Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

18 zwykłych, 6 premium m.i.n Morderca

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 shox123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 19.11.2014 15:25

ZWYKŁE:
1. 
Nazwa: Snajper
Bronie: awp, deagle
Umiejętność: Otrzymuje awp 150dmg(+int)

Opis klasy: 150dmg(+ int) z awp

Statystyki:
int - 0
zdrowie - 0
wytrzymalosc - 0

kondycja - 0

2.
Nazwa: Lekarz
Bronie: Famas
Umiejętność: 3 apteczki, 1/13 z famasa
Opis klasy: 3 apteczki, 1/3 z famasa
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 30 
wytrzymałość - 0
kondycja - 0

3.

Nazwa: SpeedHacker
Bronie: NÓZ, tylko i wyłącznie,zablokowane bronie podstawowe  (Usp,glock)
Umiejętność: 1/1 z noża, , 2 skoki

Opis klasy: 1/1 z noza, 2 skoki, szybki
Statystki:

int - 0 
zdrowie - 50

wytrzymałość - 0 

kondycja - 90


4. 
Nazwa: Talib. 
Bronie: Deagle
Umiejętność: auto bh, 1/4 z deagl, 
opis klasy: Auto bh, 1/4 z deagla.

Statystki:
int - 0

zdrowie - 50
wytrzymałość - 0

Kondycja - 50

5.
Nazwa: Amadeusz
Bronie: mp5

Umiejętność: mp5 +15dmg(+int)[5 int - 1 dmg]
Opis klasy: +15 dmg(+int[5int-1dmg]) z mp5
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 20
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

6
Nazwa:Strzelec wyborowy

Bronie: ak47, m4

Umiejętność: Bezlik ammo na wszystkich broniach, widzi miny
Opis klasy: bezlik ammo, widzi miny
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - -10

7

Nazwa: Admiral
Bronie: awp, ak47

Umiejętność: 1/3 awp, 1/15 ze wszystkich broni, 2 apteczki
Opis klasy: 1/3 awp, 1/15 ze wszystkich broni, 2 apteczki.
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 50
wytrzymałość - 0
​kondycja - 30
 

8

Nazwa: Telegrafista
Bronie: ak47

Umiejętność: Widzi wrogów na radarze
Opis klasy: widzi wrogów na radarze
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

9

Nazwa: Rambo
Bronie: m4

Umiejętność: Dostaje 20hp i full ammo za fraga
Opis klasy: dostaje 20hp i full ammo za fraga
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

10.

Nazwa: General 
Bronie: aug

Umiejętność: 2 miny, 2 skoki, 1 rakieta
Opis klasy: 2 miny, 2 skoki, 1 rakieta
Statystyki:
int - 30
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

11.

Nazwa: Szturmowiec
Bronie: Ak 47, p90

Umiejętność: brak rozrzutu na kazdej bronia

Opis klasy: brak rozrzutu
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

12.

Nazwa: Skoczek
Bronie: m4

Umiejętność: auto bh, widoczność spada do 60
Opis klasy: auto bh, lekka niewidka
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 30

 

13.

Nazwa: Elektryk
Bronie: m4, krowa

Umiejętność: Posiada 2 blyskawice(+int) [int2-dmg1]
Opis klasy: 2 blyskawice(+int[2int-1dmg])
Statystyki:
int - 20
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0


14.

Nazwa: Dziki jumper
Bronie: tmp

Umiejętność: auto bh, 1/7 z tmp

Opis klasy: auto bh, 1/7 z tmp
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 50

15.

Nazwa: Zwiadowca
Bronie: scout

Umiejętność: Long jump(modul odrzutowy) pod E, 1/3 ze scout, przebranie wroga
Opis klasy: long jump, 1/3 ze scout'a, przebranie wroga
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

16.

Nazwa: Duch
Bronie: Galil

Umiejętność: posiada 2 duchy (dziala jak rakiety)
Opis klasy: Posiada 2 duchy
Statystyki:
int - 0
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

17.

Nazwa: Zlodziej
Bronie:  Ak47

Umiejętność: 1/6 na kradzież perku
Opis klasy: 1/6 na kradzież perku
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

18.
Nazwa: Inżynier 

Bronie: mac 10, p90

Umiejętność: Może postawić 2 dzialka na runde, dzialka 300 hp, znikaja po uplywie rundy

Opis klasy: Może postawić 2 działka na runde.
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

18.

