Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 09.09.2012 17:18
1.Wsparcie Ogniowe:
Inteligencja:0
Zdrowie:0
Wytrzymalość:10
Kondycja0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis:Posiada dwie rakiety
2.Terrorysta:
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymalość:0
Kondycja5
Bronie:m4a1
Dodatkowy opis:Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga
3.Umarly:
Inteligencja:0
Zdrowie:35
Wytrzymalość:10
Kondycja:60
Bronie:deagle,ak47
Dodatkowy opis:Posiada 2 duchy oraz Ak. i DGL.
4.Kamikadze:
Inteligencja:0
Zdrowie:-25
Wytrzymalość:20
Kondycja8
Bronie:m4a1,ak47
Dodatkowy opis:Posiada cztery rakiety
5.Cieżki Żolnierz(Klasa Premium):
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymalość:6
Kondycja-20
Bronie:m249
Dodatkowy opis:Ma 10 rakiet
6.Terminator(Klasa Premium):
Inteligencja:5
Zdrowie:30
Wytrzymalość:7
Kondycja10
Bronie:hegrenade,famas,awp
Dodatkowy opis:Posiada 3 rakiety,ma mniejsza widocznosc z awp
7.Elektryk:
Inteligencja:20
Zdrowie:40
Wytrzymalość:20
Kondycja40
Bronie:m249,m4a1
Dodatkowy opis:Ma 3 blyskawice.(Uzycie:Klawisz E)
8.Killer:
Inteligencja:50
Zdrowie:60
Wytrzymalość:50
Kondycja40
Bronie:hegrenade,usp,m4a1,ak47
Dodatkowy opis:1/8 z M4A1,AK47,HE,5 rakiet,malo widzialny podczas kucania
9.Barszcz:
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymalość:100
Kondycja100
Bronie:hegrenade,usp,awp,m4a1,deagle,ak47
Dodatkowy opis:1/8 z M4A1,AK47,HE,5 rakiet,malo widzialny podczas kucania,ma 1/12 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika
Jak Jeszcze sie da to proszę zeby zablokowac na 10 sek perk :
Wyposarzenie Wsparcia-Masz 2 rakiety co runde.
Jesli ktos to wszytko Zrobi będę bardzo wdzieczny do konca zycia Te prosbe kieruje do CheQ
Oczywiscie dam + jesli macie tu takie cos
#2
Napisano 09.09.2012 20:26
#3
Napisano 10.09.2012 14:19
#5
Napisano 10.09.2012 17:15
Ps.Najbardziej zalerzy mi na klasie Umarly i Elektryk
Użytkownik chudy1234 edytował ten post 10.09.2012 17:15
#6
Napisano 10.09.2012 19:06
#7
Napisano 10.09.2012 19:15
Ps.Wsparcie ogniowe sobie zrobilem inne z rakietami tez moge ale Umarlego i Elektryka nie umiem POMOCY!!
Użytkownik chudy1234 edytował ten post 10.09.2012 19:29
#8
Napisano 10.09.2012 20:52
to są twoje słowa ;]
więc zablokować puszczanie rakiet na klasach które podałeś? nie perki tylko rakiety u tych klas ?
#9
Napisano 11.09.2012 11:17
Te prosbe kieruje do CheQ
Czemu akurat do mnie?
To proste a jako że Sma nie podałeś to dam instrukcje
Przed Plugin init dodajesz
new bool:blokada;
w plugin_init dodajesz
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");
do pluginu dodajesz takie funkcje
public BlokadaStart() { blokada = true; set_task(10.0,"Odblokuj"); } public Odblokuj() blokada = false;
a w publicu puszczania rakiety przed jej stworzeniem dodaj
if(blokada) return PLUGIN_CONTINUE;
#10
Napisano 11.09.2012 17:02
Użytkownik chudy1234 edytował ten post 11.09.2012 17:02
#11
Napisano 11.09.2012 17:12
#12
Napisano 11.09.2012 19:05
Mozna tez jakos perk "Wyposazenie wsparcia" zablokowac na 10 sek po rozpoczeciu rundy ??
Pomoze ktos z klasa ciezki zolniez ?? bo nie moge skomplikowac podaje sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const nazwa[] = "Ciezki Zolnierz"; new const opis[] = "Klasa premium, ma 10 rakiet"; new const bronie = 1< get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Użytkownik chudy1234 edytował ten post 11.09.2012 18:38
#13
Napisano 11.09.2012 19:13
Mozna tez jakos perk "Wyposazenie wsparcia" zablokowac na 10 sek po rozpoczeciu rundy ??
Moja metoda jest wręcz uniwersalna. Pasuje Do Itemów i klas, Coda nowego i starego a nawet do diablo więc wszystko robisz tak samo.
#14
Napisano 11.09.2012 19:17
#15
Napisano 11.09.2012 19:18
#16
Napisano 11.09.2012 20:14
Tak nie moze byc ?
Dobra rezygnuje z tego poprostu nieograniam
Załączone pliki
Użytkownik chudy1234 edytował ten post 11.09.2012 19:34
#17
Napisano 12.09.2012 07:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const nazwa[] = "Ciezki Zolnierz"; new const opis[] = "Klasa premium, ma 10 rakiet"; new const bronie = 1<<CSW_M249; new const zdrowie = 20; new const kondycja = -20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new bool:blokada; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public BlokadaStart() { blokada = true; set_task(10.0,"Odblokuj"); } public Odblokuj() blokada = false; public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(blokada) return PLUGIN_CONTINUE; if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Robi się tak jak napisałem.
#18
Napisano 12.09.2012 16:30
#19
Napisano 12.09.2012 17:25
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "Blokada rakiet"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "rocket", "SpawnRocket", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0")
}
public SpawnRocket(ent)
if(is_valid_ent(ent) && task_exists(987))
remove_entity(ent);
public NowaRunda()
set_task(10.0, "Odblokuj", 987);
public Odblokuj()
return PLUGIN_CONTINUE;
masz tu plugin ktory blokuje rakiety dla wszystkich klas
#20
Napisano 12.09.2012 17:57
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych