Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
MAthiasssMAt
Rejestracja: 02.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2013 00:29
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 78
- Odwiedzin: 3 870
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 37 lat
- Urodziny: Październik 22, 1986
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko
42
Pomocny
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MAthiasssMAt nie posiada znajomych
Moje posty
W temacie: [ROZWIĄZANE] (Gm) AMXBans # 1.6 + Poprawki - problem
15.12.2012 20:31
Przyłączam się do prośby mam identyczny problem
W temacie: Plugin puszczający muzykę co kilka minut
28.04.2012 21:10
Proszę o usunięcie, nie zauważyłem że css
Pisany na szybko, powinien działać. Aktualnie puszcza co 3 minuty jedną z 6 piosenek
zamiast 180 wpisz czas co ile s ma być puszczone
zamiast misc/m5 (i innych) wpisz sciezke muzy np misc/muza1.mp3
zamiast 180 wpisz czas co ile s ma być puszczone
set_task(180.0,"puszczanie", _, _, _, "b"),
zamiast misc/m5 (i innych) wpisz sciezke muzy np misc/muza1.mp3
client_cmd(0,"mp3 play misc/m5")
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("muzaMP3","1.0","MAt")
set_task(180.0,"puszczanie", _, _, _, "b")
}
public puszczanie()
{
switch(random(6))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m1")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m2")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m3")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m4")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m5")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m6")
}
}
}
W temacie: Nie dostaje Expa
15.04.2012 15:58
Zamień Public SmiercGraczaPost na:
(nie testowane)
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10); if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; }
(nie testowane)
W temacie: CoD MoD a PTB
15.04.2012 15:50
w ogóle dziwne to, Te pluginy nie mają nic ze sobą wspólnego. Może pokaż logi i napisz coś więcej
W temacie: Prosba o pomoc przy klasie.
15.04.2012 15:47
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Assasin [VIP]";
new const opis[] = "Posiada AWP 1/1, jest niewidzialny na nozu podczas kucania.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: MAthiasssMAt
- Regulamin