Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

M&M's - zdjęcie

M&M's

Rejestracja: 03.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2013 12:23
-----

Moje tematy

Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!

10.01.2012 18:39

Przedstawiam łatkę, która w 100% nie sypie errorami. Jak wiadomo ta funkcja jest od zablokowania podnoszenia/kupowania dodatkowych broni.Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
        if(!is_user_connected(id))
                return;
      
        new team = get_user_team(id);
      
        if(team > 2)
                return;
      
        new bron = read_data(2);
      
        new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
      
        if(!(1<<bron & bronie))
        {
                new param[2];
                param[0] = id;
                param[1] = bron;
                set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
        }
      
        if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
                engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    
      
        UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
  get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
  ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Dziękuję za uwagę :)

Paski ładowania jak w diablo

06.01.2012 11:57

Witam czy byłby ktoś w stanie zrobić takie paski ładowania dla klas/perków np. Klasa która stoi w miejscu leci jej ten pasek na nożu szybkość ładowania się go zależy od inteligencji i każde załadowanie paska dodaje o 10 szybkosci ruchu > tworzy fireballa > jest niewidzialny podczas kucania z nozem itd...