Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

C4 timer *smaPytanko odnośnie pliku *sma


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sefiroz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 27.01.2010 13:35

Mam taki kod z C4 timer *sma i mam pytanko gdzie musiałbym dopisać, aby na grze zamiast standardowego "C4 : ... "pokazane było np : "Bomba wybuchnie za : ..."

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "C4 Center Timer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()

{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba podlozona!^n^n %d", g_c4timer);
}


public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba zostala rozbrojona!^n^nCounter Terrorist Win", g_c4timer);
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchla!^n^nTerrorist Win", g_c4timer > 7);
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4);

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}


Proszę o wskazówki

Użytkownik Pavulon edytował ten post 27.01.2010 13:42
- za reklamę

  • +
  • -
  • 0

#2 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 27.01.2010 15:29

niejestem pewny bo dopiero sie ucze ale chyba chodzi o to

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);


zamien na

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za : %d", g_c4timer);


  • +
  • -
  • 2
Dołączona grafika

#3 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 27.01.2010 15:31

na samym dole masz

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

zmien na

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bomba wybuchnie za: %d", g_c4timer);

edit
widze ze byl szybszy ode mnie ;(
posta nie idzie usunac samemu ? ;/

Użytkownik CeLeS edytował ten post 27.01.2010 15:34

  • +
  • -
  • 2

#4 Aristeoz

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 28.01.2010 23:59

Dzięki, mnie też się przyda
Problem rozwiązany i można zamknąć =]

Użytkownik Pavulon edytował ten post 29.01.2010 00:51
A czy to jest twój temat że mówisz "można zamknąć" ?

  • +
  • -
  • 0

#5 Sefiroz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Włocławek
Offline

Napisano 30.01.2010 14:14

Dziękuję bardzo.. Po (+) dla Was.
  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7177
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.01.2010 19:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych