message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end();
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kolor message
Temat rozp. Czaso Umilacz, 18.07.2012 17:12
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.07.2012 17:12
Witam, jak zmienić kolor wiadomości dla sprite_blast, poniżej daję mój kod:
#2
Napisano 18.07.2012 17:26
Nie jestem pewien ale chyba tymi:
Raczej zwykły RBG
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
Raczej zwykły RBG
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańPerki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1702 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2343 Ilość pobrań
=================================
#3
Napisano 18.07.2012 17:28
Niestety to nie te, odpowiadają one za czas trwania, znaczy jak je zmieniałem na większe ( pod 200 ) to poszło bardzo szybko, a jak dałem 255 to tylko dźwięk był
#4
Napisano 18.07.2012 18:51
może zmien sprita na inny? inne mają inne kolory.
#5 Gość_21977_*
Napisano 18.07.2012 19:44
#define TE_EXPLOSION 3 //additive sprite, 2 dynamic lights, flickering particles, explosion sound, move vertically 8 pps
message_begin(MSG_ ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_)
write_coord() // start position
write_coord()
write_coord() //
write_short() // sprite index
write_byte() // scale in 0.1's
write_byte() // framerate
write_byte() // flags
message_end()
//The Explosion effect has some flags to control performance/aesthetic features:
#define TE_EXPLFLAG_NONE 0 // all flags clear makes default Half-Life explosion
#define TE_EXPLFLAG_NOADDITIVE 1 // sprite will be drawn opaque ensure that the sprite you send is a non-additive sprite
#define TE_EXPLFLAG_NODLIGHTS 2 // do not render dynamic lights
#define TE_EXPLFLAG_NOSOUND 4 // do not play client explosion sound
#define TE_EXPLFLAG_NOPARTICLES 8 // do not draw particles
Nie ma nic o kolorach.
#6
Napisano 18.07.2012 20:02
Benio mnie uprzedził, ale rozwinę to trochę nie zmienisz koloru tego sprita, czyli tak jak benio napisał nie ma nic o kolorach
If you can dream it, you can do it.
#7
Napisano 19.07.2012 10:27
Czyli trzeba edytować samego sprita
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych