Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

M&M's - zdjęcie

M&M's

Rejestracja: 03.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2013 12:23
-----

#456338 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez M&M's w 07.09.2012 21:42

Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...


Oczywiście - Cod Mod To poważny rodzaj Gry na Serwerach CS 1.6 i bez niego pewnie serwery CS'a nie mają prawa bytu. A byłbym zapomniał - Na pewno ten pomysł opatentowałeś żeby czasem inne serwery tego nie miały.

Jak ja kocham te wasze "Pro Cod".. 500 itemów, 2razy więcej Klas z generatora wszystkie pluginy z forum i giga error logów dziennie.Prosty przepis na Sukces :crazy:

Bez jaj - na tym forum jest poradnik podobnych bonusów do diablo (bodajże goq'a) przed wyjściem Coda więc apeluje o rozum i odrobinę "Społeczności". Ja coś mam - wstawię - Ty Chcesz pomoc - Pomogę , trochę nie tak jak ma to działać w jedną stronę.
===============================================================================================
Przepis na Konwersje na starego Coda.
Spoiler


Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem, mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć. Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak. Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji. :mur:
  • +
  • -
  • 0


#456029 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez M&M's w 06.09.2012 16:25

Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...
  • +
  • -
  • -4


#405587 Proszę o klase

Napisane przez M&M's w 03.05.2012 11:43

http://amxx.pl/topic...lasa-kameleon4/
  • +
  • -
  • 1


#364812 [ROZWIĄZANE] Prośba o edycję klasy Predator

Napisane przez M&M's w 15.02.2012 12:44

http://www.przeklej....ar-00437f4cb2mv łap :)
  • +
  • -
  • 1


#357581 [ROZWIĄZANE] Ciągłe crashe serwera najprawdopodobnie CurWeapon

Napisane przez M&M's w 03.02.2012 16:28

http://speedy.sh/5YrpF/QTM-CodMod.sma
łap
  • +
  • -
  • 1


#354759 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!

Napisane przez M&M's w 28.01.2012 14:59

Ciekawe mam 3 COD Mody i na każdym ta łatka nie było ani jednego errora :) musisz coś źle robić, mogę Ci wgrać to tylko podeślij silnik na pw.
  • +
  • -
  • 3


#354248 [ROZWIĄZANE] Wytrzymałośc ma dodawać armoura !

Napisane przez M&M's w 27.01.2012 09:55

Przepraszam, że odkopuję temat, ale gdy dodam
set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)) 
zamiast
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
To wyskakuje mi error z kompilacją
undefined symbol "set_user_armor"


Wystarczyło dodać #include <fun> sam sobie odpowiedziałem :facepalm2:
  • +
  • -
  • 1


#353543 Klasa Spowalniacz

Napisane przez M&M's w 25.01.2012 12:03

Intex potrafisz zrobić, aby po naładowaniu się takiego paska czarował Fire Balla, zwiększał szybkość o np 20, podkładał miny tak jak w diablo tylko zrobić klasy na cod mod? :)
  • +
  • -
  • 1


#350543 300+ Lvl i widok kamery z boku xD

Napisane przez M&M's w 17.01.2012 10:46

Co za zgromadzenie idiotów pisze tu posty to masakra... nie macie pojęcia to się nie wypowiadajcie
Otwórz silnik swojego Cod Moda zamień:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
    static health;
    health = get_msg_arg_int(1);
    
    if (health < 256) return;
    
    if (!(health % 256))
        set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);
    
    set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}

na:
public MessageHealth(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
    if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
    {
        set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


I hphud.amxx erroruje tak swoją drogą.
  • +
  • -
  • 1


#348395 [ROZWIĄZANE] Jak wylonczyc komendę cl_forwardspeed na serwerze ?

Napisane przez M&M's w 12.01.2012 17:23

Shark głupoty pisze łap plugin

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#347593 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!

Napisane przez M&M's w 10.01.2012 18:39

Przedstawiam łatkę, która w 100% nie sypie errorami. Jak wiadomo ta funkcja jest od zablokowania podnoszenia/kupowania dodatkowych broni.Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
        if(!is_user_connected(id))
                return;
      
        new team = get_user_team(id);
      
        if(team > 2)
                return;
      
        new bron = read_data(2);
      
        new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
      
        if(!(1<<bron & bronie))
        {
                new param[2];
                param[0] = id;
                param[1] = bron;
                set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
        }
      
        if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
                engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    
      
        UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
  get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
  ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Dziękuję za uwagę :)
  • +
  • -
  • 18


#345817 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

Napisane przez M&M's w 07.01.2012 09:57

Owszem są crashe przez tą podstawową wersję, ale ta łatka co autor podał też jest zła ponieważ sypie errory u mnie wygląda to tak i jest ok :
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

:giggle:
  • +
  • -
  • 1


#343738 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisane przez M&M's w 02.01.2012 16:11

Ta łatka nic nie daje dalej errory :facepalm2: :facepalm2: :facepalm2: zapodam taką bez errorów ^D^
Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Nie musicie dziękować :^D :^D :^D
  • +
  • -
  • 8


#329853 Edycja silnika cod w celu usunięciu domyślnej broni 'pistoletów'

Napisane przez M&M's w 03.12.2011 22:33

http://speedy.sh/3TE7y/QTM-CodMod.sma
Proszę :)
  • +
  • -
  • 1