Pytanie do set_dhudmessage
Andrzejek
03.07.2012
Witam, mam problem z set_dhudmessage ponieważ napisy nachodzą na siebie. I jak ustawić w
,tak żeby jak wyświetli sie jedna wiadomosc, to jak zaraz po tym wyświetla sie 2 wiadomosc, to jak zrobić zeby ta 1 wiadomosc zniknela?
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0);
,tak żeby jak wyświetli sie jedna wiadomosc, to jak zaraz po tym wyświetla sie 2 wiadomosc, to jak zrobić zeby ta 1 wiadomosc zniknela?
ric0
04.07.2012
Poradnik : https://www.amxx.pl/...domosci-na-hud/
Masz także opcję generowania napisów w hud.
AMXX STUDIO >> GENERATORS >> HUDMASSAGE GENERATOR
Użytkownik ricO.exe edytował ten post 04.07.2012 14:14
Masz także opcję generowania napisów w hud.
AMXX STUDIO >> GENERATORS >> HUDMASSAGE GENERATOR
Użytkownik ricO.exe edytował ten post 04.07.2012 14:14
Andrzejek
04.07.2012
Czyli jak ja mam coś takiego to mam dodać
Czyli coś takiego?
czy to?
[b]channel[/b] - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy [b]-1[/b], zostanie on wybrany automatycznie.
Czyli coś takiego?
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 4);dodałem , 4
czy to?
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, -1);dodalem , -1
ric0
04.07.2012
Jesli dasz -1 w obu pluginach to wybierze kanal automatycznie i nie powinno nadpisywac. najlepiej bedzie gdy sam to sprawdzisz w praktyce .
Andrzejek
04.07.2012
ok, zaraz to sprawdzę i napisze jak by co
@edit
Dałem coś takiego:
i wyskakuje coś takiego:
@edit
Dałem coś takiego:
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, -1)
i wyskakuje coś takiego:
warning 213: tag mismatch
ric0
04.07.2012
no to spróbuj jeszcze zrobić w 1 pluginie tak :
a w drugim tak :
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 1)
a w drugim tak :
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 2)
d0naciak
05.07.2012
jezeli uzywacie set_dhudmessage, to jak ma wam to kurde zadziałać ? wpisz set_hudmessage
Andrzejek
05.07.2012
no własnie ja musze uzyć set_dhudmessage i nie wiem jak to zrobić, bo wiem ze sie da
Andrzejek
05.07.2012
Bo chce zrobić w http://amxx.pl/topic...a-14c-wyzwania/ takie napisy jak byly w 1 wersjach tego pluginu
d0naciak
05.07.2012
w kodzie widze tylko jedną wiadomość hud
public OdgrajDzwieki(id, szNazwa[], scieszka[])
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), szNazwa);
client_cmd(id, "spk sound/mw/%s_give.wav", scieszka);
}
Andrzejek
05.07.2012
A ja sobie edytowałem
case 3:
{
uav[attacker] = true;
OdgrajDzwieki(attacker, "[KillStrike] Dostales UAV wpisz /ks i wybierz UAV zeby go uzyc", "uav");
set_dhudmessage ( 0, 255, 0, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, 2)
show_dhudmessage(0, "%s dostal UAV za KILLSTRIKE x 3 !", name);
}
d0naciak
05.07.2012
to czlowieku nie uzywaj set_dhudmessage tylko set_hudemssage, przecież tam nie masz nawet takiego stocka
Andrzejek
05.07.2012
a dało by rade ustawić, wielkość napisów? set_dhudmessage. Bo z tego co mi wiadomo, chyba nie?
d0naciak
05.07.2012
nie jestem tego pewien, ale jakoś musi sie dać, tylko nei wiem czy do tego jest funkcja set_hudmessage
Stachuu :D ??
05.07.2012
dhudmessage to chyba osobna biblioteka
wgraj odpowiedni iniclude i po problemie
wgraj odpowiedni iniclude i po problemie
Andrzejek
05.07.2012
przecież dodałem na początku #include <dhudmessage> oraz wgralem plik dhudmessage.inc i nadal nic?