Witam.
Napisałem swój 1 plugin lecz mam pewien problem otóż po wpisaniu w say /hparmor dostaje to co chce ale gdy padne i wpisze to samo to wyswietla mi info ze nie zyje i pokazuje tez ze dostalem hp i armor. Chciałbym zeby po smierci byl tylko napisa ze nie zyjesz.
Spoiler/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Hp & armor" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Toldi" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /hparmor","zycie"); // rejestruje komende jaka gracz musi wpisac aby wylowac funkcje zycie RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1) // wychwytuje moment odrodzenia sie gracza } public Fw_PlayerSpawnPost(id) //wywoluje funkcje { if (is_user_connected(id)) //sprawdza czy gracz sie polaczyl { set_hudmessage(248, 8, 8, -1.0, 0.1, 2, 0.87, 6.0, 0.02, 1.7, 3) // pozycja napisow i efektow show_hudmessage(id, "Wpisz /hparmor aby dostac darmowa kamizelke i hp !") // tekst } } public zycie(id){ // przygotowuje plugin do wykonania funkcji zycie if(!is_user_alive(id)) //sprawdza czy gracz zyje client_print(id, print_chat, "Jestes nie zywy. Nie mozesz uzyc tej komendy") //Pokazuje informacje ze gracz jest nie zywy. else set_user_health(id, 120); // jesli gracz jest zywy dodaje mu 120 hp set_user_armor(id, 200); // jesli gracz jest zywy dodaje my 200 armora ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales^x04 120 ^x03hp^x01 i^x04 200^x03 armora!") // Pokazuje informacje graczowi w kolorze ze dostal 120 hp i 200 armora. //^x01 - Standardowy kolor czyli taki jaki jest na sayu //^x03 - Kolor druzyny //^x04 - Kolor zielony ColorChat(id, GREEN, "^x01 Plugin zostal napisany przez^x04 Toldi") // Informuje gracza kto napisal plugin return PLUGIN_HANDLED; }
próbowałem po infie o smierci dawac return PLUGIN_HANDLED, return PLUGIN_CONTINUE i else ale nadal źle działa.
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Hp & armor" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Toldi" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /hparmor","zycie"); // rejestruje komende jaka gracz musi wpisac aby wylowac funkcje zycie RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1) // wychwytuje moment odrodzenia sie gracza } public Fw_PlayerSpawnPost(id) //wywoluje funkcje { if (is_user_connected(id)) //sprawdza czy gracz sie polaczyl { set_hudmessage(248, 8, 8, -1.0, 0.1, 2, 0.87, 6.0, 0.02, 1.7, 3) // pozycja napisow i efektow show_hudmessage(id, "Wpisz /hparmor aby dostac darmowa kamizelke i hp !") // tekst } } public zycie(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Jestes nie zywy. Nie mozesz uzyc tej komendy") return PLUGIN_HANDLED; } else { set_user_health(id, 120); // jesli gracz jest zywy dodaje mu 120 hp set_user_armor(id, 200); // jesli gracz jest zywy dodaje my 200 armora ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales^x04 120 ^x03hp^x01 i^x04 200^x03 armora!") } ColorChat(id, GREEN, "^x01 Plugin zostal napisany przez^x04 Toldi") // Informuje gracza kto napisal plugin return PLUGIN_CONTINUE; }
Jeszcze zrób tak by user mógł raz na rundę używać tej komendy