Szukam funkcji, GDY zostałeś zabity, gdy z...
Raen
13.08.2012
speedkill
13.08.2012
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); // Zabójca new victim=read_data(2); // Ofiara }
ogieR8
13.08.2012
speedkill Ci dobrze napisał, a z przykładem to np..
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public DeathMsg(id) { new killer = read_data(1) // ten ktory zabil new victim = read_data(2) // ten ktory zginal new hs = read_data(3) // ten ktory zabil HS'em if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) { // sprawdza czy oboje są połączeni, oraz czy nie zabiles gracza z tego samego team'u cs_get_user_money(victim) < 15701 ? cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer)+300) : cs_set_user_money(killer, 16000) cs_get_user_money(victim) > 149 ? cs_set_user_money(victim, cs_get_user_money(victim)-150) : cs_set_user_money(victim, 0) // 1 linia : daje zabójcy 300 dolarow, jesli ma np 15800 to ustawi mu na 16000 (gdyz wiecej teoretycznie miec nie mozna) // 2 linia : odbiera ofierze 150$, ale jesli tylu nie ma to ustawia mu na 0 (gdyz ujemnej liczby teoretycznie miec nie mozna) } }
radim
13.08.2012
Bądź kanapka
Użytkownik radim edytował ten post 13.08.2012 13:08
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")Bądź csx, http://amxx.pl/dokum...04/client_death
Użytkownik radim edytował ten post 13.08.2012 13:08
ogieR8
13.08.2012
Średnio pomocne w tej sprawie, ale chociaż na podstawie mojego przykładu z postu wstecz i tego poradnika (http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/) będziesz wiedział jak to ugryźć za pomocą kanapki.
Gość_21977_* 13.08.2012
speedkill Ci dobrze napisał, a z przykładem to np..
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");public DeathMsg(id) { new killer = read_data(1) // ten ktory zabil new victim = read_data(2) // ten ktory zginal new hs = read_data(3) // ten ktory zabil HS'em if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) { // sprawdza czy oboje są połączeni, oraz czy nie zabiles gracza z tego samego team'u cs_get_user_money(victim) < 15701 ? cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer)+300) : cs_set_user_money(killer, 16000) cs_get_user_money(victim) > 149 ? cs_set_user_money(victim, cs_get_user_money(victim)-150) : cs_set_user_money(victim, 0) // 1 linia : daje zabójcy 300 dolarow, jesli ma np 15800 to ustawi mu na 16000 (gdyz wiecej teoretycznie miec nie mozna) // 2 linia : odbiera ofierze 150$, ale jesli tylu nie ma to ustawia mu na 0 (gdyz ujemnej liczby teoretycznie miec nie mozna) } }
cs_get_user_money(victim) < 15701Powinno być killer, taka drobna pomyłka.
BTW. Limit 1600$ jest na twardo ustalony przez grę (hardcoded), lecz istnieje możliwość obejścia tych limitów,
np. instalując plugin Server Cvars Unlocker, który pozwala na zmianę limitu pieniędzy
z 16000 na 2147483583, choć na HUDzie widoczne może być co najwyżej 999999$.