Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Lodowy Pingwin
Rejestracja: 11.06.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.09.2012 14:03
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 2 795
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrołęka
Kontakt
#447952 Prośba o klase i perki
Napisane przez Lodowy Pingwin w 18.08.2012 10:43
#447793 [ROZWIĄZANE] errory przy kompilacji
Napisane przez Lodowy Pingwin w 17.08.2012 19:49
#447378 Proszę o klasy
Napisane przez Lodowy Pingwin w 16.08.2012 20:16
#447317 Proszę o klasy
Napisane przez Lodowy Pingwin w 16.08.2012 19:09
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Wojenny"; new const opis[] = "Posiada Uzi,Flesha i 1 rakiete-140 hp bazowe,120% biegu,100 pancerza"; new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; give_item(id, "weapon_flashbang"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
Żołnierz:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Zolnierz"; new const opis[] = "Ma Famasa i Flesha-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_flashbang"); }
#446837 Szukam pluginu na ukrywanie broni po smieci, rate ,interp.
Napisane przez Lodowy Pingwin w 15.08.2012 17:50
Szukam następujących pluginów
1.Wymuszanie interpu
2.Wymuszanie Rate
3.Ukrywanie BRONI po śmierci gracza
4.Dobry i sprawdzony strażnik pingu (który kickuje) .
5.Pluginu który likwiduje czas rundy (czyli można się nawalać cały czas bez końca )
4.
hpk.sma 2,01 KB 28 Ilość pobrań
hpk.amxx
5.
/* AMX Mod X * No Objectives * * (c) Copyright 2007 by VEN * * This file is provided as is (no warranties) * * DESCRIPTION * Plugin allow to remove all map objectives or objectives of certain type. * Round timer will be disbled for maps that doesn't contain any objectives. * * CVARS * no_objectives (flags: acde, default: acde, "": disable the plugin) * a - remove "as" (vip assasination) objectives * c - remove "cs" (hostage rescue) objectives * d - remove "de" (bomb defuse) objectives * e - remove "es" (T escape) objectives * Note: map change on CVar change required. * * VERSIONS * 0.3 * - added support for all objective entities * - fixed: timer wasn't shown on multi objective maps if objectives wasn't completely removed * - improvements in objective modes routine * 0.2 * - disabled round timer * - added no_objectives CVar * 0.1 * - initial version */ // plugin's main information #define PLUGIN_NAME "No Objectives" #define PLUGIN_VERSION "0.3" #define PLUGIN_AUTHOR "VEN" #include <amxmodx> #include <fakemeta> new const g_objective_ents[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "hostage_entity", "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone" } #define OBJTYPE_AS (1<<0) #define OBJTYPE_CS (1<<2) #define OBJTYPE_DE (1<<3) #define OBJTYPE_ES (1<<4) #define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES) #define CVAR_NAME "no_objectives" #define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL new const g_objective_type[] = { OBJTYPE_DE, OBJTYPE_DE, OBJTYPE_CS, OBJTYPE_CS, OBJTYPE_CS, OBJTYPE_CS, OBJTYPE_AS, OBJTYPE_AS, OBJTYPE_ES } new const bool:g_objective_prim[] = { true, true, true, false, false, false, false, true, true } #define HIDE_ROUND_TIMER (1<<4) new g_msgid_hideweapon new g_pcvar_no_objectives new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL public plugin_precache() { if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) { new cvar_val[8] get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, sizeof cvar_val - 1) g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL } if (g_no_objectives) register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn") } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) if (!g_pcvar_no_objectives) { new cvar_defval[8] get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, sizeof cvar_defval - 1) register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval) } if (is_objective_map()) return g_msgid_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon") register_message(g_msgid_hideweapon, "message_hide_weapon") register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "b") set_msg_block(get_user_msgid("RoundTime"), BLOCK_SET) } public forward_spawn(ent) { if (!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED static classname[32], i pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1) for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) { if (equal(classname, g_objective_ents[i])) { if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i])) return FMRES_IGNORED engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent) return FMRES_SUPERCEDE } } return FMRES_IGNORED } public message_hide_weapon() { set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | HIDE_ROUND_TIMER) } public event_hud_reset(id) { message_begin(MSG_ONE, g_msgid_hideweapon, _, id) write_byte(HIDE_ROUND_TIMER) message_end() } bool:is_objective_map() { new const classname[] = "classname" for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) { if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i])) return true } return false }
#446081 czy ta klasa bedzie dzialac poprawnie?
Napisane przez Lodowy Pingwin w 14.08.2012 10:51
jak w temacie bo przy kompilacji wyskakuje 1 warning i nie wiem czy bedzie dzialalo?
za pomoc +
Teraz jest bez warningów,ale sprawdz czy działa
Załączone pliki
-
codclass_KapitanSuperVip.sma 22,15 KB 25 Ilość pobrań
codclass_KapitanSuperVip.amxx
#446072 prośba o 11 perków i jedną klase
Napisane przez Lodowy Pingwin w 14.08.2012 10:58
za 1 rzecz leci +
PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2
Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
Jack Blyskawica :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Jack Blyskawica"; new const perk_desc[] = "Dostajesz + 30 wszystkiego"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)+30); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(0, 0)+30); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)+30); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30); } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)-30); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)-30); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30); }
Łap spryciarza:
Tarcza Swat:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Tarcza SWAT"; new const perk_desc[] = "Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; new classname[10] pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9); if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite")) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }proszę mega speed:
Łap spryciarza:
Załączone pliki
-
codperk_megaspeed.sma 1012 bajtów 47 Ilość pobrań
codperk_megaspeed.amxx -
codperk_spryciarz.sma 1018 bajtów 42 Ilość pobrań
codperk_spryciarz.amxx
#445212 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Punkty silnik
Napisane przez Lodowy Pingwin w 12.08.2012 19:18
Witam mógłby mi ktoś zrobić, aby można było dodawać w inteligencje, zdrowie,kondycje i wyrzymałość po:
-10pkt
-Wszystkie punkty.
Zrobiłem tylko +10 w każdą statę.
Sprawdz czy działa
BTW.Zmień nazwę plików na: QTM_CodMod
Załączone pliki
-
QTM_CodMod-1.sma 44,88 KB 40 Ilość pobrań
QTM_CodMod-1.amxx
#445012 AIMER od 100 lvl
Napisane przez Lodowy Pingwin w 12.08.2012 12:39
co tu jest zle bo jak kompiluje to jest 1 warning?
Niepotrzebna była zmienna ma_klase w public cod_class_enabled i trzeba było usunąc Return Cod Stop i to wszystko
Załączone pliki
-
codclass_aimer.sma 2,1 KB 33 Ilość pobrań
codclass_aimer.amxx
#444097 Crash serwera
Napisane przez Lodowy Pingwin w 10.08.2012 19:55
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Lodowy Pingwin
- Regulamin