Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie działają klasy na codzie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.10.2012 18:26

Witam

Mam taki problem dzisiaj wrzuciłem paczkę na serwer cod oczywiście klasy robiłem ja ale nie działają wo gule tylko chodzą 7 podstawowych przez co to może być załączę plik sma klasy i silnik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 08.10.2012 19:11

Wszystko jest dobrze.
Pokaz plik:
plugin_codmod.ini
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.10.2012 19:12

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 08.10.2012 19:20

Plugin_codmod jest OK ;P
QTM_CodMod jest OK ;P
To zostala nam tylko klasa ;P

Sproboj:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[]   = "Lambyda";
new const opis[]    = "Ma zmniejszona grawitacje 600";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#5 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.10.2012 19:32

Spróbuj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje 600";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
Jeśli masz
ma_klase[id] = true;

i
ma_klase[id] = false;

to musisz zrobić zmienną typu boolean a nie zwykłą tablicę
czyli musi być
new bool:ma_klase[33];

a nie
new ma_klase[33];

Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 08.10.2012 19:41

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#6 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 08.10.2012 19:50

Nie pomaga
  • +
  • -
  • 0

#7 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 08.10.2012 20:43

Tak na szybko patrząc nie ma być gdzieś if(client_connected(id)) ? :D
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#8 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 10.10.2012 16:51

Podmieniłem amxx klasy zmieniłem tylko dmg i opis i zniknęło łapcie sma i proszę o pomoc

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych