←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zombie Mod
Questy zombie mod

  • +
  • -
Why So Serious? - zdjęcie Why So Serious? 12.10.2012

Witam. Dziś postanowiłem wam udostępnić mały plugin mojego autorstwa a mianowicie questy do zombie moda.
Jakiś czas temu dałem ten plugin pewnej osobie a ona zaczeła go sprzedawać co jest baaardzo nie fair.

W 100% autorem nie jestem bo sam silnik i naliczanie postepu wycianałem z jakiegoś moda.

Mamy w wykonania 18 misji za ,które otrzymujemy AmmoPacki oraz EXP .
UWAGA! Exp czyli ,że zombie musi być z Gxp Modem
Ew. potem przerobie ,zeby to nie bylo konieczne jak ktoś będzie chciał.


Komendy:
/m /misja /q /quest


Dołączona grafika


Jednak ,żeby to działało musimy lekko zedytować naszego GunXpModa i Zombie

A więc otwieramy GxpMod.sma i szukamy i w public plugin_natives()
dodajemy
 register_native("zm_daj_mu_xp", "native_dodaj_user_xp", 1);


a potem na koncu
public native_dodaj_user_xp(id, amount)
{
PlayerXp[id] += amount;
check_level(id)
}


teraz wchodzimy w silnik zombie
i szukamy public plugin_natives()
dodajemy
 register_native("zp_add_ammo_packs", "native_dodaj_user_ammo_packs", 1)  


i na koncu
public native_dodaj_user_ammo_packs(id, amount)
{
g_ammopacks[id] += amount;
}


Przekompilowac i wgrac na serwer


Prosiłbym moderatora o lekka edycje tematu i dodanie tych odnosników. ( sorki ja się w tym nie orientuje ); >

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 12.10.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Zombie > Poradniki/Łatki

do

Mody > Zombie > Pluginy
Odpowiedz

  • +
  • -
TheRock - zdjęcie TheRock 12.10.2012

Nie wiem dlaczego ale mi jakoś tych misji nie wczytuje tzn nie działa żadna komenda /m /q
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 12.10.2012

Nie wiem dlaczego ale mi jakoś tych misji nie wczytuje tzn nie działa żadna komenda /m /q

bo komendy są takie:
/misje, /m, /z, /zadanie

register_clcmd("say /misje", "menu_questow");
register_clcmd("say /m", "menu_questow"); 
register_clcmd("say /z", "menu_questow"); 
register_clcmd("say /zadanie", "menu_questow");
Odpowiedz

  • +
  • -
Smoke_1 - zdjęcie Smoke_1 04.12.2012

Kiedy będzie wersja bez expa??
Odpowiedz

shakerek - zdjęcie shakerek 05.12.2012

Niestety nie działa, na dodatek wyskakuje errorek przy kompilacji :S

error 017: undefined symbol "menu_addtxt"
Odpowiedz

  • +
  • -
TheRock - zdjęcie TheRock 06.12.2012

Niestety nie działa, na dodatek wyskakuje errorek przy kompilacji :S

error 017: undefined symbol "menu_addtxt"

Też miałem taki problem ściągnąłem od nowa compilera i było dobrze
Odpowiedz

  • +
  • -
maclaw01 - zdjęcie maclaw01 20.08.2013

Sorki, że pytam. 

Jaki jest główny plugin ZOmbie moda??

Wbijałem to już do kliku pluginów ale, nigdzie nie było zmiennej g_ammopacks ...

Proszę o pomoc.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rodowity - zdjęcie Rodowity 21.10.2013

Powie mi ktoś, dlaczego po dodaniu wszystkiego, all ładnie śmiga lecz TT nie może wybrać broni?!

 

Posiada tylko Glocka, gdzie leży błąd?!

 

Opis jest taki że po dodaniu CT może wybrać broń a TT nie, lecz jak się staniemy zombie To nagle Menu wyskakuje wtf?!


Użytkownik Rodowity edytował ten post 21.10.2013 13:35
Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 21.10.2013

Źle skonfigurowałeś gunxp moda nie pamiętam ale chyba Zombie_Swarm musisz odkomentować(usunąć //).