Nazwa: Lotnik

Bronie: xm1014, galil

Umiejętność: 1/13 z pompy, 1/9 z galil, grawitacja 200

Opis klasy: Zmniejszona grawitacja, 1/13 z pompy, 1/9 z galil'a.
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

 

 

                                                                                                       ***PREMIUM***

Nazwa:  [PREMIUM]  Morderca (flaga A)

Bronie: m4

Umiejętność: 3 miny, 3 he (1/4 z he), auto bh, 1/9 na krytyczne

Opis klasy: 3 miny, 3he (1/4 z he), auto bh, 1/9 na krytyczne
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0
 

 

Nazwa: [PREMIUM] Zabójca (flaga B )

Bronie: m4 

Umiejętność: 4 miny, he (1/3 ), 10 hp co 2 sek, auto bh, 1/3 na krytyczne

Opis klasy: 4 miny, 1/3 z he, auto bh, 1/3 na krytyczne
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0

 

Nazwa: [PREMIUM] Kapitan (flaga C)

Bronie: m4, awp

Umiejętność: awp 1/1, 1/3 z he

 

Opis klasy: AWP 1/1, he 1/3
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 100
​kondycja - 0
 

Nazwa:  [PREMIUM] K.O.N.S.P.I.R.A.N.T(flaga D)

Bronie:  scout, m3, usp

Umiejętność: zwiekszone dmg z m3, scout 1/1, 3 pulapki które blokują przeciwnika na 15 sek, usp(tak aby w terror też miał usp) ze zwiekszonym dmg.

Opis klasy: Wieksze dmg z m3, 1/1 scout, 3 pulapki, zwiekszone dmg z usp.
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 50

Nazwa: [PREMIUM] Ninja (flaga E)

Bronie: Deagl

Umiejętność: niewidka spada do 20 1/1 z noza

Opis klasy: słabo widoczna
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 50
 

Nazwa: [PREMIUM] F.R.A.G.E.R (Flaga F)

Bronie: M4

Umiejętność: Brak rozruzut, 3 rakiety(+int[1-1]), 4 skoki

Opis klasy: Brak rozrzutu, 3 rakiety(+int[1int-1dmg]), 4 skoki
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0
 

Nazwa: [PREMIUM] H.U.L.I.G.A.N (flaga H)

Bronie: m4, ak7

Umiejętność: auto bh, 3 miny, 2 rakiety, 1/3 na krytyczne, 1/7 na wyrzucenie broni

Opis klasy: auto bh, 3 miny, 2 rakiety, 1/3 na krytyczne, 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika
Statystyki:
int - 0 
Zdrowie - 0
wytrzymałość - 0
​kondycja - 0


Użytkownik shox123 edytował ten post 19.11.2014 15:40

  • +
  • -
  • 0

#2 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 18:36

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[PREMIUM] Kapitan";
new const opis[]    = "1/1 z awp, 1/3 z he.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[PREMIUM] Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
   
    return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
            
        if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    return HAM_IGNORED;

Załączone pliki


Użytkownik Greasu edytował ten post 22.11.2014 18:40

  • +
  • -
  • 1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#3 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 18:47

ninja premium łapaj

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = " [PREMIUM] Ninja";
new const opis[]    = "niewidka spada do 20 1/1 z noza";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[ [PREMIUM] Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#4 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 18:54

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)    
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Otrzymuje awp 150dmg(+int)";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "X3nO");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ALL))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
    
}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 

łap spedchackera

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "SpeedHacker";
new const opis[]    = "1/1 z noza, 2 skoki, szybki";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 90;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik Greasu edytował ten post 22.11.2014 19:00

  • +
  • -
  • 1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#5 Przegrany

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:95
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 22.11.2014 19:01

Greasu

Takie rzeczy w kodzie wzor do kodu
[code=pawn:0] [/code]

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
Wykonuje klasy z : Modelami,dzwiekami. Chcesz jakas klase napisz na PW:)
Nie umiesz czegos? Napisz na pw postaram ci sie pomoc

#6 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 19:03

Lotnik

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Lotnik";
new const opis[]    = "Zmniejszona grawitacja, 1/13 z pompy, 1/9 z galil'a";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}


Użytkownik Greasu edytował ten post 22.11.2014 19:08

  • +
  • -
  • 1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#7 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 19:04

Talib
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
        
new const nazwa[]   = "Talib";
new const opis[]    = "1/4 z deagla";
new const bronie    = (1<= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#8 shox123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 22.11.2014 19:05

Prosiłbym aby speedhacker miał tylko nóż, żadnej inne broni i zablokowane bronie podstawowe jak usp/glock. Z góry dzięki jeżeli ktosto zrobi, daje plusy


  • +
  • -
  • 0

#9 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.11.2014 19:10

Sora że tak długo i z błedami robie ale internet 0,02mg na s Poprawiony SpeedHakcer

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "SpeedHacker";
new const opis[]    = "1/1 z noza, 2 skoki, szybki";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 90;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik Greasu edytował ten post 22.11.2014 19:12

  • +
  • -
  • 1

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#10 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 26.11.2014 21:28

Większość klas można też znaleźć przeglądając po prostu prośby innych ludzi o klasy :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych