Kolor message
Czaso Umilacz
18.07.2012
Witam, jak zmienić kolor wiadomości dla sprite_blast, poniżej daję mój kod:
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end();
FORMOZA
18.07.2012
Nie jestem pewien ale chyba tymi:
Raczej zwykły RBG
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
Raczej zwykły RBG
Czaso Umilacz
18.07.2012
Niestety to nie te, odpowiadają one za czas trwania, znaczy jak je zmieniałem na większe ( pod 200 ) to poszło bardzo szybko, a jak dałem 255 to tylko dźwięk był
Gość_21977_* 18.07.2012
#define TE_EXPLOSION 3 //additive sprite, 2 dynamic lights, flickering particles, explosion sound, move vertically 8 pps
message_begin(MSG_ ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_)
write_coord() // start position
write_coord()
write_coord() //
write_short() // sprite index
write_byte() // scale in 0.1's
write_byte() // framerate
write_byte() // flags
message_end()
//The Explosion effect has some flags to control performance/aesthetic features:
#define TE_EXPLFLAG_NONE 0 // all flags clear makes default Half-Life explosion
#define TE_EXPLFLAG_NOADDITIVE 1 // sprite will be drawn opaque ensure that the sprite you send is a non-additive sprite
#define TE_EXPLFLAG_NODLIGHTS 2 // do not render dynamic lights
#define TE_EXPLFLAG_NOSOUND 4 // do not play client explosion sound
#define TE_EXPLFLAG_NOPARTICLES 8 // do not draw particles
Nie ma nic o kolorach.
speedkill
18.07.2012
Benio mnie uprzedził, ale rozwinę to trochę nie zmienisz koloru tego sprita, czyli tak jak benio napisał nie ma nic o kolorach