Odpowiedz

  • +
  • -
Rodowity - zdjęcie Rodowity 21.10.2013

Gdybyś mógł wszystko ładnie opisać byłbym wdzięczny. ++

Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 21.10.2013

 

[Commenting/uncommenting MODS.]

=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
//#define NORMAL_MOD
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
#define ZOMBIE_SWARM
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
//#define ZOMBIE_INFECTION
 
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
//#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================

W Scrypting masz gunxpmod_cfg i tam musisz odkomentować #define ZOMBIE_PLAGUE i #define ZOMBIE_INFECTION. Najlepiej Pokaż jak Ty masz.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rodowity - zdjęcie Rodowity 21.10.2013

 

/*================================================================================

[Commenting/uncommenting MODS.]
=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
#define NORMAL_MOD
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
//#define ZOMBIE_SWARM
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
#define ZOMBIE_INFECTION
 
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================================================================================*/

ZPA 1.6.1

 

Ja wgram kopie gunxpmod.sma i amxx to nagle działa, jak dodam te 

"register_native("zm_daj_mu_xp", "native_dodaj_user_xp", 1);" to d*pa.


Użytkownik Rodowity edytował ten post 21.10.2013 14:02
Odpowiedz

  • +
  • -
Rodowity - zdjęcie Rodowity 22.10.2013

Ok naprawiłem, pomogę jeżeli ktoś będzie chciał:

do cfg trzeba wstawić:

 

[Commenting/uncommenting MODS.]

=================================================================================*/
/*Normal mod,means simple cs style, without other mods.*/
//#define NORMAL_MOD
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Swarm and comment other.*/
//#define ZOMBIE_SWARM
 
/*Uncomment it if you are using Zombie Infection style mods and comment other.*/
#define ZOMBIE_INFECTION
 
/*================================================================================
[Uncomment it if ZOMBIE_INFECTION and select zombie style MOD.]
=================================================================================*/
//#define ZOMBIE_BIOHAZARD
#define ZOMBIE_PLAGUE
/*================================================================================
[End of MODS.]
=================================================================================*/

a później wraz gunxpmod.sma i cfg skomplikować lokalnie i wszystko działa. :)

Teraz tylko zostało, jak dodać nowy poziom oraz nową broń i będzie dobrze. ^_^


Użytkownik Rodowity edytował ten post 22.10.2013 11:41
Odpowiedz

  • +
  • -
Rodowity - zdjęcie Rodowity 24.10.2013

Niestety po paru rundach TT znów nie może wybrać broni, no kurde co jest zgrane?!?!?!?!

Odpowiedz

  • +
  • -
??? - zdjęcie ??? 30.04.2015

Witam mam jedno pytanie czy by ktoś mógł mi ten plugin przerobić żeby te misje były pod serwer basebuilder +skill mod tylko nagrody by były expa do skill moda tylko.?

Odpowiedz

  • +
  • -
skorpius - zdjęcie skorpius 30.04.2015

Tak ale byś musiał podać sma skill moda
Odpowiedz

  • +
  • -
??? - zdjęcie ??? 21.05.2015

Witam mam prośbę czy by ktoś mi ten plugin zrobił pod serwer BaseBuilder z samym Gunxpmodem?

 

I nagrody by były sam exp do gunxpmoda.

Odpowiedz

  • +
  • -
Mi@po - zdjęcie Mi@po 22.05.2015

Witam mam prośbę czy by ktoś mi ten plugin zrobił pod serwer BaseBuilder z samym Gunxpmodem?

 

I nagrody by były sam exp do gunxpmoda.

Jakiego BaseBuilder używasz?

Odpowiedz

  • +
  • -
??? - zdjęcie ??? 22.05.2015

 

Witam mam prośbę czy by ktoś mi ten plugin zrobił pod serwer BaseBuilder z samym Gunxpmodem?

 

I nagrody by były sam exp do gunxpmoda.

Jakiego BaseBuilder używasz?

 

 

ProBaseBuilder 7.2 (Edytowana wersja 6.5.3)

Odpowiedz