Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#3Skille Grease'M
Rejestracja: 27.09.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2017 23:06
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 4 356
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
-
Zainteresowania
Tworzenie paczek,Webmastering,Koder
#684935 [Pro BaseBuilder] Zombie Mod v7.2 [23/09/2014]
Napisane przez #3Skille Grease'M w 26.01.2015 19:53
#672125 Poziom nie usuwa się jeśli z większego ustawi się mniejszy
Napisane przez #3Skille Grease'M w 26.11.2014 12:16
#671621 Brak admina po dodaniu
Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 17:40
#671617 [ROZWIĄZANE] Błędnie wyświetlana godzina,klasa,zdrowie.
Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 17:35
Na górze dodaj:
#define nazwa_forum "twojanazwaforum"
potem zamień na to:
[Godzina : %s]^n[Forum :%s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %i]", Time, nazwa_forum,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp)
lub
bez dodawania #define
[Godzina : %s]^n[Forum : Twojanazwa]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %i]", Time,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp)
ten bez dodawania define jest podobny do mojego niczym się nie różni jedynie dodałeś Forum..
#671596 [ROZWIĄZANE] Błędnie wyświetlana godzina,klasa,zdrowie.
Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 16:50
#671592 Brak admina po dodaniu
Napisane przez #3Skille Grease'M w 23.11.2014 16:37
#671454 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 19:10
Sora że tak długo i z błedami robie ale internet 0,02mg na s Poprawiony SpeedHakcer
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "SpeedHacker"; new const opis[] = "1/1 z noza, 2 skoki, szybki"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 90; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
#671452 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 19:04
#include #include #include #include #include #include new const nazwa[] = "Talib"; new const opis[] = "1/4 z deagla"; new const bronie = (1<= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
#671450 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 19:03
Lotnik
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Lotnik"; new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja, 1/13 z pompy, 1/9 z galil'a"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_GALIL); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
#671447 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 18:54
#include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "Otrzymuje awp 150dmg(+int)"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 100; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "X3nO"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ALL)) { client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
łap spedchackera
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "SpeedHacker"; new const opis[] = "1/1 z noza, 2 skoki, szybki"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 90; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
#671442 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 18:47
ninja premium łapaj
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = " [PREMIUM] Ninja"; new const opis[] = "niewidka spada do 20 1/1 z noza"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[ [PREMIUM] Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Załączone pliki
-
codclass_PremiumNinja.sma 1,25 KB 88 Ilość pobrań
codclass_PremiumNinja.amxx
#671438 18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 18:36
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[PREMIUM] Kapitan"; new const opis[] = "1/1 z awp, 1/3 z he."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM] Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); return COD_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;
Załączone pliki
-
codclass_PremiumKapitan.sma 1,51 KB 107 Ilość pobrań
codclass_PremiumKapitan.amxx
#671421 [KOSZ] Klasa od poziomu
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 17:53
Do codmod.inc dodaj
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
a to gotowa klasa
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Mistrz Skoczkow"; new const opis[] = "Posiada 2x skok Awansuje ze skoczka wymagany 150 lvl"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M3); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_advance(cod_get_classid("Skoczek"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
#671360 [KOSZ] CSDM 2.1
Napisane przez #3Skille Grease'M w 22.11.2014 13:38
#665410 Boty na serwer
Napisane przez #3Skille Grease'M w 28.09.2014 13:50
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: #3Skille Grease'M
- Regulamin