Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Sefiroz
Rejestracja: 23.01.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.06.2015 15:45
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 57
- Odwiedzin: 2 766
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Grudzień 17, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Włocławek
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Sefiroz nie posiada znajomych
#108539 Ultimate Sound
Napisane przez Sefiroz w 30.01.2010 14:48
- zginąłeś x razy pod rząd, uważaj itp
nie wyświetlało, pewnie kwestią były źle wpisane cvary. Pewnie będzie dobrze po zmianie cvar'ów.
(+)
#108532 Ultimate Sound
Napisane przez Sefiroz w 30.01.2010 14:37
streak_mode <flags>
"a" - Wiadomosc
"b" - dzwiek
# knife_mode < flags >
"b" - dzwiek
# hs_mode < flags >
"a" - Wiadomosc
"b" - dzwiek
# lastman_mode < flags >
"a" - Wiadomosc
"b" - HP
"c" - dzwiek
Włączały mi się dźwięki + napisy do sytuacji typu headshot, oneandonly, maytheforce.. nie jestem pewien czy włączał się po zabiciu nożem..
Ale pozostałe typu godlike, holysh it, killingspree, monsterkill, multikill, rampage, ultrakill się nie włączały i napisów też nie było..
I chciałbym tak, żeby one też (te dźwięki + napisy) były odtwarzane/wypisane na grze...
Dodam, że cvary teraz ustawiłem na :
streak_mode ab
kniff_mode ab
hs_mode ab
lastman_mode abc
Jeszcze tego nie sprawdzałem..
#108529 Ultimate Sound
Napisane przez Sefiroz w 30.01.2010 14:24
#108523 Ultimate Sound
Napisane przez Sefiroz w 30.01.2010 14:03
#108474 Ultimate Sound
Napisane przez Sefiroz w 30.01.2010 10:35
#108371 Problem z amxx
Napisane przez Sefiroz w 29.01.2010 17:52
#108360 Problem z amxx
Napisane przez Sefiroz w 29.01.2010 17:29
#108355 Problem z amxx
Napisane przez Sefiroz w 29.01.2010 17:21
"cstrike.amxx_i386.so" i chyba "csx.amxx_i386.so"
A jeśli masz to w modules.ini usuń z przed
;csx
;cstrike
takie coś ";"
Jeśli nie masz tego wpisanego a masz te moduły w addons/amxmodx/modules to poprostu dopisz taką linijkę..
Do tego musisz mieć zainstalowane pluginy
-statscfg.amxx oraz statsx.amxx
#108332 Ultimate Sound
Napisane przez Sefiroz w 29.01.2010 17:17
Problem polega na tym, że poza dźwiękami maytheforce.wav, oneandonly.wav oraz headshot.wav NIE odtwarzają mi się żadne inne (Multikill, Megakill, Ultrakill)...
Nie wiem jak to naprawić, plugin został poprawnie zainstalowany, instalują się innym graczom, cvary dodane:
streak_mode <flags>
"a" - Wiadomosc
"b" - dzwiek
# knife_mode < flags >
"b" - dzwiek
# hs_mode < flags >
"a" - Wiadomosc
"b" - dzwiek
# lastman_mode < flags >
"a" - Wiadomosc
"b" - HP
"c" - dzwiek
Udostępnie plik *sma bo sądze, że to w nim tkwi problem. Proszę o pomoc!
Jeśli nikt nie wie jak pomóc, albo nie chce z tym plikiem źródłowym to poprostu proszę o jakiś dobry link z ultimate_sound (Żeby jeszcze był dziający, najlepiej sprawdzony)...Bo ja takiego nie moge znaleźć i u mnie ze 3 różne miały taki sam problem..
Za pomoc daje (+)
Załączone pliki
-
ultimate_sounds.sma 7,97 KB 58 Ilość pobrań
ultimate_sounds.amxx
#108263 Problem z dzwiękami admina
Napisane przez Sefiroz w 29.01.2010 09:12
#107884 C4 timer *sma
Napisane przez Sefiroz w 27.01.2010 13:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "C4 Center Timer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba podlozona!^n^n %d", g_c4timer);
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba zostala rozbrojona!^n^nCounter Terrorist Win", g_c4timer);
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchla!^n^nTerrorist Win", g_c4timer > 7);
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4);
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
Proszę o wskazówki
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Sefiroz
- Regulamin