Witam serdecznie
Chciałbym prosić o naprawieniu błędu, który powoduje że po przemianie w Nemesis nasza broń minigun ląduje na ziemi.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
16.03.2023 20:28
Witam serdecznie
Chciałbym prosić o naprawieniu błędu, który powoduje że po przemianie w Nemesis nasza broń minigun ląduje na ziemi.
12.07.2022 23:14
Nie działa bonus szybkości ruchu za level
jak ustawie w cvarze 175 szybkości ruchu to za 2 levele powinno mi dac 350 szybkosci ruchu no bo 175 + 175 = 350
tzn tak, przez chwile jest prędkość na starcie rundy i po chwili znowu normalna prędkość, bardzo proszę o pomoc
04.07.2022 22:32
Witam chciałbym się dowiedzieć, czy można jakoś pobrać ID klasy i np, gdy pod ID 0 mamy Zwyczajne Zombi, to czy można zrobić to tak, żeby to wyświetlić np przy nicku na czacie....
Aktualnie zrobiłem to następująco:
new klasa[32] if(zp_get_user_zombie_class(id) & 13) klasa = "Predator Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 12) klasa = "Haker Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 11) klasa = "Wilk Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 10) klasa = "Mumia Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 9) klasa = "Obcy Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 8) klasa = "Tesla Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 7) klasa = "Kuloodporny Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 6) klasa = "Ognisty Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 5) klasa = "Duch Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 4) klasa = "Skoczny Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 3) klasa = "Gruby Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 2) klasa = "Trujący Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 1) klasa = "Szybki Zombi" else if(zp_get_user_zombie_class(id) & 0) klasa = "Zwyczajne Zombi" ColorChat(0, RED, "^4[ZP] %s^3 [%s] ^1%s: ^3%s", flaga, klasa, name, chat);
i moje pytanie brzmi: jak to kurna zrobić, żeby działało poprawnie ? Bo to co tutaj pokazałem raz działa raz nie działa.....
29.06.2022 19:18
Witam przy kompilowaniu występuje błąd:
KOD:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <zombieplague> #include <colorchat> new const cost = 50 #define TASK_GOD 4721 #define TASK_AURA 2812 new g_itemid_zew new const sound[] = "zombie_plague/zombie_madness1.wav" public plugin_init() { register_plugin("zew", "1.0", "rivit") g_itemid_zew = zp_register_extra_item("ML_ZEWNOCY", cost, ZP_TEAM_ZOMBIE); register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0"); } public plugin_precache(){ precache_sound(sound); } public reset(id){ remove_task(id+TASK_GOD); remove_task(id+TASK_AURA); zp_set_bonus_speed(id, 0.0); zp_reset_speed(id); } // Reset on disconnection public client_disconnect(id) { reset(id); } // Reset if turned into human public zp_user_humanized_post(id) { reset(id); } // Reset at round start (for everyone) public event_round_start() { for (new id = 1; id <= 32; id++){ reset(id); } } public zp_extra_item_selected(id, itemid) { if (itemid == g_itemid_zew) { remove_task(id+TASK_AURA); remove_task(id+TASK_GOD); emit_sound(id, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) set_task(0.1, "zombie_aura", id+TASK_AURA, _, _, "b"); set_task(8.0, "off", id+TASK_GOD); zp_set_bonus_speed(id, 350.0); zp_reset_speed(id); zp_set_no_damage(id, true); set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health)+2000.0); ColorChat(id, GREEN, "[ZP]^1 Kupiles niesmiertelnosc") } } public off(id){ id -= TASK_GOD; remove_task(id+TASK_AURA); zp_set_no_damage(id, false); ColorChat(id, GREEN, "[ZP]^1 Koniec niesmiertelnosci.") } public zombie_aura(taskid) { new id = taskid - TASK_AURA; // Not nemesis, not in zombie madnes // Get player's origin static origin[3] get_user_origin(id, origin) // Colored Aura message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_DLIGHT) // TE id write_coord(origin[0]) // x write_coord(origin[1]) // y write_coord(origin[2]) // z write_byte(20) // radius write_byte(0) // r write_byte(0) // g write_byte(255) // b write_byte(2) // life write_byte(0) // decay rate message_end() }
29.06.2022 16:18