Proszę gotowe bez błędów:
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dawidpuskar
Rejestracja: 30.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.04.2024 21:43
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 217
- Odwiedzin: 3 685
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kębłowo
Kontakt
1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
dawidpuskar nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#343967 2 sloty na perk
Napisane przez Raen w 02.01.2012 21:51
To znaczy że codmod.inc z pierwszego postu wrzucasz do include w swoim kompilatorze.
Proszę gotowe bez błędów:
Proszę gotowe bez błędów:
#342616 [ROZWIĄZANE] blad z kompilacja nowego coda ;/
Napisane przez Engi w 30.12.2011 23:16
#337143 nie moge skompikowac
Napisane przez Kolar`. w 20.12.2011 17:54
Nie usunąłeś ; sprzed
wartosc_perku_gracza[2][33];
#337175 nie moge skompikowac
Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 18:27
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]]);
Na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
#336606 <-- Nowy CodMod by Sajjuk -->
Napisane przez Na 5tyk w 19.12.2011 18:47
#331819 [ROZWIĄZANE] Zmiana max lvlu i pare prosb
Napisane przez Na 5tyk w 08.12.2011 22:33
#331971 [ROZWIĄZANE] Zmiana max lvlu i pare prosb
Napisane przez Klakier w 09.12.2011 16:51
szukasz
tam masz np:
tam gdzie if(inteligencja_gracza[id]<100)
wpisujesz ile max mozesz dac pkt
w twoim przypadku musisz dac:
if(inteligencja_gracza[id]<1500)
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
tam masz np:
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
tam gdzie if(inteligencja_gracza[id]<100)
wpisujesz ile max mozesz dac pkt
w twoim przypadku musisz dac:
if(inteligencja_gracza[id]<1500)
#309307 Wyświetlane HP w HUD
Napisane przez radim w 16.10.2011 20:47
Szukamy:
Drugie HUD czyli:
A więc, aby zrobić, aby wyświetlało nasze HP w HUD gdy żyjemy, to robimy to w następujący sposób:
1.) Dodajemy:
A cały public ma wyglądać tak:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { if(!is_valid_ent(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id) set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; }Jedno HUD czyli:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);wyświetla informację o gracza którego oglądamy jak nie żyjemy.
Drugie HUD czyli:
set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);wyświetla informacje o naszej klasie, itemiie, doświadczeniu i poziomie, gdy żyjemy.
A więc, aby zrobić, aby wyświetlało nasze HP w HUD gdy żyjemy, to robimy to w następujący sposób:
1.) Dodajemy:
new hp = get_user_health(id);nad:
set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);2.) Dodajemy napis aby się wyświtlał, czyli zamieniamy to:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);3.) Ostatnim krokiem jest dodanie "hp" na koniec linijki czyli zamieniamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], hp);
A cały public ma wyglądać tak:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { if(!is_valid_ent(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id) set_hudmessage(81, 223, 52, 0.16, 0.02, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zycie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], hp); return PLUGIN_CONTINUE; }
#330133 Problem z kompikacja wytrzymalosci na 2perki
Napisane przez XamaDishi w 04.12.2011 14:49
#329329 Nie widze menu z wyborem klas
Napisane przez Engi w 03.12.2011 02:50
Daj pliki codclass_Marszalek.sma, codclass_Mauser.sma, plugin codclass_Kamikadze.sma, codperk_palcerekawiczki.sma
Ten perk możesz od razu wywalić bo to jakaś resztka z nieudanej kompilacji "codperk_modulodrzutowy.amx" albo łap w załączniku dobrze skompilowany (jak tam chcesz )
Jeżeli nie masz któregoś sma z tych powyżej to w ogóle wywal z serwera
Ad 1. na pewno ma
Ad 2. Jak to nie pomoże to nie w tym tkwi problem.
Ten perk możesz od razu wywalić bo to jakaś resztka z nieudanej kompilacji "codperk_modulodrzutowy.amx" albo łap w załączniku dobrze skompilowany (jak tam chcesz )
Jeżeli nie masz któregoś sma z tych powyżej to w ogóle wywal z serwera
1. zobacz czy masz w folderze plugins te pliki::
codclass_Kamikadze.amxx
codperk_modulodrzutowy.amx
codperk_palcerekawiczki.amxx
2. a te na chwile wyłącz i zobaczymy czy one powoduja ten blad:
codclass_Mauser.amxx
codclass_Marszalek.amxx
i napisz co się dzieje po tych działaniach
Ad 1. na pewno ma
Ad 2. Jak to nie pomoże to nie w tym tkwi problem.
Załączone pliki
-
codperk_modulodrzutowy.sma 898 bajtów 89 Ilość pobrań
codperk_modulodrzutowy.amxx -
codperk_modulodrzutowy.amxx 2,38 KB 2 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: dawidpuskar
- Regulamin