Spróbuj użyć tego kompilatora:
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted by Robiin on 29.12.2019 11:50
Posted by Robiin on 29.12.2019 01:21
Wchodzisz na https://www.amxmodx....wnloads-new.php
W tabelce pobierasz wersję z builda 5263, obie paczki.
Wrzucasz na serwer (pamiętaj, że podmienią Ci się pliki .ini/.cfg etc. więc skopiuj sobie najlepiej cały folder amxmodx/).
AMXX jest buildowany z zachowaniem kompatybilności wstecznej, co oznacza, że nowsze wersje będą współgrały ze starszymi lecz niekoniecznie na odwrót (Pluginy z np. 1.8.2 będą działały na 1.9, ale pluginy z 1.9 niekoniecznie na 1.8.2).
Kompilator na ścieżce cstrike/addons/amxmodx/scripting/[amxxpc.exe | compile.dat | amxxpc32.dll | compile.exe | /include]
Posted by Robiin on 27.12.2019 19:51
Plugin steruje oświetleniem korzystając z set_lights z engine. Przeznaczenie na zombie moda, gdzie klasy zombie będą mogły dostać bonus, jeśli jest noc.
Cvary:
dc_lighting_levels "bcdefghijklmnopqrs" // "a" - darkest, "z" - lightest. Cannot be mixed. dc_lighting_interval "60.0" // Determines how often the lights change. dc_lighting_default_level "k" // What level of light server starts with. dc_lighting_night_start "k" // When does the night start. dc_lighting_cycles_per_map "5" // How many day/night cycles there will be if interval is -1.0
https://github.com/W...hive/master.zip
Kod źródłowy : https://github.com/Wwicked/day-cycle
Posted by Robiin on 14.12.2019 16:40
Posted by Robiin on 30.11.2019 22:56
#define value 5 #if value > 5 // Code #endif
W taki sposób sprawdzana jest np. wersja amxx przy kompilacji (kompilator używa w headerze AMX_VERSION i AMX_VERSION_NUM), co daje nam możliwość zrobienia takiej operacji:
stock registerCommands(const array[][], arraySize, function[]) { #if !defined ForRange #define ForRange(%1,%2,%3) for(new %1 = %2; %1 <= %3; %1++) #endif #if AMXX_VERSION_NUM > 183 ForRange(i, 0, arraySize - 1) { ForRange(j, 0, 1) { register_clcmd(fmt("%s %s", !j ? "say" : "say_team", array[i]), function); } } #else new newCommand[33]; ForRange(i, 0, arraySize - 1) { ForRange(j, 0, 1) { formatex(newCommand, charsmax(newCommand), "%s %s", !j ? "say" : "say_team", array[i]); register_clcmd(newCommand, function); } } #endif }
O co chodziło z kropką?
Posted by Robiin on 10.11.2019 21:41
Wyłapujesz event say, sprawdzasz czy pobrany argument z wiadomości czatu posiada say_team na początku:
Mam nadzieję, że pomogłem, pozdrawiam
Posted by Robiin on 10.11.2019 16:46
Posted by Robiin on 08.11.2019 21:18
Właśnie w ten sposób to zrób.
Przykładowo:
public menuWyboru(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, NORMAL, "To menu jest dostepne tylko dla VIPow."); return PLUGIN_HANDLED; } new menuBody[512] formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d^n\wMenu Skinow:\y") new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu") menu_additem(menu, "\wNoz") menu_additem(menu, "\wDEAGLE") menu_additem(menu, "\wM4A1") menu_additem(menu, "\wAK47") menu_additem(menu, "\wAWP") menu_additem(menu, "\wFAMAS") menu_additem(menu, "\wM3") menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); }
Posted by Robiin on 04.11.2019 15:28
case 150: { friendly_tt = !friendly_tt; if(friendly_tt) { PlaySound(0, dzwiekiZabawy[6]); } ColorChat(0, 0, "^4[JailBreak]^1 Friendly Fire: ^4W%slaczone", friendly_tt ? "" : "y"); client_print(0, 4, "Friendly Fire: W%slaczone", friendly_tt ? "" : "y"); }
new menuOption[33]; formatex(menuOption, charsmax(menuOption), "\yW%slacz \wFriendly Fire", friendly_tt ? "y" : ""); menu_additem(menu, menuOption, "150");
lub
menu_additem(menu, friendly_tt ? "\yWylacz \wFriendly Fire" : "\yWlacz \wFriendly Fire", "150");
Posted by Robiin on 31.10.2019 17:49
case 130: { new message[190]; set_cvar_num("bh_enabled", get_cvar_num("bh_enabled") ? 0 : 1); ColorChat(0, NORMAL, "^4[JailBreak]^1 Auto BH:^4 %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy"); formatex(message, 511, "Auto BH: %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy"); client_print(0, print_chat, message); }
Posted by Robiin on 30.10.2019 09:55
Posted by Robiin on 11.10.2019 23:00
Poniżej załączam plugin usuwający pieniądze z prawej częsci ekranu. Wykorzystać to możemy z cs_set_user_money, co w efekcie w tabeli da nam możliwość np. ustawienia poziomu na codach, AP na zombie, szlugów na jb itd. Niestety znak "$" wciąż zostaje w tabeli (ale może nie na długo, kto wie).
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asiorr/" new messageHideWeapon; public plugin_init() { register_plugin("Scoreboard money replacement", "v0.1", AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerSpawn", true); messageHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon"); } public playerSpawn(index) { if(!is_user_alive(index)) { return; } hideMoney(index); } hideMoney(index) { if(!is_user_connected(index) || !is_user_alive(index) || is_user_bot(index) || is_user_hltv(index)) { return; } message_begin(MSG_ONE, messageHideWeapon, _, index); write_byte((1 << 5)); message_end(); }
Posted by Robiin on 21.09.2019 19:00