Jak zrobić aby to działało na zasadzie frakcji ???
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { switch(item) { case 0: WybierzKlase_awans(id) } } public WybierzKlase_awans(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle_awans"); new klasa[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(awansuje_z[i]) { new bool:moze = false; WczytajDane(id, awansuje_z[i]); if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2]) moze = true; WczytajDane(id, i); if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); } else { WczytajDane(id, i); formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); } menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public WybierzKlase_Handle_awans(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(awansuje_z[item]) { WczytajDane(id, awansuje_z[item]); new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item) if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2]) moze = true; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); if(!moze) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]); return PLUGIN_CONTINUE; } } if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }