Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu wyboru klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xterq

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 29.08.2012 09:27

Cześć :D
Jak zrobić aby to działało na zasadzie frakcji ???

public WybierzKlase(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
    new klasa[50];
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
 
    {
        WczytajDane(id, i);
        format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
        menu_additem(menu, klasa);
    }
    
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
        
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	    switch(item)
	    {
			    case 0: WybierzKlase_awans(id)
	    }
}

public WybierzKlase_awans(id)
{
	    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle_awans");
	    new klasa[50];
	    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	    {
			    if(awansuje_z[i])
			    {
					    new bool:moze = false;
					    WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
					    if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
							    moze = true;
					    
					    WczytajDane(id, i);
					    if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
					    else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
			    }
			    else
			    {
					    WczytajDane(id, i);
					    formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
			    }
			    menu_additem(menu, klasa);
	    }
	    
	    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	    
	    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	    menu_display(id, menu);
	    
	    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public WybierzKlase_Handle_awans(id, menu, item)
{
	    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	    
	    if(item++ == MENU_EXIT)
	    {
			    menu_destroy(menu);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }	   
	    
	    if(awansuje_z[item])
	    {
			    WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
			    new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
			    if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
					    moze = true;
			    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
			    if(!moze)
			    {
					    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
					    return PLUGIN_CONTINUE;
			    }
	    }
	    
	    if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    
	    nowa_klasa_gracza[id] = item;
	    
	    if(klasa_gracza[id])
			    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	    else
	    {
			    UstawNowaKlase(id);
			    DajBronie(id);
			    ZastosujAtrybuty(id);
	    }
	    
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 09:34

Poczytaj
http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/

#3 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 29.08.2012 09:36

hmm, miałbym pretensje do Ciebie lecz nie napisałem ,że mam wgrane awans klas.

#4 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 10:03

A to zależy od tego???
Ja mam tak że po prostu wpisuje do pliku np.
[klasa]snajper[frakcja]Polacy
tam cos takiego jest nie można tak???

hmm, miałbym pretensje do Ciebie lecz nie napisałem ,że mam wgrane awans klas.

Widac w sma ze masz awanse klas

I co udało sie???

#5 Xterq

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:71
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Kamienna Góra
Offline

Napisano 29.08.2012 10:07

nie da się awans klas + frakcje ;[

Wybieramy to albo to.

Bo ja chciałem zrobić aby po wpisaniu /klasa

Była lista klas np.:

1.rambo

i po wyborze klasy jest drugie menu

1.Rambo
2.Elitarny Rambo

Użytkownik Xterq edytował ten post 29.08.2012 10:06


#6 kuba100100

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2012 10:10

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA... O to ci chodzi a to nie wiem

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.08.2012 17:06

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

ModyCall of Duty ModPytania

Uwaga! (dodane przez: benio101)
Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

Użytkownik benio101 edytował ten post 14.11.2012 18:23





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych