Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Klasa od poziomu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przegrany

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 22.11.2014 17:45

proszę o klase ktora bedzie od 150lvl-a kod .sma klasy od lvl

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Mistrz Skoczkow";
new const opis[] = "Posiada 2x skok Awansuje ze skoczka wymagany 150 lvl";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}


Użytkownik toxy edytował ten post 22.11.2014 17:48

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#2 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 17:53

Do codmod.inc dodaj

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

a to gotowa klasa

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Mistrz Skoczkow";
new const opis[] = "Posiada 2x skok Awansuje ze skoczka wymagany 150 lvl";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Skoczek"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik Greasu edytował ten post 22.11.2014 17:55

  • +
  • -
  • 1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#3 Przegrany

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 22.11.2014 17:54

Zedytuj sma bo cos nie wyszlo ;)
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#4 Przegrany

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 22.11.2014 17:56

dzięki za szybka pomoc lapaj + :)
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#5 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 17:57

Gotowe sorka źle wcisło mi się ctrl+c :)
  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#6 Przegrany

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 22.11.2014 18:24

Czyli do kazdej klasy od lvl mam dodac ta linijke
register_advance?
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#7 Przegrany

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 30.11.2014 12:05

Jak robilem 2 klase na tym samym szkielecie to mi nie dzialalo :? proszę o pomoc


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1987
Godlike

  • Postów:5535
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.11.2014 12:19

Użyj wyszukiwarki.
Opisywany przez Ciebie problem został już omówiony na forum.

Zapoznaj się z istniejącymi już, podobnymi tematami do Twojego.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych