Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
JabLuszko
Rejestracja: 13.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2015 21:55
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 126
- Odwiedzin: 4 036
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Lipiec 14, 1987
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
JabLuszko nie posiada znajomych
#528083 Blokada kupna bronii
Napisane przez JabLuszko w 25.03.2013 19:14
Do stripów już Ci linkowałem, jak chcesz KONIECZNIE zabrać mu jedną broń to powinieneś użyć czegoś w okolicach http://amxx.pl/topic...ip-user-weapon/ lub http://darkgl.amxx.p...broni-graczowi/
Usuń mu wszystkie bronie na początku rundy, potem daj nóż i niech sobie kupuje co chce - to jest "poprawne" podejście do tematu.
#528018 Blokada kupna bronii
Napisane przez JabLuszko w 25.03.2013 16:15
U Ciebie powinno to wyglądać na zasadzie:
switch(item) { // CIACH // case 1:{ if(get_user_weapon(id) == CSW_USP) { // Gracz posiada bron ColorChat (id, RED, "Nie mozesz tego zakupic, poniewaz posiadasz ta bron") } else { // Gracz nie posiada tej broni, wiec mu ja damy give_item(id, "weapon_usp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") client_cmd(id, "slot1" ); client_cmd(id, "drop"); } } // CIACH // } // to jest nawias kwadratowy od switch(item)
Swoją drogą po co Ci tam drop, który pewnego dnia może przestać działać na steamach? Zainteresuj się
http://amxx.pl/dokum...ip_user_weapons
http://amxx.pl/dokum...ip_user_weapons
#514983 Skasowanie napisów z say w pluginie Voices_Management.amxx
Napisane przez JabLuszko w 14.02.2013 15:10
Otwórz kod źródłowy (.sma) i usuń linie zawierające col_mess oraz całą funkcję.
col_mess(id, sender, string[], any:...) { static szMessage[128] szMessage[0] = 0x01 vformat(szMessage[1], 127, string, 4) replace_all(szMessage, 127, "!n", "^x01") replace_all(szMessage, 127, "!t", "^x03") replace_all(szMessage, 127, "!g", "^x04") message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgidSayText, _, id) write_byte(sender) write_string(szMessage) message_end() }
oraz
Line 127: col_mess(id, id, "%L", id, "VM_ALIVES_STATUS", id, szAlivesStatus) Line 128: col_mess(id, id, "%L", id, "VM_DEADS_STATUS", id, szDeadsStatus) Line 135: col_mess(id, id, "%L", id, "VM_ANNOUCE") Line 398: col_mess(id, id, "%L", id, "VM_LISTEN_STATUS", g_bAdminListen[id] ? "ON" : "OFF") Line 412: col_mess(id, id, "%L", id, "VM_ALREADY_INUSE") Line 425: col_mess(player, id, "%L", player, "VM_ADMIN_TALK", name) Line 470: col_mess(i, id, "%L", i, "VM_INTER_START", name) Line 492: col_mess(i, id, "%L", i, "VM_INTER_STOP", name) Line 576: col_mess(id, sender, string[], any:...) Line 604: col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L: %L", i, "ADMIN", i, ML_KEY, name2) Line 617: col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L !t%s!n: %L", i, "ADMIN", name, i, ML_KEY, name2) Line 630: col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L !t%s!n: %L", i, "ADMIN", name, i, ML_KEY, name2) Line 634: col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L: %L", i, "ADMIN", i, ML_KEY, name2) Line 645: col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L !t%s!n: %L", i, "ADMIN", name, i, ML_KEY, name2) Line 655: col_mess(i, id, " ** !g[VM] !n%L: %L", i, "ADMIN", i, ML_KEY, name2)wtedy nie będzie wyświetlać się nic, a nic.
Jeśli chcesz usunąć konkretne teksty - bo część moim zdaniem się przydaje (np. Jak mówi admin ) to daj listę, co chcesz wyrzucić.
#512863 Operacje na granatach
Napisane przez JabLuszko w 09.02.2013 15:09
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.
public forward_emitsound(entity, channel, const sound[]) {
if(equal(sound,"weapons/sg_explode.wav"))
#512407 Nie nalicza killi z awp/scouta tylko ze wszystkich broni!
Napisane przez JabLuszko w 08.02.2013 13:11
#510791 Nie nalicza killi z awp/scouta tylko ze wszystkich broni!
Napisane przez JabLuszko w 04.02.2013 17:00
W skrócie - nie chciałeś zamiast
postep[attacker][0]++;użyć
postep[attacker][misja[attacker]]++;?
#506155 [ROZWIĄZANE] [szukam]Admin Tag
Napisane przez JabLuszko w 24.01.2013 18:37
Siema, poszukuję Admin Tag.
Proszę nie podawac mi linku stworzonej przez MarWit bo tam nie działa niestety ostatni załącznik "AdminTag.amxx"
Dziękuję.
http://amxx.pl/topic/56124-admin-tag/
Olej ostatni załącznik, kliknij "Pobierz Plugin" pod AdminTag.sma3,2 KB532 Ilość pobrań i będziesz miał to samo co w tym załączniku.
#501379 [ROZWIĄZANE] Pluginy na/Paczka DeatchMatch
Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 18:10
#501338 [ROZWIĄZANE] Pluginy na/Paczka DeatchMatch
Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 17:00
#501337 Crashe nie wiadomo od czego
Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 16:58
#501224 [ROZWIĄZANE] menu serwerów nie chce sie skompilować
Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 13:46
2. Przesunął Ci się cudzysłów/ciapki w linii
menu_additem(menu, "PB - IP" ", 1", 0)
winno być
menu_additem(menu, "PB - IP", "1", 0)
#501173 Problem z FriendlyFire
Napisane przez JabLuszko w 14.01.2013 10:58
#497684 Serwer HLDS na Debianie
Napisane przez JabLuszko w 05.01.2013 06:42
Jeśli znajdziesz coś w stylu:
to - dproto jest 32bitowe, masz 64bitowy serwer i trzeba doinstalować odpowiednie liby:L 07/13/2011 - 21:18:18: [META] WARNING: dll: Failed query plugin '<dproto_i386.so>'; Couldn't open file '/home/xxxx/cstrike/addons/dproto/dproto_i386.so': libstdc++.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory
L 07/13/2011 - 21:18:18: [META] WARNING: dll: Skipping plugin '<dproto_i386.so>'; couldn't query
apt-get update && apt-get install aptitude && aptitude install libstdc++6 lib32stdc++6 ia32-libs
PS Podziel się rozwiązaniem poprzedniego problemu - może ktoś też się na niego natknie
#497414 Wczytywanie cyklu map z komendy
Napisane przez JabLuszko w 04.01.2013 12:23
Jeśli to ma być mapcykl to zmiana jest banalna - na serwerze wydajesz polecenie (nawet przez server_cmd(), z poziomu skryptów), aby ładował inny plik mapcyklu niż jest to domyślne mapcycle.txt.
server_cmd("mapcyclefile zimowe.txt");
server_cmd("mapcyclefile miastowe.txt");
i... po problemie.
Co prawda nie ogarniam gdzie Ty to menu w CS-a chciałbyś mieć (mówisz o tym głównym, nad New Game i Console?), ale spokojnie podczas startu serwera możesz pobrać nazwę mapę, sprawdzić w jakim mapcyklu ona jest (załadować pliki mapcyklów, przelecieć po wszystkich liniach i je porównać do obecnej) i na tej podstawie załadować odpowiedni mapcykl tym co wyżej Ci podałem
#497328 Serwer HLDS na Debianie
Napisane przez JabLuszko w 03.01.2013 20:52
Spawn Server de_dust Clearing memory Using WAD File: halflife.wad Using WAD File: decals.wad Using WAD File: cs_dust.wad Texture load: 1.8ms Building PAS... Average leaves visible / audible / total: 139 / 403 / 1298 "sv_maxspeed" changed to "900"
Jak widać u Ciebie próbuje / załadował jednego wad-a, drugiego już nie daje rady.
Nie nagrzebałeś tam w uprawnieniach, nie wgrywałeś podmienionych wad-ów?
Swoją drogą spróbuj zaktualizować wszystkie pliki i sprawdzić czy są okej poprzez ./steam -command update -game cstrike -dir ~/TUTAJ_KATALOG -verify_all -retry
W sumie najważniejsze z tego to jest verify_all.
Jak wszystko będzie okej to niestety ja nie mam więcej pomysłów - może uderzasz w jakieś limity RAMu na VPSie czy liczby równocześnie otwartych plików z danego usera? Próbowałeś (testowo!) odpalić to z root-a, który nie powinien części limitów mieć?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: JabLuszko
- Regulamin