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2010 18:05
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 53
- Odwiedzin: 3 393
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Marzec 2, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
resp
2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Potatek nie posiada znajomych
#154163 potrzebuje funkcji - losowanie
Napisane przez Ortega w 24.07.2010 11:39
#154165 potrzebuje funkcji - losowanie
Napisane przez Gość w 24.07.2010 11:43
To tak uzywamy:
random_num(1, 3)
Funkcja losuje dowolną liczbę całkowitą w przedziale a - b, czyli 1,2,3.
Potem uzyj switch i przypisz im tekst np:
key = random_num(1, 3);
random_num(1, 3)
Funkcja losuje dowolną liczbę całkowitą w przedziale a - b, czyli 1,2,3.
Potem uzyj switch i przypisz im tekst np:
key = random_num(1, 3);
switch(key){
case 1:{
client_print(id, print_chat, "xxxweweweexxx")
}
case 2:{
client_print(id, print_chat, "xxxxxx")
}
}
#80773 Praca na plikach
Napisane przez Miczu w 31.08.2009 15:48
#138435 Ustawienie bytu na mapie
Napisane przez G[o]Q w 25.05.2010 17:03
#137713 Warunek if nie reaguje
Napisane przez DarkGL w 23.05.2010 08:50
#135649 Szukam mapek
Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 16.05.2010 13:00
#135664 Szukam mapek
Napisane przez MASS w 16.05.2010 13:52
Ta mapka na pewno każdemu kojarzy się z COD'em jak i II wojną światową FPSBANANA > Maps > Counter-Strike > Bomb/Defuse > de_cod_stalingrad
Później jeszcze postaram się znaleźć mapkę omaha beach
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Później jeszcze postaram się znaleźć mapkę omaha beach
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
#96426 ZombieHell 1.6
Napisane przez baku w 29.11.2009 17:57
ZombieHell 1.6
Dzięki pluginowi zdobywamy różne poziomy zombie. Każdy z tych poziomów oznacza walkę z szefem poziomu. Ludzkość zależy od żądzy zombie, czy jesteś godzien by żyć ?
* cstrike
* engine
* fakemata
* fun
* hamsandwich
Wymagane jest także:
• AMXX 1.8.1+
• PodBot 3.0+
Znajdują się w cstrike/addons/amxmodx/configs/zombiehell.cfg
zombie_maxslots 10 / / ilość botów zombie czy tam miejsc dla botów zombie_effect 1 / / <0 / 1> efekt śmierci zombie zombie_bot 1 / <1 / 2> cfg auto dla podbot lub czero zombie_scores 1 / / <0 / 1> czy mają być punkty/statystyki survivor_classes 1 / / <0 / 1> możesz wybrać od 1-7 klas survivor_nades 1 / / <0 / 1> specjalne granaty survivor_maxnades 1 / ilość granatów
W cstrike/addons/amxmodx/configs/zombiehell_levels.cfg
// level 1 level1_name "- The Beginning" // nazwa levelu/zombie level1_respawns 1 // chyba ilość respawnów po zabiciu level1_health 100 // ilość życia level1_maxspeed 260.0 // max bieganie level1_bosshp 500 // życie szefa level1_bossmaxspeed 180.0 // max bieganie szefa
Oczywiście tam jest do levelu 7 także można sobie edytować jak kto woli lub pozostawić tak jak jest.
Rozpakować wszystkie pliki do katalogu z grą.
Podbot rozpakować do addons.
Do metamod/plugins.ini dodać "win32 addons podbotpodbot_mm.dll"
Dodaj zombiehell.amxx do amxmodx/plugins
Edycja zombiehell_levels.cfg & zombiehell.cfg
Uruchomić ponownie serwer!
Wersja 1.5c:
Pobierz : podbot.zip
Pobierz : cstrike.zip
Nowa wersja beta 1.6:
Pobierz: cstrike_v1.6.zip
Proponuje zaglądać do tego tematu ponieważ, ja nie zawsze zaglądam a tam są aktualizacje moda co jakiś czas.
Załączone pliki
-
zombiehell_v1.5c.sma 44,56 KB
1271 Ilość pobrań
zombiehell_v1.5c.amxx -
zombiehell_v1.5c.amxx 42,81 KB
508 Ilość pobrań
-
zombiehell_v1.6.sma 54,96 KB
3008 Ilość pobrań
zombiehell_v1.6.amxx -
zombiehell_v1.6.amxx 49,15 KB
1474 Ilość pobrań
#127693 Godzina z serwera
Napisane przez Portek w 23.04.2010 07:04
public checker()
{
new timer[9]
new hour = get_time("%H",timer,8)
new timerm[9]
new minut = get_time("%M",timerm,8)
if(hour==5 && minut==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}
albo w zasadzie, to powinno dać podobny efekt:
public checker()
{
new godzina, minuta
time(godzina,minuta)
if(godzina==5 && minuta==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}
#127601 Godzina z serwera
Napisane przez sbstn w 22.04.2010 17:19
Na chłopski rozum, mogłoby to wyglądać tak:
(aczkolwiek nie sprawdzałem)
EDIT: W sumie lepiej będzie raz na rundę sprawdzać, niż raz na 1s
(aczkolwiek nie sprawdzałem)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Funkcja 8:00-10:00"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(1.0,"checker",_,_,_,"b")
}
public checker()
{
new timer[9]
new clock=get_time("%H",timer,8)
if(8<=clock<10)
{
funkcja()
}
}
public funkcja()
{
// Whatever u like
}
EDIT: W sumie lepiej będzie raz na rundę sprawdzać, niż raz na 1s
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Funkcja 8:00-10:00"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "checker", "a", "1=0", "2=0")
}
public checker()
{
new timer[9]
new clock=get_time("%H",timer,8)
if(8<=clock<10)
{
funkcja()
}
}
public funkcja()
{
// Whatever u like
}
#127663 Godzina z serwera
Napisane przez sbstn w 22.04.2010 20:51
Hmm... Wiele sposobów jest moim zdaniem, ale ja przytoczę taki jeden (chociaż i tak nie mam warunków do sprawdzenia):A jeśli np miało być w konsoli wpisywana komenda np. o godzinie 5 w nocy na sayu informuje graczy że mamy właśnie tą godzine, jak powinien wyglądać kod ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "5 nad ranem"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
new bool:zrobione
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "checker", "a", "1=0", "2=0")
zrobione=false
}
public checker()
{
new timer[9]
new clock=get_time("%H",timer,8)
if(clock==5 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}
public funkcja()
{
console_print(0,"*********************************")
console_print(0,"[AMXX] Jest godzina 5:00... Co tak wczesnie?!")
console_print(0,"*********************************")
zrobione=true
return PLUGIN_HANDLED
}
EDIT: Zapomniałem o minusach tego kodu. Przypuśćmy, że mapa właśnie się zaczęła. Jest godzina 4:50. Gramy 10min. I w konsoli wszystkim się pokazuje (plaplaplapla). Mapa trwa 20min (ex.). Na następnej mapce również pokaże (plaplaplapla). I tak aż do godziny 5:59. Reasumując to tłumaczenie, plugin działa non stop od godziny 5:00 do 5:59, raz na mapę
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Przeglądanie profilu: Reputacja: Potatek
- Regulamin