Proszę o klasy :
Normalne:
1. Tarczownik - Dostaje Deagle i GLOCK/USP , Granata Dymnego , Dostaje Tarcze i wyższy skok
2. Lekarka - Dostaje FAMSA i GLOCK/USP , Raz na rundę może zrespić swojego gracza z Teamu
3. Bombardier - Dostaje bazuke w niej 20 pocisków dostaje ją zamiast karabinu M4a1 (Im więcej inta tym większe obrażenia) ,
Dostaje Deagle
4. Platny Zabojca - Dostaje Galil i p228 , 1/12 ze zrespi sie na respie przeciwnika
5. Cichy Zolnierz - Jest nie widzialny , Nie ma zadnych broni , wysoko skacze i ma na runde 8-10 nozow
do rzucania ( Cos Jak Ninja )
6. Latarnik - Dostaje MP5 , Deagle , Dostaje kolorowa latarke która moze naswietlac klasy niewidoczne
Premium:
1. Terrorysta - Dostaje AK-47 i M4a1 , Wyżej skacze , + 20 Kondycji , Dostaje 10 Fire Boli na nozu
2. Zolnierz - Dostaje M4a1 i Deagle , po uzyciu [e] jest nie widzialny 25 sekund , wyżej skacze
3. Magiczny Zolnierz - 1/20 ze pojawi sie za plecami przeciwnika , Dostaje UZI oraz GLOCK/USP
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 01.11.2012 20:40
Łap Zolnierza
codclass_zolnierz0.sma 2,06 KB 35 Ilość pobrań
codclass_zolnierz0.amxx
Latarnik
Tarczownika mógłbym ci też zrobić, ale tarcza w Cod Modzie jest zbugowana. Gdybyś zdobył jakiś perk z bronią, to tarcza wyleci i gdy wyrzucisz ten perk to już nie będziesz miał jej przez całą mapę.
[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]
codclass_zolnierz0.sma 2,06 KB 35 Ilość pobrań
codclass_zolnierz0.amxx
Latarnik
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#define MAX 32
#define nazwa "Latarnik"
#define opis "Dostaje kolorowa latarke, która moze naswietlac klasy niewidoczne"
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");
register_event("Flashlight","Flashlight","b");
register_cvar("cod_mag_render", "30");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}
public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_klase[id])
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)
if (flashlight_r>250)
flashlight_r-=245
flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)
if (flashlight_g>250)
flashlight_g-=245
flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)
if (flashlight_b<5)
flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(flashlight_;
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();
new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart)
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);
if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 4)
remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
}
public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1])
}
public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;
if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}
public charge(id)
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else
flashbattery[id]++;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render"))
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}
Tarczownika mógłbym ci też zrobić, ale tarcza w Cod Modzie jest zbugowana. Gdybyś zdobył jakiś perk z bronią, to tarcza wyleci i gdy wyrzucisz ten perk to już nie będziesz miał jej przez całą mapę.
[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]
Użytkownik benio101 edytował ten post 12.11.2012 04:23
Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#4
Napisano 02.11.2012 11:32
Bombaider zobacz czy działa
Przerabiałem czołgiste od Cypisa
Źródło: http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/
Przerabiałem czołgiste od Cypisa
Źródło: http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/
Załączone pliki
#5
Napisano 02.11.2012 12:14
#6
Napisano 02.11.2012 13:55
łap działające
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#define MAX 32
#define nazwa "Latarnik"
#define opis "Ma latarke dzięki, ktorej moze naswietlic niewidzialnych"
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");
register_event("Flashlight","Flashlight","b");
register_cvar("cod_mag_render", "30");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}
public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_klase[id])
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)
if (flashlight_r>250)
flashlight_r-=245
flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)
if (flashlight_g>250)
flashlight_g-=245
flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)
if (flashlight_b<5)
flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();
new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart)
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);
if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 255)
remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
}
public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1])
}
public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;
if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}
public charge(id)
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else
flashbattery[id]++;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render"))
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}
Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#8
Napisano 03.11.2012 17:35
[Tarczownik]
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych