←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Kolor message

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 18.07.2012

Witam, jak zmienić kolor wiadomości dla sprite_blast, poniżej daję mój kod:

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 18.07.2012

Nie jestem pewien ale chyba tymi:

write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);


Raczej zwykły RBG ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 18.07.2012

Niestety to nie te, odpowiadają one za czas trwania, znaczy jak je zmieniałem na większe ( pod 200 ) to poszło bardzo szybko, a jak dałem 255 to tylko dźwięk był :/
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 18.07.2012

może zmien sprita na inny? inne mają inne kolory.
Odpowiedz

Gość_21977_* 18.07.2012

#define TE_EXPLOSION    3    //additive sprite, 2 dynamic lights, flickering particles, explosion sound, move vertically 8 pps

message_begin(MSG_ ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_)
write_coord() // start position
write_coord()
write_coord() //
write_short() // sprite index
write_byte() // scale in 0.1's
write_byte() // framerate
write_byte() // flags
message_end()
//The Explosion effect has some flags to control performance/aesthetic features:
#define TE_EXPLFLAG_NONE 0 // all flags clear makes default Half-Life explosion
#define TE_EXPLFLAG_NOADDITIVE 1 // sprite will be drawn opaque ensure that the sprite you send is a non-additive sprite
#define TE_EXPLFLAG_NODLIGHTS 2 // do not render dynamic lights
#define TE_EXPLFLAG_NOSOUND 4 // do not play client explosion sound
#define TE_EXPLFLAG_NOPARTICLES 8 // do not draw particles


Nie ma nic o kolorach.
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 18.07.2012

Benio mnie uprzedził, ale rozwinę to trochę nie zmienisz koloru tego sprita, czyli tak jak benio napisał nie ma nic o kolorach ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 19.07.2012

Czyli trzeba edytować samego sprita :)
Odpowiedz