Spróbuj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje 600";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
Jeśli masz
ma_klase[id] = true;
i
ma_klase[id] = false;
to musisz zrobić zmienną typu boolean a nie zwykłą tablicę
czyli musi być
new bool:ma_klase[33];
a nie
new ma_klase[33];
Edited by FD_GODPL, 08.10.2012 19:41.